Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
- Data zamieszczenia: 2014-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
os. Na Skarpie 66 66
31-913 Kraków, woj. małopolskie
tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
REGON: 00063016100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A., dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, wraz z oprogramowaniem bazodanowym. 1. Objęcie opieką serwisową oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wraz z obsługą serwisową serwera baz danych dotyczy niżej wymienionych pozycji: a) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 36 miesięcy: moduł Finansowo-Księgowy - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; moduł Koszty - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; moduł Rejestr Sprzedaży - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Kasa - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników moduł Środki Trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników b) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 12 miesięcy: moduł miniInfoMedica - licencja dla 20 nazwanych użytkowników c) Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego: moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników 2. Zakres usług świadczonych w ramach umowy: 1/. Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze. 2/. Instalacja nowych wersji oprogramowania. 3/. Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania. 4/. Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwera baz danych. 5/. Pomoc w obsłudze serwera, na którym zainstalowanie jest oprogramowanie. 6/. Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych. 7/. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu, w razie awarii serwera baz danych. 3. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 1/. moduł Finansowo-Księgowy, platforma Oracle, - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; 2/. moduł Koszty, platforma Oracle, - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; 3/. moduł Rejestr Sprzedaży, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 4/. moduł Kasa, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 5/. moduł Gospodarka Materiałowa, platforma Oracle, - wersja dla 2 nazwanych użytkowników; 6/. moduł Środki Trwałe, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 7/. moduł Ruch Chorych, platforma Oracle, - wersja otwarta; 8/. moduł Apteka Szpitalna , platforma Oracle, - wersja dla 5 nazwanych użytkowników; 9/. moduł Apteczka Oddziałowa, platforma Oracle, - wersja dla 17 nazwanych użytkowników; 10/. moduł miniInfoMedica, platforma Oracle, - wersja dla 20 nazwanych użytkowników w okresie 12 miesięcy; 11/. baza danych Oracle Standard Edition One. 4. W ramach opieki serwisowej Wykonawca zapewnia: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania; b) instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy) ; c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; d) weryfikacja integralności baz danych; e) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; f) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; i) w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania; j) przeszkolenie pracowników zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania InfoMedica. 5. Opieka serwisowa może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego. 6. Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 8.00 do 14.00 w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, potwierdzonej protokołem wykonanych prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz systemu informatycznego Impuls EVO.
Dodano: 2016-07-12 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie usługi nadzoru autorskiego i serwisowania systemu informatycznego Infomedica dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-07-06 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap i Impuls EVO.
Dodano: 2016-06-16 - Usługi serwisowe na systemy Clininet/Ster dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Dodano: 2016-03-03 - Sprawowanie obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru systemu informatycznego Clininet/Ster
Dodano: 2015-12-16 - Usługa nadzoru autorskiego i serwisowania systemu informatycznego Infomedica dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2015-05-22 - Sprawowanie obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru systemu informatycznego Clininet/Ster
Dodano: 2014-11-06 - Świadczenie obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru systemu informatycznego Clininet/Ster
Dodano: 2014-10-10 - USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2014-02-27 - Opieka serwisowa systemu informatycznego SIMPLE.ERP. Opieka konsultacyjna dla użytkowników systemu informatycznego SIMPLE.ERP
Dodano: 2014-02-26