Przetargi.pl
Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 00063016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A., dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, wraz z oprogramowaniem bazodanowym. 1. Objęcie opieką serwisową oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wraz z obsługą serwisową serwera baz danych dotyczy niżej wymienionych pozycji: a) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 36 miesięcy: moduł Finansowo-Księgowy - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; moduł Koszty - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; moduł Rejestr Sprzedaży - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Kasa - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników moduł Środki Trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników b) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 12 miesięcy: moduł miniInfoMedica - licencja dla 20 nazwanych użytkowników c) Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego: moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników 2. Zakres usług świadczonych w ramach umowy: 1/. Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze. 2/. Instalacja nowych wersji oprogramowania. 3/. Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania. 4/. Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwera baz danych. 5/. Pomoc w obsłudze serwera, na którym zainstalowanie jest oprogramowanie. 6/. Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych. 7/. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu, w razie awarii serwera baz danych. 3. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 1/. moduł Finansowo-Księgowy, platforma Oracle, - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; 2/. moduł Koszty, platforma Oracle, - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; 3/. moduł Rejestr Sprzedaży, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 4/. moduł Kasa, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 5/. moduł Gospodarka Materiałowa, platforma Oracle, - wersja dla 2 nazwanych użytkowników; 6/. moduł Środki Trwałe, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 7/. moduł Ruch Chorych, platforma Oracle, - wersja otwarta; 8/. moduł Apteka Szpitalna , platforma Oracle, - wersja dla 5 nazwanych użytkowników; 9/. moduł Apteczka Oddziałowa, platforma Oracle, - wersja dla 17 nazwanych użytkowników; 10/. moduł miniInfoMedica, platforma Oracle, - wersja dla 20 nazwanych użytkowników w okresie 12 miesięcy; 11/. baza danych Oracle Standard Edition One. 4. W ramach opieki serwisowej Wykonawca zapewnia: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania; b) instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy) ; c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; d) weryfikacja integralności baz danych; e) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; f) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; i) w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania; j) przeszkolenie pracowników zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania InfoMedica. 5. Opieka serwisowa może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego. 6. Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 8.00 do 14.00 w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, potwierdzonej protokołem wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach