Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N. Łódź-Śródmieście CENTRUM I zgodnie z pakietami adresowymi.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6300806 w. 122 , fax. 042 6300808
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6300806 w. 122, fax. 042 6300808
    REGON: 47205458500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N. Łódź-Śródmieście CENTRUM I zgodnie z pakietami adresowymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie sprzątanych posesji w należytym stanie sanitarno - porządkowym poprzez wykonywanie n/w czynności własnymi materiałami, narzędziami i środkami czystości w następującym zakresie: 1.1 Obsługa codzienna w tym soboty, niedziele i święta : dotyczy Pakietu Nr 1, 2 a) sprzątanie powierzchni zewnętrznej wokół posesji zabudowanych- CP 90611000-3 tj. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 1.2. Obsługa codzienna : dotyczy Pakietu nr 3 a) sprzątanie powierzchni zewnętrznej w tzw. ruchu ciągłym poprzez zapewnienie w różnych porach dnia (dotyczy także sobót, niedziel i świąt), prawidłowego stanu sanitarnego, wokół posesji zabudowanych- CP 90611000-3 tj. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 1.3 Obsługa okresowa dotyczy Pakietów nr 1,2,3 a) nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu lub według potrzeb - sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków - CPV 90911200-8 tj. klatek schodowych, korytarzy i ubikacji ogólnego użytku , b) według potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu - mycie WC ogólnego z użyciem detergentów i środków dezynfekujących , c) według potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu - mycie klatek schodowych, parapetów okiennych, schodów łącznie z cokołami , podestów, balustrad, grzejników, lamperii z użyciem detergentów i środków dezynfekujących, d) według potrzeb nie rzadziej niż dwa razy do roku - sprzątanie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń pralni, strychów i suszarni, e) dwa razy do roku - mycie drzwi i okien na klatkach schodowych - CPV 90911300-9, numerów policyjnych, gablot, tablic ogłoszeniowych w terminach : do Świąt Wielkanocnych i do 30.11. 2013 r. 1.4 Obsługa uzależniona od występowania potrzeb dotyczy Pakietów Nr 1,2,3 a) zmywanie chodnika położonego wzdłuż nieruchomości, zgodnie z Uchwałą Nr LVII/1078/09 Rady Miejskiej w Łodzi - Regulaminem otrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi, Rozdział 2 § 4 ust. 2. pkt 5,b, które musi odbywać się nie później niż do godziny 7 rano. b) oczyszczanie krawężników, kratek ściekowych i studzienek, c) zbieranie nieczystości, d) zakup i wkręcanie żarówek w miarę występowania potrzeb, e) zakup i wywieszanie flag na polecenie Zamawiającego, f) usuwanie niezwłocznie ze ścian ogłoszeń, plakatów i napisów umieszczanych bez zgody A.N.Ł- Ś Centrum I, g) informowanie o potrzebie wykonania dezynsekcji i deratyzacji, h) sygnalizowanie nieterminowego wywozu nieczystości z pojemników, 1.5 Roznoszenie korespondencji adresowanej do najemców lokali mieszkalnych w terminach i godzinach ściśle uzgodnionych z administratorem po uprzednim wywieszeniu ogłoszeń w nieruchomości. 1.6 Informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych występujących w sprzątanych posesjach. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania prac związanych z likwidacją skutków zimy: a) odśnieżania - CPV 90620000-9 oraz zakupu i posypywania piaskiem podwórzy, chodników b) likwidacji skutków gołoledzi - CPV 90630000-2 c) odrzucania śniegu od fundamentów budynku i z otworów studzienek odpływowych, rur odpływowych odprowadzających wody deszczowe z dachu, okienek i wsypów piwnicznych Powyższe prace winny być wykonywane systematycznie i na bieżąco aż do osiągnięcia stanu, zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się osób. Z uwagi na fakt, że sprzątane nieruchomości usytuowane są w ścisłym centrum miasta i istnieje konieczność pilnego usunięcia skutków zimy( udrożnienie ciągów pieszych) firma powinna dysponować urządzeniem technicznym przeznaczonym do wykonywania tych czynności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum1.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach