Szpital Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
ul. Roosevelta 3 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
REGON: 00031549400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-45/09 ETYLINA BEZOŁOWIOWA 95, OLEJ NAPĘDOWY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb samochodów służbowych Szpitala Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 3 n/w asortymentu: 1.1. Etyliny bezołowiowej 95 zgodnej z Polską Normą w przewidywanej ilości 6.600 litrów, 1.2. Oleju napędowego ON zgodnego z Polską Normą w przewidywanej ilości 3.200 litrów. 2. W/w ilości etyliny bezołowiowej 95 i oleju napędowego ON są ilościami przewidywanymi i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3. Zakup i odbiór etyliny bezołowiowej 95 i oleju napędowego ON odbywać się będzie na stacji benzynowej znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Piotrkowa Trybunalskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 2 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4) 5) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 6) formularz ofertowy - wypełniony (załącznik Nr 1, 1A do specyfikacji) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 7) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do specyfikacji), 8) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6 do specyfikacji), 9) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji), 10) ważna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, wydana na podstawie Ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia - nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą wymagane procedurą druki, formularze oraz inne dodatkowe dokumenty, wynikające z zapisów niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2017
Dodano: 2016-07-06 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY ŁOWICZ I GMINY NIEBORÓW
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZDUNY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie
Dodano: 2016-06-20 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-06-14 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-05-24 - Zakup Energii Elektrycznej w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r
Dodano: 2016-05-06