Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 pod tytułem projektu: „Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie” Działanie 5.2. Efektywność Energetyczna Sektora Publicznego.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 374 655 , fax. 815 374 624
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Kraśnicka 100
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 374 655, fax. 815 374 624
    REGON: 43101894000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 pod tytułem projektu: „Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie” Działanie 5.2. Efektywność Energetyczna Sektora Publicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy- realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 pod tytułem projektu: „Podniesienie efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie” Działanie 5.2. Efektywność Energetyczna Sektora Publicznego. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności je realizacji w szczególności ze sprawdzonymi przez inspektorów projektami, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę, 2) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 5) Przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu, 6) Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 7) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, 8) Potwierdzenie usunięcia ewentualnych wad, usterek, niedoróbek przez wykonawcę robót, 9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie 10) Sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót ze sprawdzonymi przez inspektorów projektami budowlanymi i wykonawczymi, pozwoleniem na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 11) Pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność w tym wniosku o płatność końcową, 12) Pozyskanie niezbędnych informacji do monitoringu i sprawozdawczości zgodnych z wytycznymi dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego, 13) Pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji w ramach rozliczania i prognozy wydatków oraz harmonogramów rzeczowo - finansowych zgodnych z wytycznymi dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego, 14) Sprawdzanie poprawności wystawionych faktur przez wykonawcę robót budowlanych lub innych dokumentów o charakterze techniczno - finansowym wynikających z umowy na roboty budowlane; 15) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu jednego z przedstawicieli Wykonawcy w trakcie realizacji Inwestycji oraz na wezwanie Zamawiającego lub Kierownika budowy, 16) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie 17) Przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania, 18) Wykonanie końcowego rozliczenia budowy, 19) Współpraca z Zamawiającym mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie robót w sposób poprawny jakościowo, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, 20) sprawne zarządzanie inwestycją w sposób umożliwiający: a) kontrolę i rejestrację postępu robót, b) kontrolę finansowania, c) rejestrację zmian. 21) Ocena użytych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów budowlanych: a) nadzorowanie badań materiałów budowlanych b) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, c) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, d) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm; e) zlecanie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, f) w przypadku użycia przez wykonawcę robót budowlanych materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, wykonawca robót winien uzyskać pisemną zgodę Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 22) Kontrola robót: 1) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót, 2) monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów Zamawiającemu, 3) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 4) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 5) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 6) dokonywania obmiaru wykonanych robót, 7) odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 23) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i innych dokumentów, które zostaną ustalone w umowie na roboty budowlane i dokonywanie w nich wpisów. 24) Przedłożenie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu informacji o zmianie zgłoszonego wcześniej personelu po stronie wykonawcy robót. 25) Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru. 26) Zgłaszanie potrzeby wykonania badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonanych robót. 27) Udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 28) Współdziałanie w razie potrzeby z autorem dokumentacji projektowej w tym uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 29) Organizowanie, przeprowadzanie i dokonywanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od wykonawcy robót, a w szczególności: 1. sprawdzenia gotowości do odbioru, 2. przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, 3. przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 30) Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo – finansowej – powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności wykonawcy robót. 31) Kontrola inwentaryzacji powykonawczej robót. 32) Prowadzenie bieżącej i analitycznej ewidencji kosztów przedsięwzięcia. 33) Kontrolowanie prawidłowości treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót. 34) Sprawdzanie faktur częściowych i końcowych oraz dokonania rozliczenia finansowego i rzeczowego inwestycji w terminie do 7 dni licząc od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego wraz z sporządzeniem dowodów przekazania środków trwałych. 35) Rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania. 36) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy. 37) Zachowania wymagań ochrony środowiska. 38) Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji. 39) Zachowanie zgodności przedmiotu umowy ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia bądź pomoc Zamawiającemu w rozwiązaniu problemów z legalizacją ewentualnych zmian. 40) Przedstawienie Zamawiającemu i pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich robót dodatkowych i zamiennych. 41) Zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót. 42) Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 43) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy. 44) Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich. 45) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. 46) Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji. 47) Sporządzanie oceny technicznej zrealizowanej inwestycji, która winna zawierać opis – zawarte umowy, dane techniczne obiektu, zakres rzeczowy, tok realizacji, warunki realizacji, pomiary, badania kontrolne, wnioski końcowe. 48) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z wykonawcą robót przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 49) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest: a) zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych, b) zapewnić obsługę sekretarską i administracyjną, c) zapewnić urządzenia i materiały niezbędne do wykonywania czynności np. komputery, drukarka, telefony, materiały biurowe, odzież ochronna niezbędna podczas inspekcji placu budowy itd. 50) Działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Wykonawców (Wykonawcy) Inwestycji za wady i usterki inwestycji w najdłuższym okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców (Wykonawcę) Inwestycji wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umowami (umową) na realizację Inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego. 4. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1). pieniądzu; 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3). gwarancjach bankowych; 4). gwarancjach ubezpieczeniowych; 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2016r poz. 359). Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO BP S.A. XVII DOKK. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028, tytuł przelewu: „Wadium - WSS SP ZOZ DZP 382/ 32 /2019” UWAGA: Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem dyspozycji przelewu wadium upewnił się w swoim banku, czy wpłacone przez niego wadium dotrze na konto zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający informuje, iż w sytuacjach pilnych wykonawca może skorzystać z przelewu SORBNET, Ekspresowy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z póżn. Zm.) , zamawiający dopuszcza złożenia w/w oświadczenia wraz z ofertą. 3. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach