Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Plac Kazimierza Jagiellończyka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6112050, 6112082 , fax. 556 112 060
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID
    Plac Kazimierza Jagiellończyka 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6112050, 6112082, fax. 556 112 060
    REGON: 95144500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu „Muzea ponad granicami – etap II” oraz dostawa monitorów profesjonalnych i mini komputerów na potrzeby realizacji projektu „Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich „Światowid” w Elblągu”. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 (część I i część II poz. 1-21) oraz ze środków Unii Europejskiej z EFRR w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury; Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury (część II poz. 22-23). Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, multimedialnych i do digitalizacji (z oprogramowaniem). Przedmiot zamówienia podzielony został na części: CZĘŚĆ I – „Digitalizacja 3D – wizualizacja”, w skład której wchodzi dostawa następujących elementów: 1) skaner 3D ręczny – 1 szt. 2) komputer przenośny do obsługi skanera ręcznego 3D – 1 szt. 3) drukarka 3D – 2 szt. 4) dysze do drukarki 3D – 8 szt. 5) filamenty PLA do drukarki 3D – 60 szt. 6) piramida holograficzna – 1 zestaw 7) hologram 3D – 1 szt. 8) podłoga interaktywna – 1 zestaw 9) bateria do skanera Faro Focus X330 – 3 szt. 10) zestaw kul referencyjnych – 3 szt. CZĘŚĆ II – „Digitalizacja – prezentacja”, w skład której wchodzi dostawa następujących elementów: 1) gogle VR – 2 zestawy 2) adapter bezprzewodowy do gogli VR – 2 szt. 3) nakładki do gogli VR – 3 szt. 4) wydajny komputer PC z monitorem – 2 kpl. 5) komputer stacjonarny z 2 monitorami – 3 kpl. 6) wyzwalacz do aparatu fotograficznego – 1 szt. 7) aparat fotograficzny – 1 zestaw 8) statyw studyjny – 1 szt. 9) konwerter do panoram - 2 szt. 10) program do fotogrametrii – 2 szt. 11) karta pamięci – 6 szt. 12) komputer all in one – 16 szt. 13) klawiatura z wbudowanym touchpadem – 16 szt. 14) tablet – 17 szt. 15) case na tablety – 1 szt. 16) projektor multimedialny krótkoogniskowy – 1 szt. 17) projektor multimedialny – 3 szt. 18) stół obrotowy do fotogrametrii – 1 szt. 19) zestaw oświetlenia bezcieniowego – 1 szt. 20) laptop z urządzeniem wielofunkcyjnym – 1 kpl. 21) telefon komórkowy – 2 szt. 22) monitor profesjonalny – 2 szt. 23) minikomputer – 2 szt. UWAGA: w zakres zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakowanie, instalacja, montaż, przetestowanie, serwis gwarancyjny, bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla części I : 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych), dla części II: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO BP SA O/ELBLĄG 75 1020 1752 0000 0502 0130 7479 z dopiskiem: WADIUM: Dostawa sprzętu – DIGITALIZACJA – część …….* (NP.261.5.2020) (wpisać część, której dotyczy oferta) 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się termin uznania kwoty na podanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (Centrum Spotkań Europejskich „Światowid” w Elblągu, Plac Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg – I piętro, pokój nr 31) lub dołączyć do oferty. W przypadku zdeponowania wadium w sekretariacie zaleca się umieszczenie go w kopercie opisanej jak w pkt. 4 oraz dołączenie kopii dokumentu wniesienia wadium do składanej oferty. 7. Z dokumentu wadialnego złożonego w formie innej niż pieniądz musi wynikać wprost bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 8. Przedłożona przez Wykonawcę gwarancja lub poręczenie nie może zawierać postanowień, na mocy których gwarant/poręczyciel byłby uprawniony do merytorycznego badania zasadności żądania wypłaty. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 10. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stanowiące dowód dysponowania przez Wykonawcę niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach