Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
- Data zamieszczenia: 2014-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. majora Hubala 21 21
45-266 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
REGON: 53159856100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy na stanowisku pracownika w dziele księgowym. Program szkolenia obejmuje 200 godzin szkolenia w tym: nie więcej niż 50 godzin teorii i nie mniej niż 150 godzin praktyki. Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Godziny zajęć praktycznych u pracodawców powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodne z wymaganiami stanowiska pracy. Program szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Zajęcia teoretyczne: Podstawy rachunkowości, Podatek od towarów i usług, Faktury VAT, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Podatek dochodowy od osób prawnych, Książka przychodów i rozchodów, Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, Ewidencja środków pieniężnych, Ewidencja rozrachunków, Ewidencja kapitałów własnych, Ewidencja materiałów i towarów, Ewidencja kosztów, Wynik finansowy i zamkniecie ksiąg, Inwentaryzacja, Sprawozdania finansowe Zajęcia praktyczne - warsztaty praktyczne z wykorzystaniem programu Symfonia Zasady obsługi systemu finansowo-księgowego - praca w programie Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rodzaje podatków, opłat, przypisanie do poszczególnych grup klasyfikacyjnych Omówienie wzorów deklaracji VAT, sporządzenie miesięcznej deklaracji VAT Wystawianie i korygowanie przykładowych faktur Prezentacja dokumentowania wewnątrzwspólnotowej dostawy i nabycia Budowanie firmy Sporządzenie listy płac (rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Rozliczanie wynagrodzeń, przychodów, darowizn - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Naliczanie odsetek za zwłokę, nadpłaty w podatkach - praca z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium Wprowadzenie planu kont, bazy kontrahentów Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat Zaksięgowanie bilansu otwarcia/obrotów rozpoczęcia utworzonej firmy Księgowanie bieżących operacji gospodarczych (faktury zakupu, wyciągi bankowe, kasa, tworzenie i zapisywanie kopii bezpieczeństwa, import eksport bazy danych firmy) Wprowadzenie do pracy z programem Symfonia Środki Trwałe Premium Przygotowywanie dokumentów, wprowadzenie środków trwałych do Symfonii Ustalanie miesięcznych odpisów, analiza tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej Księgowanie w Symfonia FK dokumentów związanych ze środkami trwałymi Przykłady dokumentów związanych z obrotem i ewidencją środków pieniężnych Sporządzanie KP, KW, raportu kasowego Omówienie wzorów dokumentów związanych z rozrachunkami (rozliczenie zaliczki, polecenie wyjazdu służbowego, faktury) Rozrachunki z US i ZUS-DRA Ustalanie różnic kursowych z rozrachunków, odsetek naliczonych za zwłokę w płatnościach Wycena, ewidencja zakupu materiałów i towarów-przykładowe zadania Wewnątrzwspólnotowe nabycie i dostawa, prezentacja na schematach Ewidencja kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym - przykładowe zadania Klasyfikacja kosztów do poszczególnych kont Budowa planu kont dla wybranych typów działalności Zamknięcie ksiąg, bilans zamknięcia. Ustalenie wyniku podatkowego na podstawie ewidencji księgowej -CIT Księgowanie wyniku finansowego roku poprzedniego Przeprowadzenie inwentaryzacji, prezentacja ujęcia w księgach handlowych Wypełnianie przykładowych sprawozdań finansowych Analiza poprawności wprowadzonych danych księgowych Sporządzanie rachunku zysków i strat, bilansu Dochód/strata podatkowa, wskazanie rozbieżności. Zagadnienia organizacyjne: Szkolenie ( zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka ) realizowane będzie na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK;Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: Zamawiający ustali termin rozpoczęcia i zakończenia szklenia po rozstrzygnięciu przetargu - przed podpisaniem umowy szkoleniowej. Jednostka szkoleniowo musi dostosować się do terminu zaproponowanego przez Zamawiającego.Zajęcia (zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka) realizowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej 3 prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DO.273.1.2016
Dodano: 2016-07-01 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-06-29 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-05-12 - PUP.DO.261/2/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-15 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-10-14 - PUP.DO.261/1/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-06 - DO.273.2.2015
Dodano: 2015-09-14 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-08-13 - Spawacz metodą MAG
Dodano: 2015-08-12 - DO.273.1.2015
Dodano: 2015-06-30