Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. Brzeski Program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługi skierowane będą bezpośrednio do uczestników projektu, którymi będą nauczyciele szkół i przedszkoli powiatu brzeskiego. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części: Część I - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji Nr 1 (w zakresie zgodnym z wykazem szkół i przedszkoli): Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie, ul. