Przetargi.pl
Naprawa aparatu rezonansu magnetycznego Signa Excite wraz z dostawą części zamiennych ZP-AB-271-94/2010

Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
    ul. Kopernika 19 19
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
    REGON: 00028868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa aparatu rezonansu magnetycznego Signa Excite wraz z dostawą części zamiennych ZP-AB-271-94/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa aparatu rezonansu magnetycznego Signa Excite wraz z dostawą części zamiennych (ZP-AB-271-94/2010) Czynności do wykonania: A. Wymiana zasilacza gradientów, B. Naprawa komputera obsługującego konsolę główną z przeładowaniem systemu i ustawieniami fabrycznymi, C. Przegląd techniczny w zakresie: 1. Pomiary jednorodności pola magnetycznego, 2. Pomiary poprawności odwzorowania geometrycznego, 3. Pomiary poprawności ustawienia ISO centrum magnesu, 4. Pomiary stosunku sygnału do szumu dla akwizycji Body, 5. Pomiary stosunku sygnału do szumu dla akwizycji Head, 6. Sprawdzenie poprawności działania cewek akwizycyjnych, 7. Test zespołu rozłączania awaryjnego stołu pacjenta, 8. Test systemu dokowania stołu pacjenta, 9. Sprawdzenie stanu kół jezdnych blatu stołu, 10. Sprawdzenie stanu łożysk pozycjonujących blat stołu pacjenta, 11. Sprawdzenie działania sprzęgła ruchu wzdłużnego blatu stołu pacjenta, 12. Sprawdzenie poziomu płynu hydraulicznego układu podnoszenia stołu pacjenta, 13. Sprawdzenie filtrów, oraz poprawności działania wentylatorów szafy PDU, 14. Sprawdzenie działania wyłącznika głównego, oraz systemu wyłączenia awaryjnego szafy PDU, 15. Sprawdzenie połączeń elektrycznych szafy PDU, 16. Czyszczenie wnętrza konsoli operatorskiej, 17. Sprawdzenie działania wentylatorów konsoli operatorskiej, 18. Czyszczenie komputera głównego konsoli operatorskiej, 19. Usunięcie zbędnych logów systemowych, 20. Czyszczenie, oraz sprawdzenie poprawności działania wentylatorów szafy systemowej, 21. Sprawdzenie parametrów pracy głowicy chłodzącej coldhead, 22. Sprawdzenie parametrów pracy kompresora helu, 23. Sprawdzenie daty ostatniej wymiany pochłaniacza oleju (absorber) kompresora helu, 24. Sprawdzenie poprawności działania systemu awaryjnego wyłączania Magnesu (MRU), 25. Sprawdzenie konieczności wymiany zespołu baterii systemu awaryjnego wyłączania magnesu (MRU), 26. Sprawdzenie poziomu i ewentualne uzupełnienie płynu chłodzącego cewkę gradientową, D. Czyszczenie i konserwacja systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach