Miasto Kraśnik ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
REGON: 52410500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Modernizacja parkingu oraz dostosowanie pomieszczeń w SP nr 2 do potrzeb oddziałów przedszkolnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Modernizacja parkingu oraz dostosowanie pomieszczeń w SP nr 2 do potrzeb oddziałów przedszkolnych”, którego realizacja nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Martyniuk Biuro Architektoniczne, dostępnej na stronie: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=56011 2. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postepowania zostało podzielone na 3 odrębne części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych): 1) część nr 1 zamówienia – pełnienie nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) część nr 2 zamówienia - pełnienie nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) część nr 3 zamówienia - pełnienie nadzoru w specjalności inżynieryjno-drogowej. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) 4. Wykonawca oświadcza, że zlecone obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz postanowieniami umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie również do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych i innych czynnościach związanych z egzekwowaniem praw Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14