Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa drogi gminnej nr 213035G Jabłowo-Koteże stanowiącej obwodnicę miasta Starogard Gdański

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2010-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa drogi gminnej nr 213035G Jabłowo-Koteże stanowiącej obwodnicę miasta Starogard Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na budowie drogi gminnej nr 213035G Jabłowo-Koteże stanowiącej obwodnicę miasta Starogard Gdański, o długości 4 200 m, o zakresie robót polegającym na: - robotach rozbiórkowych istniejącego utwardzenia części drogi - budowie drogi o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,75 mb z odwodnieniem powierzchniowym do rowów wraz z przebudową skrzyżowania z droga powiatową - budowie kanalizacji deszczowej na wlocie do drogi wojewódzkiej nr 222 - przebudowie sieci wodociągowej - przebudowę oświetlenia na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2712G, budowę linii oświetlenia wzdłuż drogi gminnej - działka nr 37 oraz usunięcie kolizji z słupami elektroenergetycznymi - usunięcia kolizji z siecią teletechniczną Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez pracownię Drogową DGN sp. z o.o., ul. Kartuska 422a, Gdańsk Kompleksowy Nadzór Inwestorski dla w/w zadania inwestycyjnego wymaga pełnienia nadzoru inwestorskiego dla branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz teletechnicznej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do: a) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót c) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego d) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót e) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie f) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót wszystkich branż g) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych h) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót i) Uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji j) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem i pozwoleniem na budowę k) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) l) Uczestniczenia w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania m) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym) n) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji o) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac p) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. q) Wyznaczenia jednego z inspektorów jako koordynatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 100 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Budowa drogi gminnej nr 213035G Jabłowo-Koteże stanowiącej obwodnicę miasta Starogard Gdański, na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach