Przetargi.pl
pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: -Rozbudowa oczyszczalni ścieków przy ul. Błankowej w Sompolnie-

Gmina Sompolno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-610 Sompolno, ul. 11 Listopada 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2714054 , fax. 063 2714057
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sompolno
    ul. 11 Listopada 15 15
    62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2714054, fax. 063 2714057
    REGON: 00053109700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: -Rozbudowa oczyszczalni ścieków przy ul. Błankowej w Sompolnie-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie nad zadaniem inwestycyjnym obejmującym rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków komunalnych w Sompolnie, prowadzonej przy jej nieprzerwanej pracy. Projekt zakłada wykorzystanie części istniejących obiektów oczyszczalni, które poddane zostaną adaptacji oraz budowę nowych obiektów technologicznych, a także rozbiórkę części istniejących obiektów nieprzewidzianych do dalszej eksploatacji. Po przeprowadzonej rozbudowie oczyszczalnia ścieków posiadała będzie następującą przepustowość: Qdśr = 950 m3/d - średniodobowo, Qdmax = 1470 m3/d - max. dobowo, Qhmax1 = 215 m3/h - max. godzinowo przed zbiornikiem retencyjnym, Qhmax2 = 110 m3/h - max. godzinowo po zbiorniku retencyjnym. Ciąg technologiczny oczyszczalni ścieków składał będzie się z następujących obiektów: Układ przyjęcia i transportu ścieków wraz ze stopniem mechanicznego oczyszczania: komora kraty wstępnej (istniejąca-przebudowa), przepompownia ścieków (istniejąca-przebudowa), punkt zlewny ścieków dowożonych (projektowany), zbiornik retencyjny ścieków ogólnych (projektowany), zblokowana oczyszczalnia mechaniczna (projektowana), płuczka piasku (projektowana); Reaktor 1 biologicznego oczyszczania ścieków (istniejący): komora defosfatacji, komora denitryfikacji, komora nitryfikacji, osadniki wtórne; Reaktor 2 biologicznego oczyszczania ścieków (projektowany): komora defosfatacji, komora denitryfikacji, komora nitryfikacji, osadniki wtórne; Węzeł gospodarki osadowej: komora stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego (projektowana), stacja odwadniania i higienizacji osadu (projektowana), wiata technologiczna osadu (istniejąca+projektowana); Obiekty towarzyszące: stacja dmuchaw (istniejąca + projektowana), zbiornik wody technologicznej (istniejący), punkt pomiarowy ścieków (istniejący + projektowany), wylot do odbiornika (istniejący). Projekt przewiduje następujące podstawowe prace budowlano-adaptacyjne, m.in.: remont i adaptacja istniejącego budynku socjalnego, montaż nowego agregatu na zewnątrz budynku, montaż kraty wstępnej w istniejącym kanale przepompowni, przebudowa istniejącej przepompowni ścieków, rozbiórka istniejącego punktu zlewnego i zblokowanego z nim zbiornika retencyjnego, budowa nowego zbiornika retencyjnego, montaż nowej stacji zlewczej ścieków, rozbiórkę istniejącego piaskownika i urządzenia UPW zlokalizowanego w budynku technicznym, montaż urządzenia do mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z płuczką piasku, rozbudowę stacji dmuchaw, demontaż istniejącej stacji odwadniania osadu, montaż nowej stacji odwadniania i higienizacji osadu, rozbiórka istniejącego obiektu obejmującego: zbiornik retencyjny, komorę stabilizacji i zagęszczacz osadu, budowę nowego reaktora biologicznego, przeniesienie i rozbudowę wiaty składowania osadu, rozbudowa ciągów komunikacyjnych w tym drogi, instalacje wod - kan wewnętrzne, sieci i instalacje zewnętrzne wod. - kan. i technologiczne, instalacje elektryczne i AKPiA. Wartość brutto robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 7.394.989,27 PLN. Link do projektu budowlano-wykonawczego w wersji elektronicznej: http://sompolno.bip.net.pl/?a=2745 2.Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: -sprawowania nadzoru inwestorskiego z należytą starannością, -nadzorowania przebiegu realizacji projektu inwestycyjnego wraz z podejmowaniem działań dyscyplinująco-korygujących celem zapewnienia najwyższej jakości wykonanych robót i dotrzymania zgodności postępu robót z przyjętym harmonogramem, -reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową o roboty, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, -posiadania, przez okres obowiązywania niniejszej umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczenia usług nadzoru inwestorskiego, -uczestniczenia w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, -sprawdzania jakości robót i wbudowanych materiałów, by zapobiec zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, -sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, -nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, -udziału w niezbędnych próbach, badaniach, pomiarach lub sprawdzeniach instalacji lub urządzeń technicznych, -udziału w rozruchach technologicznych urządzeń i obiektów oraz analiza osiąganych przez nie parametrów, w tym osiągnięcia planowanego efektu -organizowania i koordynowania czynności odbiorów etapów robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz całego zadania jak również przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania, -bieżącego informowania Zamawiającego o wystąpieniu wad lub usterek i egzekwowania ich usunięcia przez Wykonawcę robót, -kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy, -kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznej ilości robót i usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy, -wydawania kierownikowi budowy ewentualnych poleceń dotyczących realizowanego zadania, -wstrzymywania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, -dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających istotne okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, w tym potwierdzanie zapisów kierownika budowy o gotowości robót do odbioru oraz potwierdzanie prawidłowego wykonania prób, badań, sprawdzeń i rozruchów, przewidzianych w umowie o roboty budowlane i odrębnych przepisach, -rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonania robót, -kierowania pracami komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, -w razie konieczności wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności zawierającego odpowiednio kompensatę lub przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego o ich wykonanie, jak również opracowania niezbędnej dokumentacji dla tych robót wraz z ich rozliczeniem i usługą nadzoru nad ich wykonaniem. -dokonywania rozliczeń rzeczowo-finansowych budowy zgodnie z harmonogramem, sporządzania zestawienia obiektów z podaniem wyposażenia oraz podstawowych wielkości służących do opracowania dowodu OT, -weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do przeprowadzania poszczególnych odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz dokonywania oceny jakościowej robót wraz z jej uzasadnieniem, -przystąpienia do częściowych odbiorów robót oraz do odbioru końcowego zadania, po potwierdzeniu gotowości robót budowlanych do odbioru, a także prowadzenie i protokołowanie odbiorów, -przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy w trakcie dokonywania końcowego odbioru robót wraz z akceptacją i zatwierdzeniem dokumentacji oraz przekazaniem jej Zamawiającemu, -udziału w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie, -udziału i prowadzenia przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad usunięciem wad, usterek i braków trakcie okresu rękojmi i gwarancji, -wykonania innych czynności zapewniających prawidłowy nadzór nad rozbudową oczyszczalni. 4.Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia w zakresie czterech branży:budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, adekwatnie do zakresu robót budowlanych. 5.Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności poszczególnych inspektorów w osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach