Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji objętych projektem „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk” (2)

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji objętych projektem „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk” (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadań objętych projektem „Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk”, opisanych poniżej. 1) Zadanie nr 1: „Rozbudowa budynku świetlicy w Ćmiłowie” Inwestycja obejmie rozbudowę budynku istniejącego o nowy obiekt, murowany, trzykondygnacyjny, projektowany na cele świetlicy środowiskowej wraz z częścią garażową dla ochotniczej straży pożarnej. Projektowana rozbudowa zostanie wykonana jako odrębna konstrukcja nośna z łącznikiem oddylatowanym od istniejących ścian. Ławy fundamentowe betonowe. Ściany zewnętrzne gr. 24cm z bloczków gazobetonowych, jako izolacja termiczna - płyty styropianowe gr. 15cm i wełna mineralna gr. 15cm (od strony istniejącego budynku). Stropy gęstożebrowe typu Teriva. Stropodach kryty papą termozgrzewalną SBS. Powierzchnia zabudowy rozbudowywanego budynku 425,99m2, powierzchnia użytkowa 646,33m2, powierzchnia całkowita 764,75m2, kubatura 3628,64m3. Obiekt wyposażony w instalacje wewnętrzne: wodociągową, kanalizacyjną , gazową, centralnego ogrzewania, elektryczną, odgromową oraz instalację fotowoltaiczną o mocy 21,60 kW - ogniwa fotowoltaiczne na dachu części dobudowanej obiektu. W ramach zagospodarowania terenu działki zaprojektowano utwardzenia dojść i dojazdu do obiektu o powierzchni łącznej ok.405 m2. Szacowana wartość robót konstrukcyjno-budowlanych ok. 1 500 000,- zł netto. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 400 000,- zł netto. 2) Zadanie nr 2: „Rozbudowa budynku świetlicy w Wilczopolu Kolonia” Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie istniejącego budynku świetlicy. Jest to obecnie budynek parterowy o powierzchni zabudowy 328,80 m2 i kubaturze 769,10 m3. Na parterze w części rozbudowy zaplanowano dodatkowy magazyn na sprzęt strażacki oraz klatkę schodową dla nadbudowanej kondygnacji poddasza użytkowego. Zaprojektowano również przebudowę parteru dla wydzielenia dodatkowych pomieszczeń magazynowych, sanitarnych oraz pomieszczenia biurowego dla potrzeb miejscowej OSP. W nadbudowie zaprojektowano salę zebrań, zaplecze sanitarne oraz pomieszczenie socjalne. Po rozbudowie obiektu zwiększona zostanie powierzchnia zabudowy do 414,75m2 a kubatura do 1 760,25m3. Rozbudowa budynku zaprojektowana została w technologii tradycyjnej uprzemysłowionej tj. ściany z bloczków gazobetonowych wzmocnione trzpieniami żelbetowymi spiętymi belko-wieńcem żelbetowym oraz stropem żelbetowym monolitycznym. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą płaską na pełnym deskowaniu. Zaopatrzenie w media: woda do budynku doprowadzona będzie przebudowanym przyłączem wodociągowym, ścieki sanitarne odprowadzane są istniejącą instalacją kanalizacji sanitarnej do istniejącego szamba o poj. 9,9 m3, energia elektryczna doprowadzona do budynku przyłączem napowietrznym. Ogrzewanie budynku z kotłowni gazowej zlokalizowanej w sąsiednim budynku. Projekt obejmuje również montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,26 kWp. Szacowana wartość robót konstrukcyjno-budowlanych ok. 1 100 000,- zł netto. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 260 000,- zł netto. 3) Zadanie nr 3: „Modernizacja boiska sportowego w Wilczopolu Kolonia” Zadanie obejmuje przebudowę i modernizację boiska sportowego o nawierzchni trawiastej wraz z budową bieżni ze skocznią w dal, budowie toru przeszkód oraz wymianą ogrodzenia działki. Elementy zagospodarowania terenu związane z przebudową i modernizacją boiska : • boisko trawiaste o wymiarach całkowitych 51x100m (wraz ze strefą bezpieczną), • bieżna o nawierzchni poliuretanowej 2,44m x 100 m, • piaskownica do skoku w dal o wymiarach 8,5x4,84 m, • tor przeszkód o powierzchni 166,4 m2 (6,5x25,6 m), • ogrodzenie z bramami wjazdowymi i furtkami, • piłkochwyty wys. 6m z bramą wjazdową, • elementy małej architektury: trybuny, bramki, kosze na śmieci, ławki, • trawnik oraz fragmenty chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6cm. Nie projektuje się na boisku żadnej infrastruktury technicznej. Odwodnienie przez odpowiednie spadki terenu na tereny zielone przedmiotowej działki przy zastosowaniu warstw odsączających z piasku pod podbudową bieżni, toru przeszkód oraz wykonanie odwodnienia z gotowych elementów betonowych i niewielkiego pogłębienia istniejącego rowu. Teren robót zostanie zabezpieczony, wykarczowane krzaki, zdjęta warstwa humusu, wykonana niwelacja terenu, zdemontowane istniejące ogrodzenie, oczyszczony istniejący rów odwadniający, pogłębiony do 30 cm oraz wyprofilowany zgodnie z projektem. Szacowana wartość robót ogólno-budowlanych ok. 400 000,00 zł netto. 4) Zadanie nr 4 : „Zagospodarowanie otoczenia stawów w Dominowie” Zadanie polega na zagospodarowaniu otoczenia stawów rybnych w Dominowie na cele turystyczno-wypoczynkowe o charakterze ogólnodostępnym. Inwestycja będzie realizowana w miejscowości Dominów na działkach stanowiących własność Gminy Głusk, w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Czerniejówka. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: • gospodarkę drzewostanem, jego uporządkowanie i zabezpieczanie drzew w czasie robót, • roboty ziemne oraz porządkowe, • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej (ciągi piesze, pieszo-rowerowe, dojścia) - ok. 2 000 m2, z kruszyw mineralnych – ok.280 m2, piaszczystej – ok. 270 m2, • budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej, • urządzenie pola do gry w mini golfa oraz boiska do piłki plażowej, • budowę toalety wolnostojącej ekologicznej, pow. zabudowy 5,46 m2 z przyłączami wod.-kan, • budowę altany o pow. zabudowy 34 m2, • budowę pomostu nad lustrem wody (konstrukcja drewniana lub kompozytowa posadowiona na rurach stalowych) oraz 2 szt. kładek na groblach stawu, • montaż oświetlenia terenu i monitoringu, wykonanie ogrodzeń, • dostawę i montaż elementów małej architektury (parasole i żagle przeciwsłoneczne, szezlongi, stoliki i ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci), • wykonanie trawnika oraz nasadzeń drzew i krzewów. Szacowana wartość robót ogólno-budowlanych ok. 900 000,- zł netto. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 210 000,- zł netto. Uwaga: Powyższe zadanie będzie realizowane w terenie objętym ochroną konserwatorską, w związku z tym, Zamawiający uzyskał pozwolenie na ich realizację na podstawie decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 12.10.2017r., w związku z powyższym osoba pełniąca nadzór nad tym zadaniem musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art.37 c i g ustawy z 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 282). 5) Zadanie nr 5: „Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli na działce nr 73/3” Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu przedmiotowej działki o powierzchni 0,28 ha w elementy rekreacyjno- wypoczynkowe. W zakres robót wchodzą: - wykonanie placu zabaw o nawierzchni żwirowej o pow. ok.256 m² bez obrzeżenia, - wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe w ilości 9 szt., - wykonanie siłowni zewnętrznej o nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok.104 m², - wyposażenie siłowni zewnętrznej w urządzenia fitness w ilości 4 szt., - wykonanie dojścia/ścieżki z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. ok.184 m², - wykonanie boiska do piłki siatkowej o nawierzchni piaszczystej i pow. ok. 107 m², wraz z wyposażeniem w słupki do siatkówki i taśmy wyznaczające pole gry, - wyposażenie terenu w małą architekturę: altanę drewnianą, ławki i kosze na śmieci, stojaki na rowery, stoliki do gier w szachy, stół do gry w ping-ponga, - wykonanie pagórków wypoczynkowych porośniętych trawą, wyposażonych w drewniane kładki /równoważnie, - wykonanie ścieżki sensorycznej o pow. 8,55 m², - wykonanie ogrodzenia z siatki o łącznej długości ok. 355,5 mb i wys. 1,5 m, w ogrodzeniu brama szer. 4,0 m i furtka o szer. 1,5 m, - rozbiórka ogrodzenia z blachy o dł. 21,0 mb w części południowo- zachodniej działki, - wykonanie nasadzeń w postaci krzewów w ilości ok.74 szt., - wykonanie trawników wokół projektowanych nawierzchni i elementów o powierzchni ok. 1135 m². - dostawę i montaż oświetlenia solarnego i instalację monitoringu. Szacowana wartość robót ogólno-budowlanych ok. 220 000,- zł netto. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 30 000,- zł netto. 6) Zadanie nr 6: Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 107107L w miejscowości Wilczopole Kolonia Zakres robót obejmuje budowę energooszczędnego oświetlenia wzdłuż drogi gminnej o długości trasy kabla 618 mb , 14 kompletów (słup + oprawa LED) z budową szafki oświetleniowej. Na jednym ze słupów oświetlenia drogowego zostaną umieszczone dwie zintegrowane kamery z regulowanym obiektywem w celu monitoringu boiska szkolnego. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 180 000,- zł netto. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym nadzorem inwestorskim opisują dokumentacje projektowe dla poszczególnych zadań dostępne w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia odrębnie w wysokości : dla Części 1 w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), dla Części 2 w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). dla Części 3 w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 3. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 5. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. datą i godziną. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 4) i w ust. 3 pkt 2), 3), 4) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach