Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74 w Gdyni wraz z rozbudową ul. Witomińskiej w rejonie Cmentarza Komunalnego w Gdyni

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74 w Gdyni wraz z rozbudową ul. Witomińskiej w rejonie Cmentarza Komunalnego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74 w Gdyni wraz z rozbudową ul. Witomińskiej w rejonie Cmentarza Komunalnego w Gdyni. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót będzie obejmował: 1. wykonanie następujących robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i z uwzględnieniem dyspozycji SIWZ: a) część A - budowa parkingu przy ul. Witomińskiej 72/74, b) część B - rozbudowa ulicy Witomińskiej; 2. odpowiednio uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentu potwierdzającego skuteczność tych zawiadomień; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie. Ad. 1a) Przedmiot zamówienia dla części A w zakresie realizowanym przez Wykonawcę robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty demontażowe 3) Roboty ziemne 4) Roboty drogowe, w tym: a) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt betonowych typu MEBA b) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej (typ TT) gr. 8 cm c) wykonanie nawierzchni jezdni manewrowej z kostki betonowej (typ TT) gr. 8 cm d) wykonanie nawierzchni chodników z płytek betonowych 20x20 cm e) wykonanie schodów terenowych z palisady betonowej f) wykonanie nawierzchni opasek bezpieczeństwa przy miejscach postojowych z płytek betonowych 20x20 (z odzysku) gr. 8 cm g) wykonanie nawierzchni opasek ścieku korytkowego przy skarpie z płytek betonowych 20x20 (z odzysku) gr. 8cm h) wykonanie ścieku odwadniającego skarpę z betonowych płytek korytkowych i) wykonanie umocnienia skarpy j) wykonanie muru oporowego w technologii ścianki z grodzic stalowych z betonem pomiędzy brusami, zwieńczonego żelbetową belką policzkową k) wykonanie i zamontowanie kraty do mocowania pnączy na murze oporowym l) wykonanie ogrodzenia terenu z paneli systemowych m) wykonanie ogrodzenia z paneli systemowych na murze oporowym 5) Elementy małej architektury, w tym: a) dostawę i montaż ławek b) dostawę i montaż kosza zewnętrznego na śmieci c) dostawę i montaż osłon odbojowych słupów oświetleniowych 6) Budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym: a) wykonanie kanału deszczowego b) wykonanie przykanalików z montażem wpustów c) wykonanie zbiornika retencyjno - rozsączającego (system koszy rozsączających) d) wykonanie urządzeń podczyszczających (osadnika ? 1500) e) wykonanie studni z regulatorem odpływu f) montaż studni rewizyjnych ? 1200 7) Budowę przyłącza wodociągowego wraz ze studzienką wodomierzową 8) Budowę oświetlenia parkingu, w tym: a) ułożenie i zabezpieczenie kabla oświetleniowego b) dostawę i montaż słupów oświetleniowych z oprawami oświetleniowymi c) dostawę i montaż szafy oświetleniowej 9) Zieleń, w tym: a) usunięcie karpin po wycince 64 szt. drzew oraz 80 m2 karpin po drzewach poniżej 10 lat, wykonanej w ramach odrębnego zamówienia; b) wykonanie trawników, w tym także w miejsce projektowanej zieleni wraz z pielęgnacją w okresie jednego roku od dnia odbioru końcowego; c) wykonanie zabezpieczenia drzew (pni, gałęzi i systemów korzeniowych) w trakcie wykonywania prac budowlanych. 10) Organizację ruchu, w tym: a) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy b) wykonanie docelowej organizacji ruchu Ad. 1b) Przedmiot zamówienia dla części B w zakresie realizowanym przez Wykonawcę robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty demontażowe 3) Roboty ziemne 4) Roboty drogowe, w tym: a) wykonanie jezdni o nawierzchni z SMA b) wykonanie nakładki bitumicznej z SMA c) wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej ZKM z fibrobetonu oraz skosów z kostki kamiennej d) wykonanie nawierzchni zatoki autokarowej z przejazdem i ul. Bydgoskiej z kostki betonowej (typ TT) gr.8 cm e) wykonanie nawierzchni wjazdu i wyjazdu z parkingu, wjazdów bramowych, wysp i zabruków przejezdnych z kostki kamiennej granitowej o wym.16x20 cm f) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej z odzysku g) wykonanie nawierzchni zabruków, separacji i opasek bezpieczeństwa z kostki kamiennej (z odzysku) gr. 8 cm h) wykonanie nawierzchni chodników z płytek betonowych 20x20 gr. 8 cm i elementów chodnika z płytek betonowych fakturowanych i) odtworzenie nawierzchni fragmentów chodników z kostki betonowej (z odzysku) 5) Elementy małej architektury, w tym: a) dostawę i montaż wiaty przystankowej wraz z wyposażeniem b) dostawę i montaż ławek oraz koszy zewnętrznych na śmieci c) przestawienie istniejącej ławki z elementów betonowych d) montaż zdemontowanych stojaków rowerowych e) dostawę i montaż krat stalowych do zabezpieczenia drzew wraz z wypełnieniem ich żwirem 6) Roboty kanalizacji deszczowej, w tym: a) wykonanie kanału deszczowego b) wykonanie przykanalików z montażem wpustów c) montaż studni rewizyjnych ? 1200 i ? 1500 7) Roboty sieci wodociągowej, w tym: a) wykonanie przyłącza wodociągowego b) montaż hydrantu podziemnego ? 80 8) Przebudowę i zabezpieczenie sieci gazowej niskiego ciśnienia 9) Wykonanie rur osłonowych o długości 8 m w miejscu projektowanego zasilania elektroenergetycznego straganów handlowych 10) Przebudowę i zabezpieczenie sieci teletechnicznych 11) Zieleń, w tym: a) usunięcie karpin po wycince 7 szt. drzew, wykonanej w ramach odrębnego zamówienia b) wykonanie trawników wraz z pielęgnacją w okresie jednego roku od dnia odbioru końcowego c) zabezpieczenie drzew (pni, gałęzi i systemów korzeniowych) w trakcie wykonywania prac budowlanych 12) Organizację ruchu, w tym: a) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy b) wykonanie docelowej organizacji ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu przelewem na konto bankowe: PKO BP S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach