Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa sali gimnastycznej przy VI Liceum Ogólnokształcącym w Gdyni przy ul. Kopernika 34

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa sali gimnastycznej przy VI Liceum Ogólnokształcącym w Gdyni przy ul. Kopernika 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa sali gimnastycznej przy VI Liceum Ogólnokształcącym w Gdyni przy ul. Kopernika 34. I.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót obejmuje: 1. wykonanie następujących robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i z uwzględnieniem dyspozycji SIWZ : a) część A - budowa sali gimnastycznej łącznie z instalacją teletechniczną (e-dziennik) i wzmocnieniem wieńca II piętra w istniejącym budynku szkoły, b) część B - przebudowa istniejącego budynku szkoły w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku szkoły po rozbiórce starej sali gimnastycznej i przebudowa instalacji teletechnicznej (e-dziennik) w istniejącym budynku szkoły, 2. opracowanie przez osoby uprawnione uzupełniającej dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w SIWZ, 3. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w całym wykonywanym zakresie rzeczowym, zgodnie z punktem 1., od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót, zarówno w zakresie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji, jak i dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, 4. odpowiednio uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentu potwierdzającego skuteczność tych zawiadomień; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie. Ad. 1a) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót w części A obejmuje: ETAP I, w tym: 1. Rozbiórkę istniejącej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem 2. Uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej na odcinku ściany fundamentowej istniejącego budynku odsłoniętym po rozbiórce łącznika oraz na odcinku ściany fundamentowej o długości ok. 10 m od strony projektowanego parkingu wewnętrznego. 3. Wzmocnienie wieńca II piętra w istniejącym budynku szkoły 4. Przebudowa sieci ciepłowniczej wraz z przełączeniami 5. Umocnienie ścian wykopów ścianką szczelną umożliwiającą wykonywanie robót ziemnych przy budowie sali gimnastycznej ETAP II, w tym: 1. Budowę budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem; budynek wyposażony w: 1) instalacje wewnętrzne: a) wody ciepłej i zimnej b) kanalizacji sanitarnej c) kanalizacji deszczowej d) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego e) węzeł cieplny f) wentylacji mechanicznej g) elektryczną (oświetlenie podstawowe i ewakuacyjne, system zasilania i sterowania koszami, kurtyną oraz roletami) h) teletechniczną (system nagłośnienia sali gimnastycznej; system sportowy informacyjny: tablice wyników; system monitoringu, CCTV, sieci strukturalne, e-dziennik) i) odgromową 2) sieci i przyłącza do budynku: a) wodociągowe b) kanalizacji sanitarnej c) kanalizacji deszczowej d) centralnego ogrzewania e) oświetlenia terenu 3) wyposażenie: a) stałe budynku wraz z montażem, b) w sprzęt p.poż., a w szczególności: gaśnice i podświetlane tabliczki kierunkowe w ilości wynikającej z opracowanej przez wykonawcę instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla części A przedmiotu zamówienia c) dostawę i montaż dźwigu osobowego 2. Wykonanie instalacji teletechnicznej (e-dziennik) w sali gimnastycznej 3. Zagospodarowanie terenu w następującym zakresie: 1) robót rozbiórkowych i demontażowych, 2) robót ziemnych 3) utwardzenia nawierzchni placów, chodników i miejsc postojowych 4) wykonania bariery ochronnej zabezpieczającej wejście na jezdnię ul. Legionów 5) ukształtowania terenu 6) wykonania schodów terenowych 7) wykonania zabudowanego śmietnika 8) wykonania ogrodzenia terenu od strony ul. Legionów wraz z furtką oraz od strony ul. Kopernika wraz z furtką i bramą 9) wykonania oświetlenia terenu szkoły wraz z podświetleniem sali gimnastycznej 10) wykonania systemu monitoringu zewnętrznego 11) odwodnienia terenu 12) wykonania odwodnienia liniowego 13) dostawy i montażu ławek, koszy zewnętrznych na śmieci, stojaków na rowery 14) wykonania trawników wraz z pielęgnacją w okresie udzielonej gwarancji 15) wycinki 1 drzewa wraz z karczowaniem 16) wykonania karczowania po wycince drzew 17) zabezpieczenia istniejących drzew i krzewów na czas robót 18) organizacji ruchu na czas budowy Ad. 1b) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót w części B obejmuje: 1. Dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony pożarowej istniejącego budynku szkoły w następującym zakresie: 1) robót rozbiórkowych i demontażowych 2) wykonania obudowy ścian biegów klatek schodowych z poziomu piwnicy do parteru 3) dostawy i montażu stolarki drzwiowej klasy odporności ogniowej EI 30 4) przebudowy instalacji hydrantowej 5) likwidacji grzejnika na parterze 6) dostawy i montażu stolarki okiennej 7) wykonania ruchomych barierek zabezpieczających przed zejściem do piwnicy 8) wykonania instalacji oświetlenia awaryjnego 9) wykonania naprawy tynku i posadzek 10) malowania ścian i sufitów po wykonaniu robót 11) wyposażenie w sprzęt p.poż., a w szczególności: gaśnice i tabliczki kierunkowe fluoroscencyjne w ilości wynikającej z opracowanej przez wykonawcę instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla części B przedmiotu zamówienia 2. Adaptację istniejących pomieszczeń w budynku szkoły - po rozbiórce starego łącznika. Adaptacja przewiduje wykonanie na parterze budynku szkoły dwóch sal lekcyjnych i korytarza łączącego istniejący budynek szkoły z nową salą gimnastyczną 3. Przebudowę i rozbudowę instalacji teletechnicznej (e-dziennik) II. Przedmiot zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót obejmuje opracowanie przez osoby uprawnione uzupełniającej dokumentacji projektowej w następującym zakresie: 1. projektu zabezpieczenia ścianką szczelną wykopów pod realizację sali gimnastycznej i zabezpieczenia istniejącego ciepłociągu wraz z obliczeniami konstrukcyjnymi. 2. projektu warsztatowego dla wszystkich elementów tego wymagających, w tym: 1) konstrukcji stropów typu filigran; z uwagi na występujące otworowanie elementów konstrukcyjnych projekt warsztatowy winien zawierać m.in. rozwiązanie montażu i dozbrojenia strefy podporowej płyt stropowych (zgodnie z wytycznymi producenta płyt stropowych), 2) elewacji łącznika ze szkła emaliowanego na podkonstrukcji systemowej; elementy ze szkła powinny być umieszczone w systemowych ramkach (kasetach), które pozwalają na wymianę uszkodzonego elementu, 3) fasad szklanych, 4) elewacji z płyt z betonu architektonicznego na podkonstrukcji systemowej. 3. instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i planu ewakuacji dla części A i B przedmiotu zamówienia 4. wyposażenia w sprzęt zapewniający utrzymanie w sali gimnastycznej wymaganej przez producentów posadzki systemowej wilgotności i temperatury dla zastosowanej posadzki 5. świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sali gimnastycznej po zakończeniu realizacji robót. 6. odprowadzenia wód opadowych z rury spustowej nr RS1 zlokalizowanej na tarasie budynku sali gimnastycznej do studni Sd14 przewodem ? 160 z rur PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu przelewem na konto bankowe: PKO BP S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach