Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2010-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
53 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 00054404200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna gmina Lipinki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej we wsi Pagorzyna na terenie gminy Lipinki. Zakres robót budowlanych obejmuje sieć kanalizacyjną o długości 11573 mb oraz sieciową pompownię ścieków sanitarnych: - sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC ?160 mm - 2029 mb - sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC ?200 mm - 5641 mb i PVC ?250 mm - 8 mb - sieć kanalizacji ciśnieniowej PE ?160 mm - 3895 mb - sieciową pompownię ścieków sanitarnych P1 składającą się z otwartej wiaty nad zbiornikiem przepompowni i części obudowanej dla pomieszczenia technicznego i pomieszczenia agregatu prądotwórczego, całość zadaszona dachem dwuspadowym, w zakres wchodzi również: - uzyskanie projektów zamiennych w przypadku wystąpienia istotnych odstąpień od projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę. - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub odpowiednio postanowienia PINB o braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania obiektów. Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej www.gminalipinki.pl w zakładce Zamówienia publiczne - postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna gmina Lipinki Wykonawca (inspektor nadzoru) w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1. wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm.), 2. reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z projektem, umową z Wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem, 4. sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5. uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, 6. kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7. stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, 8. wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9. kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznie wykonanych robót, 10. wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 11. żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 12. potwierdzania swojego pobytu na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13. nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 14. rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 15. udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 16. w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych lub zamiennych, Inspektor nadzoru sporządzi protokół negocjacji, zawierający uzgodnione z Wykonawcą ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i/lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe wraz z protokołem konieczności, protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, 17. udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu o czym Wykonawca będzie informowany pisemnie, 18. sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 19. zawieszenie robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne 20. opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, 21. potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 22. przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 23. sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 24. sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z projektem budowlanym 25. kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej, 26. skompletowania i sprawdzenia dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 27. na wniosek Zamawiającego Inspektor nadzoru bierze udział w kontrolach zewnętrznych projektu, udziela niezbędnych wyjaśnień i informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03