Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji >Rewitalizacja starego centrum Żukowa oraz utworzenie parku w Żukowie<

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji >Rewitalizacja starego centrum Żukowa oraz utworzenie parku w Żukowie<
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno- budowlanej, terenów zieleni nad robotami budowlanymi polegającymi na: 1) rewitalizacji starego centrum Żukowa. W ramach realizacji niniejszej inwestycji na terenie ul. Klasztornej i częściowo ul. 3 Maja w Żukowie przewiduje się: a. Remont istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z kostki klinkierowej, brukowca, kostki granitowej- obszar objęty robotami ok. 2577 m2 b. Budowę oświetlenia- 16 latarni parkowych wysokich, źródło światła o mocy 70 W z rastrem zapobiegającym olśnieniu, klosz oprawy przeźroczysty typu PC o kształcie szyszki c. Montaż małej architektury- ławki (4 szt.), donice, śmietniki (3 szt.), zieleń ozdobna, oznakowanie pionowe 2) utworzeniu parku w Żukowie. Zakres robót budowlanych obejmuje: a. rewitalizację istniejących skarp b. utworzenie dojść do parku od strony ul. Gdańskiej i Gdyńskiej c. wykonanie schodów terenowych oraz systemu ścieżek na terenie parku d. zagospodarowanie zieleni- wycinka drzew i krzewów, nowe nasadzenia zieleni e. budowę oświetlenia f. budowę sieci wodociągowej i odwodnienia parku g. wykonanie robót budowlanych dla zachowania estetyki istniejącego muru oporowego sąsiadującego bezpośrednio z zaprojektowanym parkiem- przebudowa i remont muru oporowego wraz z budową dojść do parku do strony ul. Gdyńskiej i ul. Gdańskiej h. montaż małej architektury- ławki (26 szt.), śmietniki (11 szt.), montaż dwóch mini placów zabaw, fontanny (podświetlana, 12-dyszowa, pracująca w obiegu zamkniętym) i. Wykonawca robót budowlanych w ciągu 1 roku po dokonaniu odbioru końcowego robót będzie zobowiązany do utrzymania zieleni na terenie parku, tj. do jej podlewania, nawożenia, przycinania, usuwania chwastów, koszenia itp. prac dla utrzymania zieleni. Dla podlewania zieleni Zamawiający udostępni źródło wody oraz zapewni zapłatę za jej pobór. Wykonawca dla dokonania opisanych prac winien wziąć pod wzgląd wymagania, jakie w tym zakresie zostały ujęte w projekcie wykonawczym zieleni oraz aktualnie panujące warunki atmosferyczne. 3) Obowiązki wykonawcy- inspektora nadzoru inwestorskiego: a) pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414, z późn. zm.), b) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, e) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, f) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, g) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, h) żądanie wykonania na koszt Wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonanych robót (odkucia, wycinki itp.), i) wydawanie decyzji, opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie nadzoru, j) sprawdzenie poprawności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę oraz potwierdzenie przygotowania Wykonawcy do odbioru końcowego (na zawiadomieniu skierowanym przez Wykonawcę do Inwestora), k) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów do złożenia przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach, l) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji, odbiorach gwarancyjnych. 4) Inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej będzie pełnił funkcję koordynatora reprezentującego interes zamawiającego na budowie. 2. Część II: Pełnienie nadzoru archeologicznego nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2). 1) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przeprowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru w trakcie realizacji robót budowlanych dla inwestycji Rewitalizacja starego centrum Żukowa oraz utworzenie parku w Żukowie 2) Część II zamówienia zostanie wykonana zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) 3) Inspektor będzie zobowiązany do tworzenia dokumentacji fotograficznej oraz sprawozdań z prowadzonych nadzorów i przekazywania jej Zamawiającemu co najmniej raz na dwa tygodnie. 3. Z dokumentacją projektową dla robót budowlanych przedmiotowej inwestycji można zapoznać się pod adresem internetowym http://bip.zukowo.pl/index.php?zam=1&show=377&expandable=
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach