Przetargi.pl
PN 01/2009

Zakład Działalności Pomocniczej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, ul. Wieniawskiego 17/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8529410 , fax. 0-61 8520671
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Działalności Pomocniczej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 17/19 17/19
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8529410, fax. 0-61 8520671
    REGON: 63453830300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Działalności Pomocniczej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 01/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu (ul. H.Sienkiewicza 18, 72-600 Świnoujście), w szacunkowej ilości rocznej 30.000 litrów. Podana ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczne rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie faktycznego zużycia. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wyczerpania swoimi zleceniami kwoty oraz ilości, na którą zawarta zostanie umowa, w okresie jej obowiązywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, f) spełniają określone niniejszą specyfikacją wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4. a),b) - jeżeli jest spółką z o.o. i w pkt. 7.4.d), c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155), d) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty, e) poświadczona kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, f) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do oferty. g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (lub, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 5. W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie od wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) zaparafowanego projektu umowy - załącznik nr 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach