Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu „Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym”.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu „Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu „Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym”. Przedmiot główny: CPV: 71.54.00.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania budową Główne miejsce świadczenia usług: Elbląg 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór oraz zarządzanie nad realizacją: - budowy ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Tadeusza Kościuszki na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Wspólnej oraz wzdłuż ul. Agrykoli od ul. Kościuszki do ul. Górnośląskiej, - budowę kładki dla rowerzystów nad rzeką Kumielą przy ul. Tadeusza Kościuszki, - przebudowy odcinków jezdni i chodników w zakresie niezbędnym do dostosowania ich do projektowanych ścieżek rowerowych, - budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, - regulacji wysokościowej włazów i pokryw infrastruktury technicznej, - zabezpieczenia istniejących sieci rurami osłonowymi, - wycinek drzew i przesadzeń krzewów. 3. Zadanie inwestycyjne wymienione w ppkt 1. realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo – rowerowych w Elblągu, zawierającą projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, opracowaną przez NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opinia geotechniczna dostępne są pod linkiem: https://elblag.eu/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/Dokumentacja_58_AS.zip 4. Zakres usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie procesu inwestycyjnego, 2) zarządzanie, nadzorowanie procesem inwestycyjnym w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego wskazanego w ppkt 2., w tym zapewnienie osób pełniących funkcję inspektorów robót branżowych, tj. branży drogowej, branży elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i branży mostowej, 3) prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie trwania inwestycji) osobno dla każdej z branż, 4) rozliczenie inwestycji i przygotowanie przekazania środków trwałych osobno dla każdej z branż, 5) obsługę okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi. 5. Informacje, w oparciu o które realizowana będzie usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia: 1) Wszelkie projekty organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji opracowane przez Wykonawcę robót muszą zostać zatwierdzone przez inspektora nadzoru, Policję oraz organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg UM w Elblągu. 2) Na roboty objęte dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt 3. Zamawiający uzyskał decyzję nr 205/2020 udzielającą pozwolenie na budowę oraz zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia. 3) Inspektor nadzoru robót branży drogowej będzie Koordynatorem procesu inwestycyjnego i będzie pełnił funkcję kierownika zespołu inspektorów robót branżowych. 4) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu. 5) Inwestycja realizowana będzie przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014 – 2020. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi dysponować inspektorami nadzoru robót branżowych w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego wskazanego w ppkt 2., dla każdej z branż posiadającego wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót, tj.: - inspektorem nadzoru robót branży drogowej - Koordynatorem procesu inwestycyjnego - kierownikiem zespołu inspektorów nadzoru robót branżowych, oraz - inspektorem nadzoru robót branży mostowej, - inspektorem nadzoru robót branży elektroenergetycznej, - inspektorem nadzoru robót branży telekomunikacyjnej. Funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, wykonywała będzie osoba powołana przez Zamawiającego. 2) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do posiadania uprawnień budowlanych w swojej branży i posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w ramach wykonywania czynności wynikających z posiadanych uprawnień w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Dowody posiadania aktualnych uprawnień i polisy ubezpieczeniowej inspektorów nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu na jego wezwanie. 3) Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, sprawdzi poprawność ofert wraz z kosztorysami ofertowymi złożonymi przez wykonawców w przetargu na roboty budowlane i po akceptacji przez Zamawiającego dokona pisemnych poprawek omyłek/braków w ofertach i kosztorysach ofertowych. 4) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za monitorowanie i koordynowanie procesu inwestycyjnego w imieniu Zamawiającego, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami umownymi i obowiązującymi przepisami. 5) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą ściśle współpracowali z komórką ds. rozliczeń wskazaną przez Zamawiającego m.in. poprzez dostarczanie wszystkich niezbędnych i żądanych dokumentów w zakresie rozliczeń. 6) Wykonawca musi posiadać zdolności osobowe i techniczne do realizacji postanowień umowy. 7) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy przekażą wykonawcy robót teren budowy przy udziale Zamawiającego. 8) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą zarządzali i nadzorowali procesem inwestycyjnym w przedstawionym zakresie. Będą niezależni, aczkolwiek w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych wyżej będą podlegać Zamawiającemu. Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą odpowiedzialni bezpośrednio przed Zamawiającym za realizację swoich zadań. 9) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do sprawdzenia kompletności uzyskanych uzgodnień firm branżowych, opinii i zezwoleń właściwych organów i instytucji wynikających z warunków technicznych firm branżowych oraz obowiązujących przepisów. 10) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do sprawdzenia kompletności zawartości merytorycznej projektów budowlano - wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych w zakresie spełnienia wymagań i warunków określonych w zezwoleniach właściwych organów i instytucji, uzgodnieniach firm branżowych wynikających z warunków technicznych. Z czynności, o których mowa w poz. 9) i 10) Wykonawca sporządzi raport. 