Przetargi.pl
Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE obiektów użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej Nr 3, Przedszkola Nr 4, budynku Ogniska Muzycznego w Międzyrzeczu

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE obiektów użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej Nr 3, Przedszkola Nr 4, budynku Ogniska Muzycznego w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa „Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE obiektów użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej Nr 3, Przedszkola Nr 4, budynku Ogniska Muzycznego w Międzyrzeczu.” Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych w trybie "zaprojektuj-wybuduj", Programu Funkcjonalno-Użytkowego i audytów energetycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 3, budynku ogniska muzycznego oraz Przedszkola Nr 4 w Międzyrzeczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach