Przetargi.pl
P R Z E T A R G N I E O G R A N I C Z O N Y na usługę sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni w obiektach szpitalnych Łodzi i Tuszyna

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P R Z E T A R G N I E O G R A N I C Z O N Y na usługę sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni w obiektach szpitalnych Łodzi i Tuszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni w obiektach szpitalnych o ogólnej powierzchni 208 008 m2 mieszczących się w Łodzi, ul. Okólna 181 i Wycieczkowa 86 oraz w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 wraz ze strefą ochrony wody w Rydzynkach, terenem strefy wylotu ścieków deszczowych i komunalnych, strefy wieży ciśnień oraz drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków. CPV : 90.61.10.00-3, 90.62.00.00.-9, 77.30.00.00-3. Zamówienie do 206 tys. EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 9 000 zł. - słownie: dziewięć tysięcy zł. Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do składanej oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.11.2009 r. do godz.10.00 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poz. zm.) 9.4. Wadium w formie pieniądza wykonawca wpłaci przelewem na niżej podane konto zamawiającego i do składanej oferty dołączy oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: Nr 09 1020 3440 0000 7002 0077 4026 Wnosząc wadium w pozostałych formach wykonawca : - oryginał składa do depozytu w kasie zamawiającego pawilon C, parter, pokój nr 3, - kopię załącza do składanej oferty, kopia musi być potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno być przedstawione w formie gwarancji nieodwołalnej i bezwarunkowej i zapewnić na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłatę pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i musi być ważne w okresie związania ofertą, tj. przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.5. Zamawiający zgodnie z art. 46 ustawy o prawo zamówień publicznych dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 9.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. 9.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 9.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy : złożyli aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy : a) wykonywali lub wykonali w okresie ostatnich 3 lat, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sprzątanie trenów zewnętrznych o wartości co najmniej 400 tys. zł każda. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ. b) dysponowali osobami do wykonania przedmiotu zamówienia tj. 1 osobą z ukończonym kursem pilarza tj. cięcia drzew piłami motorowymi i 1 osobą z ukończonym kursem II lub III stopnia w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew wraz z załączeniem dokumentów ich ukończenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ. lub będą dysponować i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy : - posiadali polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonej do oferty polisy. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli oświadczenie - załącznik nr 7 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Wykaz wykonywanych lub wykonanych 2 usług w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sprzątania terenów zewnętrznych, o wartości co najmniej 400 tys. zł. każda z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów /referencji/ potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ 6.3. Wykaz pracowników wykonawcy którymi dysponuje lub będzie dysponować tj. 1 osobą z ukończonym kursem pilarza tj. cięcia drzew piłami motorowymi i 1 osobą z ukończonym kursem II lub III stopnia w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew wraz z załączeniem dokumentów ich ukończenia - załącznik nr 5 do SIWZ 6.4. Wykaz części zamówienia które wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli będą zatrudniani podwykonawcy wraz z podaniem części zakresu usługi - Załącznik Nr 6 do SIWZ 6.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 7 do SIWZ 6.6. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 400 tys. zł. 6.7. Dowód wpłaty wadium Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : - załączniki - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 - 6.7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach