Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 – ETAP I”

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Generała Józefa Bema
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48556413000, +48556413002
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
    Generała Józefa Bema 17
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48556413000, +48556413002
    REGON: 170818071
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.elblag.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 – ETAP I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zadania: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 – ETAP I” Przedmiot główny: CPV: 71.54.00.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania budową Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 – ETAP I”, końcowe rozliczenie zadania inwestycyjnego oraz obsługa okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi. 2. Zadanie inwestycyjne pn. „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 – ETAP I” realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez A.DO XXI sp. z o.o., 60-325 Poznań, ul. Trybunalska 38. Wykaz dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dostępne są pod linkiem: ftp://dane:dane@78.88.161.177/Załącznik%20Nr%207%20do%20SIWZ.zip Projekty oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczą całej inwestycji, natomiast zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wyłącznie dla Etapu I inwestycji. Etap I inwestycji obejmuje budowę nowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu oraz przyległej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Elblągu przy ul. Łęczycka 19, w zakresie prac: - wykonanie kompletnych prac w zakresie: wszystkich przyłączy, sieci i instalacji zewnętrznych, prac drogowych, zjazdów i sygnalizacji alarmowej, - budowę budynku głównego Komendy Miejskiej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w stanie szczelnym, zamkniętym, kompletną elewacją i dachem, kanalizacjami podposadzkowymi, przygotowaniem podłoża pod posadzki, - dla budynku garażu wielostanowiskowego: przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, palowanie, przygotowanie podłoża, - dla budynku komory dymowej: przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, palowanie i fundamentowe wraz z izolacja i przygotowaniem podłoża, muru oporowego. 3. Zakres zamówienia: Do ogólnych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy: 1) przygotowanie procesu inwestycyjnego; 2) zarządzanie, kierowanie i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, działanie we współpracy z nadzorem autorskim i Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego; 3) prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie realizacji inwestycji); 4) rozliczenie końcowe inwestycji i przygotowania wykazu środków trwałych do przekazania; 5) obsługa okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowe wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy – ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Inżynier Kontraktu dysponował Zespołem Inżyniera Kontraktu do realizacji zadań wynikających z zakresu i przedmiotu zamówienia. Inżynier Kontraktu zapewni obecność, minimum 3 razy w tygodniu w czasie prowadzenia prac na budowie, co najmniej Kierownika Zespołu. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany zapewnić obecność inspektorów nadzoru na budowie stosownie do rodzaju lub zakresu wykonywanych robót oraz ich dyspozycyjności i stawianie się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego przy ul. Gen. J. Bema 17 w Elblągu w terminie wskazanym w ofercie; najdłuższy dopuszczalny przez Zamawiającego czas to 6 godzin licząc od wezwania przez Zamawiającego. Powiadomienie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach