Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna gmina Lipinki.

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna gmina Lipinki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej we wsi Pagorzyna na terenie gminy Lipinki. Zakres robót budowlanych obejmuje sieć kanalizacyjną o długości 11573 mb oraz sieciową pompownię ścieków sanitarnych: - sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC ?160 mm - 2029 mb - sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC ?200 mm - 5641 mb i PVC ?250 mm - 8 mb - sieć kanalizacji ciśnieniowej PE ?160 mm - 3895 mb - sieciową pompownię ścieków sanitarnych P1 składającą się z otwartej wiaty nad zbiornikiem przepompowni i części obudowanej dla pomieszczenia technicznego i pomieszczenia agregatu prądotwórczego, całość zadaszona dachem dwuspadowym, w zakres wchodzi również: - uzyskanie projektów zamiennych w przypadku wystąpienia istotnych odstąpień od projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę. - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub odpowiednio postanowienia PINB o braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania obiektów. Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej www.gminalipinki.pl w zakładce Zamówienia publiczne - postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Pagorzyna gmina Lipinki Wykonawca (inspektor nadzoru) w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1. wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm.), 2. reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z projektem, umową z Wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem, 4. sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5. uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, 6. kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7. stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, 8. wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9. kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznie wykonanych robót, 10. wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 11. żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 12. potwierdzania swojego pobytu na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13. nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 14. rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 15. udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 16. w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych lub zamiennych, Inspektor nadzoru sporządzi protokół negocjacji, zawierający uzgodnione z Wykonawcą ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i/lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe wraz z protokołem konieczności, protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, 17. udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu o czym Wykonawca będzie informowany pisemnie, 18. sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 19. zawieszenie robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne 20. opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, 21. potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 22. przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 23. sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 24. sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z projektem budowlanym 25. kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej, 26. skompletowania i sprawdzenia dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 27. na wniosek Zamawiającego Inspektor nadzoru bierze udział w kontrolach zewnętrznych projektu, udziela niezbędnych wyjaśnień i informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach