Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadań objętych projektami, opisanych poniżej. 1) Zadanie nr 1: „Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Głusk” Zadanie powyższe, na którym będzie sprawowany nadzór obejmuje następujące roboty budowlane : a) Budowę oświetlenia drogi powiatowej nr 2109L w miejscowości Majdan Mętowski ze stacji transformatorowej Majdan Mętowski 1 i w szczególności obejmuje : - budowę szafki oświetleniowej – 1 komplet - budowę oświetlenia drogowego o długości trasy 1003 mb, na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 18 kompletów i 4 komplety slupów o wysokości 10 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. b) Budowę oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 107108 L w m. Kolonia Wilczopole i Majdan Mętowski ze stacji transformatorowej Majdan Mętowski 3 i w szczególności obejmuje: - budowę szafki oświetleniowej – 1 komplet - budowę oświetlenia drogowego o długości trasy 1192 mb, na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 20 kompletów - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. c) Budowę oświetlenia drogowego drogi dojazdowej w m. Ćmiłów, ul. Leśna ze stacji transformatorowej ST-8 i w szczególności obejmuje: - budowę szafki oświetleniowej – 1 komplet - budowę oświetlenia drogowego o długości trasy 462 mb, na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 11 kompletów - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. Wartość robót elektrycznych po przeprowadzeniu procedury przetargowej i wyborze najkorzystniejszej oferty na powyższe zadania wynosi: 183 736,07 zł netto. Uwaga ! Dokumentacje projektowe na powyższe oświetlenia są umieszczone na stronie BIP Gminy Głusk w zakładce „Przetargi” pod nr referencyjnym ZP.271.22.2020. 2) Zadanie nr 2: „Rozbudowa drogi gminnej nr 112596L w Kalinówce wraz z budową oświetlenia drogowego” i w szczególności obejmuje następujące roboty elektryczne: - Budowę linii kablowej oświetlenia drogowego wzdłuż drogi w tym : 33 sztuki słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami jednoramiennymi 1,5 m z lampami LED o mocy 30 sztuk ≥42 W i 3 sztuki ≥53 W.; - przebudowę sieci kablowej średniego napięcia; - przebudowę sieci kablowej niskiego napięcia – przebudowę słupa sieci napowietrznej nn nr 19 ze ST. Kalinówka 11; - przebudowę słupa sieci napowietrznej SN 15 V słup krańcowy nr 9; Wartość wszystkich robót elektrycznych po przeprowadzeniu procedury przetargowej na to zadanie wynosi 216 304,60 zł netto Uwaga ! Dokumentacje projektowe na powyższe roboty elektryczne są umieszczone na stronie BIP Gminy Głusk w zakładce „Przetargi” pod nr referencyjnym ZP.271.30.2020. 3) Zadanie nr 3: Budowa oświetleń drogowych zaplanowanych w planie budżetu na rok 2021 do realizacji przez gminę ze środków własnych i obejmuje następujące oświetlenia drogowe: a) Budowę linii oświetlenia drogowego w Majdanie Mętowskim ze stacji transformatorowej Majdan Mętowski 1 obejmujący : ul. Jagodową , część drogi gminnej nr 107108 L i część 107107 L w miejscowości Majdan Mętowski i w szczególności obejmuje : - budowę szafki oświetleniowej – 1 komplet - budowę oświetlenia drogowego o długości trasy 1600 mb, na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wys. 8 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 32 komplety ; - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. Szacowana wartość robót elektrycznych ok. 250 000,- zł netto. b) Budowę oświetlenia drogi gminnej przy lesie przy ul. Jałowcowej w miejscowości Kolonia Prawiedniki - budowę szafki oświetleniowej – 1 komplet - budowę oświetlenia drogowego o długości trasy 550 m mb, na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wys. 8 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 16 kompletów ; - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. Szacowana wartość robót elektrycznych ok.120 000,00 zł netto. c) Dobudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Wólka Abramowicka ( ul. Podleśna) - wykonanie linii oświetleniowej o długości trasy około 100 mb na słupach stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami półokrągłymi i oprawami LED o mocy do 42 W - 2 komplety - prace pomiarowe, rezystancji uziemień słupów, badanie linii kablowej nn. Szacowana wartość zamówienia około 15 000,00 zł netto. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym nadzorem inwestorskim opisują dokumentacje projektowe dla zadań 1 i 2 dostępne w siedzibie Zamawiającego i na stronie BIP. Dokumentacje na zadanie 3 są obecnie w opracowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 3. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 5. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. datą i godziną. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 4) i w ust. 3 pkt 2), 3), 4) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach