Miasto Kraśnik ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
REGON: 52410500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi”. 2. Zamówienie jest realizowane z dofinansowaniem z dotacji celowej z budżetu państwa w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (nabór I). 3. Zadania inwestycyjne będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez: 1) Biuro Projektów Budownictwa Drogowego Piotr Kowal (dot. zadań nr 1 i 4 wskazanych w tabeli poniżej), 2) Usługi projektowe „JANPROJEKT” Jan Andrzejczak (dot. zadania nr 2 wskazanego w tabeli poniżej), 3) Przedsiębiorstwo Inżynieryjne MARGIT Jerzy Dobosz (dot. zadania nr 3 wskazanego w tabeli poniżej) dostępne na stronie internetowej pod adresami jak niżej: Lp. Numer zadania Nazwa zadania inwestycyjnego 1. Zadanie nr 1 Budowa drogi KDD-G łącznik od ul. Aleja Młodości do ul. Granicznej https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=410043 2. Zadanie nr 2 Budowa drogi gminnej nr 108500L – ul. Wyszyńskiego w Kraśniku na odcinku od ul. Granicznej do ul. Widok https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=411618 3. Zadanie nr 3 Przebudowa ul. Kopernika w Kraśniku https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=410070 4. Zadanie nr 4 Remont nawierzchni ul. Pogodnej w Kraśniku https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51&p1=szczegoly_zal&p2=410056 4. Zamówienie, będące przedmiotem niniejszego postępowania zostało podzielone na 7 odrębnych części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych): 1) część nr 1 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniem 1 wskazanym w tabeli z ust. 3), 2) część nr 2 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniem 2 wskazanym w tabeli z ust. 3), 3) część nr 3 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniem 3 wskazanym w tabeli z ust. 3), 4) część nr 4 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniem 4 wskazanym w tabeli z ust. 3), 5) część nr 5 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad zadaniem 2 wskazanym w tabeli z ust. 3), 6) część nr 6 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad zadaniem 1 wskazanym w tabeli z ust. 3), 7) część nr 7 zamówienia (pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad zadaniem 3 wskazanym w tabeli z ust. 3), 5. Zakres obowiązków Wykonawcy określają m.in. wzory umów stanowiące załączniki do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: 1) część nr 1 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniami inwestycyjnymi pn.: „Budowa drogi KDD-G łącznik od ul. Aleja Młodości do ul. Granicznej”, 2) część nr 2 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniami inwestycyjnymi pn.:„Budowa drogi gminnej nr 108500L – ul. Wyszyńskiego w Kraśniku na odcinku od ul. Granicznej do ul. Widok”, 3) część nr 3 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniami inwestycyjnymi pn.: „Przebudowa ul. Kopernika w Kraśniku”, 4) część nr 4 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniami inwestycyjnymi pn.: „Remont nawierzchni ul. Pogodnej w Kraśniku”. 5) część nr 5 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa drogi gminnej nr 108500L – ul. Wyszyńskiego w Kraśniku na odcinku od ul. Granicznej do ul. Widok”. 6) część nr 6 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa drogi KDD-G łącznik od ul. Aleja Młodości do ul. Granicznej”, 7) część nr 7 zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ul. Kopernika w Kraśniku”, 2. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które ofertę może złożyć jeden Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 4) w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14