Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6460400
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Plac Słowiański 17 17
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 055 6460400 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia Energia pod kontrolą energooszczędność budynków będących własnością powiatu malborskiego, dbałością o naturalne środowisko realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT ( best available technology - najlepszej dostępnej technologii ) przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT(best available technology-najlepszej dostępnej technologii) przy wykorzystaniu żródeł energii odnawialnej W skład inwestycji wchodzi 10 jednostek organizacyjnych będących własnością Powiatu Malborskiego. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane ( t.j.Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późn.zm) tj.w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową wszystkich obiektów i branż,pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego oraz audytów energetycznych, sztuką budowlaną oraz przepisami techniczno-budowlanymi,bhp,przeciw pożarowymi i Polskimi Normami. - sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane,warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzglednieniem kontroli jakości robót oraz zgodnie z umową zawartą z Wykonawca inwestycji - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie -sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych ,oraz przygotowanie i udział w czynnościoch odbioru gotowego obiektu -Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót zakresu rzeczowego i finansowego zadania w szczególnosci w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawieniania faktur przez wykonawcę robót. - wspołpraca oraz kierowanie pytań do projektantów pełniących nadzory autorskie, w tym dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjasnień. - wnioskowanie do zatwierdzenia przez zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności. - systematyczne informowanie Zamawiącego o postępie robót. - analiza i opiniowanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych wnioskowanych przez wykonawcow pod względem ich wartości oraz wpływu na budżet inwestycji i termin realizacji. - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót,opracowywanie dokumentow rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót. -dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynnosci odbiorów częściowych i odbioru końcowego dla poszczególnych częsci zadania od Wykonawcy robot, a w szczególności sprawdzanie gotowosci do odbioru,przeprowadzanie komisyjnych odbiorów częsciowych, wystawianie protokołu odbioru końcowego,przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą. -Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji. -Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów. -Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/ zmian technicznych,robotach dodatkowych/powodujących wzrost kosztów inwestycji. -Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich. -W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji,wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczacych sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. -Skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji -sporządzanie wniosku w imieniu i na rzecz Zamawiającego o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę inwestycji. -Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego wynoszącego 3 lata oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. - Udział przy zatwierdzaniu rozwiazań projektowych zawartych w dokumentacji technicznej -Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. -Podejmowanie innych racjonalnych działań w uzgodnieniu z Zamawiającym nie wymienionych, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 71.24.70.00-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł(słownie: trzy tysiące zł )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad modernizacją boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją roboty budowlanej związanej z przebudową drogi gminnej nr 157051G na odcinku Skrzeszewo - Przyjaźń
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa części ul. Olgierda i ul. Żniwnej w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulicy 10 Lutego z ulicami Dworcową i Podjazd w Gdyni wraz z budową kładki pieszo-rowerowej nad ul. Podjazd jako I etap rozbudowy ulicy 10 Lutego
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usługi nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych na terenach wiejskich gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Budowa pętli trolejbusowej wraz z infrastrukturą techniczną i budową oświetlenia na osiedlu Fikakowo w Gdyni
Dodano: 2016-06-29 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DK 55 W MIEJSCOWOŚCI SZTUM W RAMACH PBDK - PROGRAM LIKWIDACJI MIEJSC NIEBEZPIECZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Dodano: 2016-06-03 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO ZWIĄZANEGO Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ADAPTACJA I ROZBUDOWA SKRZYDŁA Z.S.Z. NA POTRZEBY O.R.W.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania robót budowlanych pn.: Rozbudowa ul. Wybickiego, Plac Grunwaldzki i Armii Krajowej w Gdyni wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic: Borchardta, Skwer Kościuszki i Al. Jana Pawła II oraz budową kanałów deszczowych i przebudową infrastruktury kolidującej
Dodano: 2016-04-15