11) Zamawiający zatwierdzać będzie wszelkie raporty i oceny przygotowane przez Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy. Ponadto Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą konsultować istotne z punktu widzenia realizacji przedsięwzięcia decyzje Zamawiającego. 12) Wykonawca nie ma prawa zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań finansowych, w szczególności w stosunku do wykonawcy robót, autorów dokumentacji projektowej oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego bez zgody Zamawiającego. 13) W przypadku zgłoszenia robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych, Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą potwierdzać ich zasadność, zgodność ze stanem faktycznym oraz opiniować konieczność ich wykonania i będą oceniać złożony przez wykonawcę robót budowlanych protokół wykonania tych robót. 14) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy będą prowadzić bieżące sprawdzenie dopełnienia przez wykonawcę robót wszelkich wymogów formalno-prawnych, wynikających z warunków umowy na wykonanie robót oraz ze SIWZ (m.in. zapewnienie kadry posiadającej wymagane kwalifikacje). 15) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej dyspozycyjności Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy na terenie budowy i stawianie się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Czerwonego Krzyża 2 w Elblągu w terminie wskazanym w ofercie; najdłuższy dopuszczalny przez Zamawiającego czas to 4 godziny licząc od wezwania przez Zamawiającego. Zawiadomienie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne. 16) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać swoje urządzenia w trakcie realizacji inwestycji oraz z do współpracy z właścicielami sąsiadujących posesji. 17) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do współpracy z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, w tym do uzgadniania warunków wykonania tych robót oraz ich koordynacji z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadkach gdy w uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych realizującym inwestycję konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, Wykonawca będzie odpowiedzialny za ustalenie w uzgodnieniu z Zamawiającym i wykonawcą robót sposobu postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem go dla wykonawcy robót realizującemu inwestycję. 18) Wykonawca odpowiedzialny będzie za powiadomienie o rozpoczęciu robót firm branżowych, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji. 19) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do prowadzenia nadzoru inwestorskiego we wszystkich aspektach zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 20) Wykonawca odpowiedzialny będzie za organizowanie rad budowy raz na tydzień na terenie budowy, dowiezienie i odwiezienie przedstawiciela Zamawiającego samochodem na rade budowy z siedziby Departamentu Zarząd Dróg ul. Czerwonego Krzyża 2 w Elblągu oraz zapewni obecność na radach budowy wszystkich inspektorów nadzoru z ramienia Wykonawcy. 21) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prowadzenie wszelkiej korespondencji związanej z realizacją inwestycji, w tym za przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma i przedstawianie Zamawiającemu do podpisu. 22) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do opiniowania i akceptowania sporządzonych przez wykonawcę robót projektów tymczasowej organizacji ruchu i przekładanie ich właściwym organom do zatwierdzenia. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za kompletność, poprawność oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi przedkładanych do PINB i innych organów dokumentów zarówno przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu realizacji inwestycji. 24) Wykonawca odpowiedzialny będzie za kontrolę, uzgadnianie i zatwierdzanie dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do Zamawiającego, opiniowanie i zatwierdzanie wydłużenia czasu trwania umowy na realizacje inwestycji oraz zwiększenia kwoty umownej na realizacje robót po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 25) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do uzyskania od wykonawcy robót harmonogramu robót oraz do przedłożenia harmonogramu wraz ze swoją opinią Zamawiającemu w ciągu 7 dni od otrzymania harmonogramu od wykonawcy robót. 26) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do bieżącej kontroli i monitorowania postępów w realizacji inwestycji zgodnie ze zweryfikowanymi dokumentacjami projektowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 27) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zobowiązany będzie do zidentyfikowania potencjalnych obszarów problemów oraz zarekomendowanie odpowiednich środków zaradczych oraz będzie odpowiedzialny za sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramów finansowego i rzeczowego całej inwestycji, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót. 28) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do informowania na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. Przy opóźnieniu w postępie robót powyżej 10 % w stosunku do terminu określonego w harmonogramie Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy zażąda przedstawienia od wykonawcy robót programu naprawy opóźnień, który przedstawi na kolejnej radzie budowy. Przy opóźnieniach powyżej 20% w stosunku do terminu określonego w harmonogramie wykonawca robót będzie zobowiązany uaktualnić harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót. 29) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót. 30) Wykonawca odpowiedzialny będzie za kontrolę i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych. 31) Wykonawca odpowiedzialny będzie za kontrolę i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały dostarczone i stosowane przez wykonawców robót posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami, dokumentacją projektową i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 32) Wykonawca odpowiedzialny będzie za sporządzanie wszelkich niezbędnych Zamawiającemu raportów, sprawozdań i rozliczeń w trakcie i po wykonaniu zadania. 33) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego z ramienia Wykonawcy będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych wraz ze swoim stanowiskiem, wyczerpującym wskazane przez wykonawcę zagadnienia lub problemy. 34) Wykonawca odpowiedzialny będzie za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w zależności od potrzeb. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację inwestycji. Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy muszą brać także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 35) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie odpowiedzialny za ocenę, zatwierdzenie bądź odrzucenie wniosków wykonawcy robót. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres realizacji inwestycji, jego czas trwania lub cenę będą wymagały zgody Zamawiającego. 36) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie odpowiedzialny za opiniowanie proponowanych przez wykonawcę robót podwykonawców i, w porozumieniu z Zamawiającym, wydawanie zgody na ich zatrudnienie. W przypadku opinii negatywnej, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu i wykonawcy robót pisemnego uzasadnienia. 37) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego upoważniony będzie i w razie uzasadnionej potrzeby zobowiązany będzie do wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 38) Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do wystawiania świadectwa przeprowadzonych prób lub uznania świadectwa wystawionego przez wykonawcę robót. 39) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie miał obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 40) Na każdą płatność dla wykonawcy robót Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego wystawi Zamawiającemu odpowiednie Świadectwo Płatności: dla ostatniej płatności – Końcowe Świadectwo Płatności, dla wszystkich pozostałych płatności – Przejściowe Świadectwa Płatności. Na podstawie powyższych Świadectw Płatności wykonawca robót będzie wystawiał faktury za roboty, związane z realizacją inwestycji. W zależności od zakresu robót właściwy inspektor nadzoru robót branżowych będzie weryfikował i poświadczał przedkładane dokumenty rozliczeniowe. 41) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie weryfikował, analizował i zatwierdzał do zapłaty faktury wystawione przez wykonawcę robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 42) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego odpowiedzialny będzie za zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przedstawicieli Wykonawcy, w tym kierownika budowy. 43) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego odpowiedzialny będzie za uzyskanie od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym. 44) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie zarządzał całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. 45) Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie do zapewnienia wykonania wszystkich innych czynności w zakresie nadzoru inwestorskiego, niewymienionych w umowie, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji w tym m.in.: zapewnienie nadzoru oraz rozliczenie robót związanych z wymianą lub przebudową elementów infrastruktury technicznej, elementów i urządzeń drogi, których realizacja będzie konieczna ze względów bezpieczeństwa oraz dla zachowania właściwych parametrów technicznych i użytkowych elementów drogi oraz infrastruktury technicznej, które nie były one ujęte w dokumentacji projektowej. 46) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej procesu budowy zawierającego m.in.: korespondencję i polecenia dla wykonawcy robót, szczegółowe raporty dotyczące elementów wykonanych robót pod względem ilości, jakości i ich rozliczeń, zatwierdzania kart materiałowych, badań i prób, zrealizowanych dostaw, kart obmiarów i dokumentów rozliczeniowych wykonanych robót. 47) Podczas nieobecności któregokolwiek z Inspektorów nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy z powodu zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia czasowego zastępstwa specjalistą o równoważnym wykształceniu i uprawnieniach na cały czas nieobecności ustanowionego w umowie inspektora nadzoru. Takie czasowe zastępstwo musi być poprzedzone przedłożonym na piśmie wnioskiem (łącznie z CV proponowanych osób) i zaaprobowane przez Zamawiającego. 48) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie określonym w §2 ust. 2, wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ rozliczenia inwestycji i przygotowania przekazania środków trwałych osobno dla każdej z branż. Wykaz i sposób rozliczenia środków trwałych podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. 49) Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego będzie organizował przeglądy gwarancyjne, sporządzał protokoły z tych przeglądów, (kopię protokołów dostarczy Zamawiającemu) i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi odbiór ostateczny po zakończeniu okresu gwarancyjnego wykonanych robót, związanych z realizacją inwestycji. 50) Przeglądy gwarancyjne Inspektor nadzoru robót branży drogowej - Koordynator procesu inwestycyjnego przeprowadzi komisyjnie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót. Nieobecność wykonawcy robót nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Wykonawca będzie wówczas zobowiązany przesłać wykonawcy robót protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 51) Wykonawca zobowiązany będzie do założenia i zarejestrowania we właściwym organie nadzoru budowlanego dziennika budowy. Inspektorzy nadzoru robót branżowych z ramienia Wykonawcy zobowiązani będą do prowadzenia dziennika budowy, poprzez dokonywanie wpisów oraz dopilnowanie dokonywania wpisów przez kierownika budowy i kierowników robót. 7. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty rozliczenia inwestycji i przekazania środków trwałych. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach