Przetargi.pl
Pogwarancyjne naprawy i okresowe przeglądy serwisowe samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-436 Łódź, Al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 47 163 , fax. 042 25 47 181
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 47 163, fax. 042 25 47 181
    REGON: 001022890
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjne naprawy i okresowe przeglądy serwisowe samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pogwarancyjnych napraw i okresowych przeglądów serwisowych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi. 2.Wymagania szczegółowe dotyczące napraw samochodów: 1)Usługa obejmuje naprawy bieżące i główne pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, w celu zapewnienia właściwego stanu technicznego samochodów. 2)Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w naprawach muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 3)Usługa powinna być wykonana w terminie do trzech dni roboczych licząc od daty przyjęcia samochodu przez Wykonawcę. 4)Przedłużenie terminu naprawy określonego w ppkt 3 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym. 5)Wykonawca w trakcie przyjęcia pojazdu do serwisu wyda kierowcy dokument przyjęcia, w którym będą zawarte dane: marka pojazdu, numer rejestracyjny, numer VIN, aktualny przebieg, numer dokumentu, data przyjęcia pojazdu, opis zgłoszonych usterek, podpis przedstawiciela serwisu. 6)Wykonawca zawiadomi telefonicznie lub mailowo przedstawiciela Zamawiającego o zakończeniu naprawy i gotowości wydania pojazdu. 7)Po zakończonej naprawie dokument, o którym mowa w ppkt 5 będzie stanowił podstawę do wydania pojazdu po naprawie. Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia daty wydania pojazdu wraz z podpisem przedstawiciela serwisu i odbierającego pojazd. 8)Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres naprawy oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do naprawy. 9)W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 10)Wykonawca po wykonaniu naprawy zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 11)Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi i użyte części zamienne chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 12)Ceny części zamiennych użytych do napraw nie mogą być wyższe niż obowiązujące ceny rynkowe z uwzględnieniem takich czynników jak zamawiane ilości i koszty dostawy. 13)Zamawiający zapłaci za części zamienne użyte do napraw oraz materiały i płyny eksploatacyjne według aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy, które zostaną pomniejszone o rabat wskazany w Formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem ppkt 12. 14)Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, oraz dysponować: a)minimum trzema stanowiskami obsługowymi do napraw mechanicznych i elektrycznych, posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę do podnoszenia pojazdu, b)minimum jednym urządzeniem do diagnostyki komputerowej silnika, układów elektrycznych i elektronicznych, c)minimum jednym urządzeniem do sprawdzania i regulacji geometrii zawieszenia kół, d)minimum jednym urządzeniem do diagnostyki, dezynfekcji i napełniania czynnikiem chłodzącym układu klimatyzacji, e)urządzeniem do diagnostyki układu zawieszenia (w tym sprawdzania skuteczności amortyzatorów) i diagnostyki układu hamulcowego (sprawdzania skuteczności siły hamowania). 15)Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie w ilości 2040 roboczogodzin w zakresie usługi napraw samochodów służbowych. Podane ilości roboczogodzin są wielkościami szacunkowymi. Zrealizowanie większych bądź mniejszych ilości roboczogodzin nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.Wymagania szczegółowe dotyczące okresowych przeglądów serwisowych, obejmujących czynności określone przez producentów poszczególnych pojazdów dla danych przebiegów samochodów Zamawiającego. 1)Części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte w okresowych przeglądach serwisowych muszą być nowe i odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. Zamawiający preferuje tzw. zamienniki części oryginalnych. Części oryginalne zostaną dopuszczone w przypadku braku dostępności zamienników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych. 2)Usługa powinna być wykonana w terminie do trzech dni roboczych licząc od daty przyjęcia samochodu przez Wykonawcę. 3)Przedłużenie terminu wykonania okresowego przeglądu serwisowego określonego w ppkt 2 może nastąpić z przyczyn technologicznych lub charakteru naprawy, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4)Wykonawca w trakcie przyjęcia pojazdu do serwisu wyda kierowcy dokument przyjęcia, w którym będą zawarte dane: marka pojazdu, numer rejestracyjny, numer VIN, przebieg, numer dokumentu, data przyjęcia pojazdu, opis zgłoszonych usterek, podpis przedstawiciela serwisu. 5)Po wykonanej usłudze dokument, o którym mowa w ppkt 4 będzie stanowił podstawę do wydania pojazdu po naprawie. Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia daty wydania pojazdu wraz z podpisem przedstawiciela serwisu i odbierającego pojazd. 6)Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zakres oraz wstępny kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie do akceptacji przed przystąpieniem do wykonania usługi. 7)Wykonawca zawiadomi telefonicznie lub mailowo przedstawiciela Zamawiającego o zakończeniu usługi i gotowości wydania pojazdu. 8)W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu naprawy o usterki ukryte, niemożliwe do zdiagnozowania bez zdemontowania części, elementów pojazdu Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys do zaakceptowania Zamawiającemu. 9)Wykonawca po wykonaniu usługi zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających wydanie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które zostały użyte do naprawy samochodów służbowych Zamawiającego. Dokumenty te zostaną dołączone do faktury. 10)Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi i użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne chyba, że producent na materiały eksploatacyjne i części zamienne udzielił odrębnej gwarancji. 11)Warsztat, w którym będą wykonywane usługi winien być w pełni wyposażony do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, oraz dysponować: a)minimum trzema stanowiskami obsługowymi do napraw mechanicznych i elektrycznych, posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę do podnoszenia pojazdu, b)minimum jednym urządzeniem do diagnostyki komputerowej silnika, układów elektrycznych i elektronicznych, c)minimum jednym urządzeniem do sprawdzania i regulacji geometrii zawieszenia kół, d)minimum jednym urządzeniem do diagnostyki, dezynfekcji i napełniania czynnikiem chłodzącym układu klimatyzacji, e)urządzeniem do diagnostyki układu zawieszenia (w tym sprawdzania skuteczności amortyzatorów) i diagnostyki układu hamulcowego (sprawdzania skuteczności siły hamowania). 12)Ceny materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania okresowych przeglądów serwisowych nie mogą być wyższe niż obowiązujące ceny rynkowe z uwzględnieniem takich czynników jak zamawiane ilości i koszty dostawy. 13)Zamawiający zapłaci za części zamienne użyte do napraw oraz materiały i płyny eksploatacyjne według aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy, które zostaną pomniejszone o rabat wskazany w Formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem ppkt 12. 14)Zamawiający w okresie 12 miesięcy przewiduje wykonanie dla każdego samochodu jednego okresowego przeglądu serwisowego, z wymianą materiałów eksploatacyjnych, zalecanych przez poszczególnych producentów pojazdów. Zrealizowanie większych bądź mniejszych ilości okresowych przeglądów serwisowych nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 15)Usługa okresowych przeglądów serwisowych rozliczana będzie ryczałtowo według stawki za 1 przegląd. Koszt okresowego przeglądu serwisowego obejmuje oprócz czynności określonych przez poszczególnych producentów pojazdów, z uwzględnieniem aktualnego przebiegu i rocznika pojazdu, również usługę wymiany podstawowych płynów i materiałów eksploatacyjnych m.in. oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, filtra kabinowego. Koszt okresowego przeglądu serwisowego obejmuje koszt usługi, bez kosztów materiałów i płynów eksploatacyjnych. 16)Cena jednostkowa za jeden przegląd nie może przewyższać wartości brutto trzech roboczogodzin zaoferowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Zaoferowanie wyższej ceny będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wykaz pojazdów z przebiegiem na dzień 31.10.2017r. zawiera załącznik 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według przygotowanego wzoru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach