Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia Energia pod kontrolą energooszczędność budynków będących własnością powiatu malborskiego, dbałością o naturalne środowisko realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT ( best available technology - najlepszej dostępnej technologii ) przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej.

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6460400
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6460400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia Energia pod kontrolą energooszczędność budynków będących własnością powiatu malborskiego, dbałością o naturalne środowisko realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT ( best available technology - najlepszej dostępnej technologii ) przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT(best available technology-najlepszej dostępnej technologii) przy wykorzystaniu żródeł energii odnawialnej W skład inwestycji wchodzi 10 jednostek organizacyjnych będących własnością Powiatu Malborskiego. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane ( t.j.Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późn.zm) tj.w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową wszystkich obiektów i branż,pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego oraz audytów energetycznych, sztuką budowlaną oraz przepisami techniczno-budowlanymi,bhp,przeciw pożarowymi i Polskimi Normami. - sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane,warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzglednieniem kontroli jakości robót oraz zgodnie z umową zawartą z Wykonawca inwestycji - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie -sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych ,oraz przygotowanie i udział w czynnościoch odbioru gotowego obiektu -Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót zakresu rzeczowego i finansowego zadania w szczególnosci w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawieniania faktur przez wykonawcę robót. - wspołpraca oraz kierowanie pytań do projektantów pełniących nadzory autorskie, w tym dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjasnień. - wnioskowanie do zatwierdzenia przez zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności. - systematyczne informowanie Zamawiącego o postępie robót. - analiza i opiniowanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych wnioskowanych przez wykonawcow pod względem ich wartości oraz wpływu na budżet inwestycji i termin realizacji. - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót,opracowywanie dokumentow rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót. -dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynnosci odbiorów częściowych i odbioru końcowego dla poszczególnych częsci zadania od Wykonawcy robot, a w szczególności sprawdzanie gotowosci do odbioru,przeprowadzanie komisyjnych odbiorów częsciowych, wystawianie protokołu odbioru końcowego,przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą. -Dokonanie odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji. -Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów. -Informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/ zmian technicznych,robotach dodatkowych/powodujących wzrost kosztów inwestycji. -Rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich. -W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji,wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczacych sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. -Skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji -sporządzanie wniosku w imieniu i na rzecz Zamawiającego o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę inwestycji. -Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego wynoszącego 3 lata oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. - Udział przy zatwierdzaniu rozwiazań projektowych zawartych w dokumentacji technicznej -Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. -Podejmowanie innych racjonalnych działań w uzgodnieniu z Zamawiającym nie wymienionych, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 71.24.70.00-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł(słownie: trzy tysiące zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach