Przetargi.pl
Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 2 grupy

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 2 grupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na terenie miasta i gminy Świebodzin w roku 2017 z podziałem na 2 grupy: 1.1. Grupa 1 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni parkingu przy ul. Łużyckiej w Świebodzinie - część działki nr 795/16, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 21,5 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 120 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 120 m2, d) wykonaniu studzienki ściekowej w ilości 1 szt., e) regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości ok. 2 szt. 2) Zadanie 2: Remont nawierzchni drogi i parkingu przed ŚSM w Świebodzinie, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 60 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 650 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 860 m2, d) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 65 m, e) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 65 m, f) wykonaniu studzienki ściekowej w ilości 1 szt., g) regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości ok. 5 szt. 3) Zadanie 3: Przebudowa drogi tłuczniowej na działce nr 88/1 przy ul. Sobieskiego w Świebodzinie, polegająca m.in. na: a) rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, b) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 6 m, c) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 6 m, d) mechanicznym skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 480 m2, e) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy wiążącej o pow. ok. 480 m2, f) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 480 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych - zał. nr 1a-1-1, zał. nr 1a-1-2 i zał. nr 1a-1-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.2. Grupa 2 obejmująca wykonanie: 1) Zadanie 1: Remont nawierzchni drogi przy ul. Poznańskiej w Świebodzinie - część działki nr 576, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 65 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 320 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 320 m2. 2) Zadanie 2: Remont nawierzchni drogi w m. Wilkowo - część działki nr 12, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 110 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 880 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 880 m2, d) rozbiórce krawężników betonowych o długości ok. 60 m, h) ustawieniu krawężników betonowych o długości ok. 60 m, i) wykonaniu nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej z rozbiórki o pow. ok. 60 m2. 3) Zadanie 3: Remont nawierzchni drogi łączącej byłą DK3 z drogą wojewódzką nr 303, polegający m.in. na: a) sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 3 cm o pow. ok. 45 m2, b) oczyszczeniu mechanicznym i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy o pow. ok. 680 m2, c) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy ścieralnej o pow. ok. 680 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych - zał. nr 1a-2-1, zał. nr 1a-2-2 i zał. nr 1a-2-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, odrębnie dla każdego Zadania, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, b) zakupu i dostawy materiałów, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e) opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu na Zadanie 3 (Grupa 2), f) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 60 000,00 zł (Grupa 1), 60 000,00 zł (Grupa 2), g) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, h) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 (Grupa 1, Grupa 2) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Grupa 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Grupa 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.05.2017 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: 1) Grupa 1: „Wadium: Remont nawierzchni - Grupa 1” 2) Grupa 2: „Wadium: Remont nawierzchni - Grupa 2” Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: 1) Grupa 1: „Wadium: Remont nawierzchni - Grupa 1” 2) Grupa 2: „Wadium: Remont nawierzchni - Grupa 2” Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach