Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn: "Rozbudowa i przebudowa budynku zwierzętarni"

Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Al. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 893 000 , fax. 818 862 595
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
    Al. Partyzantów 57
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 893 000, fax. 818 862 595
    REGON: 80252000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwet.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn: "Rozbudowa i przebudowa budynku zwierzętarni"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn.”Rozbudowa i przebudowa budynku zwierzętarni” w Państwowym Instytucie Weterynaryjnym – Państwowym Instytucie Badawczym w Puławach. Czas trwania inwestycji został przewidziany na 22 miesiące od dnia zawarcia umowy. Dodatkowo zamawiający przewiduje okres 2 miesięcy zw, z czynnościami odbiorowymi oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń. Zakres robót objęty usługą związany jest z realizacją robót branży budowlanej, drogowej i sanitarnej sanitarnych zgodnie z dokumentacją zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego. Uwaga: roboty branży elektrycznej i teletechnicznej zapewnia pracownik Zamawiającego z odpowiednimi kwalifikacjami. Koordynacja całości nadzoru leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. Projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiar robót, oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3, w którym określono szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacja zamówienia. Zakres obowiązków podmiotu pełniącego nadzór inwestorski: W zakresie dokumentacji projektowej: Przejęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja zostanie przekazana w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. Zbadanie projektu pod względem kompletności oraz wad, błędów i prawidłowości rozwiązań. Przygotowanie ewentualnych wniosków do projektantów dot. wprowadzenia zmian lub uzupełnień dokumentacji i części kosztorysowej lub złożenia zamawiającemu oświadczenia o braku uwag. Termin wykonania wymienionych prac – 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. W zakresie realizacji projektu, zarządzania, nadzoru, kontroli oraz rozliczania zadania inwestycyjnego szczegółowe dane zawiera punkt. nr 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach