Przetargi.pl
PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu )

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. majora Hubala 21 21
    45-266 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
    REGON: 53159856100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy na stanowisku pracownika w dziele księgowym. Program szkolenia obejmuje 200 godzin szkolenia w tym: nie więcej niż 50 godzin teorii i nie mniej niż 150 godzin praktyki. Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Godziny zajęć praktycznych u pracodawców powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodne z wymaganiami stanowiska pracy. Program szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Zajęcia teoretyczne: Podstawy rachunkowości, Podatek od towarów i usług, Faktury VAT, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Podatek dochodowy od osób prawnych, Książka przychodów i rozchodów, Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, Ewidencja środków pieniężnych, Ewidencja rozrachunków, Ewidencja kapitałów własnych, Ewidencja materiałów i towarów, Ewidencja kosztów, Wynik finansowy i zamkniecie ksiąg, Inwentaryzacja, Sprawozdania finansowe Zajęcia praktyczne - warsztaty praktyczne z wykorzystaniem programu Symfonia Zasady obsługi systemu finansowo-księgowego - praca w programie Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rodzaje podatków, opłat, przypisanie do poszczególnych grup klasyfikacyjnych Omówienie wzorów deklaracji VAT, sporządzenie miesięcznej deklaracji VAT Wystawianie i korygowanie przykładowych faktur Prezentacja dokumentowania wewnątrzwspólnotowej dostawy i nabycia Budowanie firmy Sporządzenie listy płac (rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Naliczanie odsetek za zwłokę, nadpłaty w podatkach - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Wprowadzenie planu kont, bazy kontrahentów Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat Zaksięgowanie bilansu otwarcia/obrotów rozpoczęcia utworzonej firmy Księgowanie bieżących operacji gospodarczych (faktury zakupu, wyciągi bankowe, kasa, tworzenie i zapisywanie kopii bezpieczeństwa, import eksport bazy danych firmy) Wprowadzenie do pracy z programem Symfonia Środki Trwałe Premium Przygotowywanie dokumentów, wprowadzenie środków trwałych do Symfonii Ustalanie miesięcznych odpisów, analiza tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej Księgowanie w Symfonia FK dokumentów związanych ze środkami trwałymi Przykłady dokumentów związanych z obrotem i ewidencją środków pieniężnych Sporządzanie KP, KW, raportu kasowego Omówienie wzorów dokumentów związanych z rozrachunkami (rozliczenie zaliczki, polecenie wyjazdu służbowego, faktury) Rozrachunki z US i ZUS-DRA Ustalanie różnic kursowych z rozrachunków, odsetek naliczonych za zwłokę w płatnościach Wycena, ewidencja zakupu materiałów i towarów-przykładowe zadania Wewnątrzwspólnotowe nabycie i dostawa, prezentacja na schematach Ewidencja kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym - przykładowe zadania Klasyfikacja kosztów do poszczególnych kont Budowa planu kont dla wybranych typów działalności Zamknięcie ksiąg, bilans zamknięcia. Ustalenie wyniku podatkowego na podstawie ewidencji księgowej -CIT Księgowanie wyniku finansowego roku poprzedniego Przeprowadzenie inwentaryzacji, prezentacja ujęcia w księgach handlowych Wypełnianie przykładowych sprawozdań finansowych Analiza poprawności wprowadzonych danych księgowych Sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansu Dochód/strata podatkowa, wskazanie rozbieżności. Zagadnienia organizacyjne: Szkolenie ( zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka ) realizowane będzie na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK;Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: Zamawiający ustali termin rozpoczęcia i zakończenia szklenia po rozstrzygnięciu przetargu - przed podpisaniem umowy szkoleniowej. Jednostka szkoleniowo musi dostosować się do terminu zaproponowanego przez Zamawiającego.Zajęcia (zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka) realizowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej 3 prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach