Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji pod nazwą budowa obiektu Tarnowskie Termy

Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w organizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8164705
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w organizacji
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8164705
    REGON: 30221154200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskie-termy.pl; www.tarnowo-podgorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji pod nazwą budowa obiektu Tarnowskie Termy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa Tarnowskich Term w Tarnowie Podgórnym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej; 2) dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz pozostałych instytucji związanych z realizacją procesu budowlanego; 3) ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 4) egzekwowanie w imieniu Zamawiającego wszelkich postanowień umowy, SIWZ oraz wszelkich uzgodnień z Generalnym Wykonawcą (zwanego dalej GW); 5) wyegzekwowanie od GW, wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej; 6) wyegzekwowanie od GW przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, ochrony informacji niejawnych o ile będą mieli dostęp do tych informacji; 7) kontrolowanie jakości i terminowości wykonywania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy oraz przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu comiesięcznych pisemnych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych; dostarczenie sprawozdań w formie pisemnej (do siedziby Zamawiającego) i elektronicznej (na adres: biuro@tarnowskie-termy.pl, a.stellmaszyk@tarnowskie-termy.pl); 8) wyegzekwowania od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do terenu budowy oraz przyległego terenu zaplecza budowy; 9) wyegzekwowanie od Projektanta pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego; 10) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 11) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 12) kontrola harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW pod kątem monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów prac i zakończenia inwestycji; 13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 14) sprawdzanie przedstawionych przez GW obmiarów wykonanych robót. Sprawdzenia należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania obmiarów od GW; 15) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie na bieżąco kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, zawartą umową z GW, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 16) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem; 17) protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 18) opiniowanie wniosków GW w sprawie akceptacji oraz zmiany materiałów i urządzeń, przebiegu tras instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Uzgodnienie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawianie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu; 19) udzielanie pisemnej odpowiedzi w terminie do 2 dni na każdy wpis do dziennika budowy; 20) ponadto inspektor/ inspektorzy nadzoru budowlanego ma/mają prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 21) stałą obecność na terenie budowy Inspektora Koordynatora lub inspektora go zastępującego a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych; 22) przybycie na każde uzasadnione wezwanie (pisemne, telefoniczne, mailowe) Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem; 23) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy; 24) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego harmonogramu; 25) organizowanie testów jakości, prób szczelności przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 26) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 27) projektowanie korespondencji Zamawiającego związanej z realizacją inwestycji oraz analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 28) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 29) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym (zgodnie z harmonogramem); 30) ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczenie z Zamawiającym w okresach zgodnych z harmonogramem; 31) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 32) pisemne powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, b) robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, d) gwarancyjnych - z wyprzedzeniem przynajmniej 5 dni roboczych; 33) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; przy udziale instytucji odbierających; 34) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych oraz sprawdzenie i pisemna akceptacja ich kompletności; 35) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnego przy udziale Zamawiającego; 36) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 37) uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną; 38) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego, sporządzanie protokołów ze spotkań i przedstawianie ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty przeprowadzenia spotkania; 39) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 40) nadzór nad całością prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców w pomieszczeniach przeznaczonych pod najem; 41) odbiór pomieszczeń przeznaczonych pod najem przed przystąpieniem do ich użytkowania; 42) wyegzekwowanie od GW dokumentacji powykonawczej i DTR oraz kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbioru końcowego i zgłoszenia do pozwolenia na użytkowanie; 43) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie; 44) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 45) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 46) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 47) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 48) udział w rozruchu inwestycji, sporządzenie protokołu z rozruchu oraz weryfikacja sprawności funkcjonowania wykonanych instalacji urządzeń, maszyn i obiektów będących przedmiotem inwestycji oraz osiągnięcia wymaganych parametrów technicznych; 49) przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych, w tym organizowanie i kontrolowanie usuwania przez GW usterek w ramach realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji; 50) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, w razie stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu (w porozumieniu z Zamawiającym); 51) nadzór nad pracami GW związanymi z usuwaniem wad i usterek; a) sporządzeniu protokołu ewentualnych usterek, b) wezwaniu do usunięcia usterek c) sporządzeniu protokołu usunięcia wad i usterek. 52) kontrola kosztów inwestycji: a) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, b) analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, c) kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie, w terminie 7 dni, d) wyliczanie (w porozumieniu z Zamawiającym) wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, e) ustalanie podstaw i wysokości obniżenia należności GW z tyt. obniżenia jakości robót, f) wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego; 53) wszystkie pozostałe czynności związane z prawidłowym wykonaniem inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. Materiały i urządzenia: 1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość robót, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez GW wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć wskazane wyżej dokumenty do protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskie-termy.pl; www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach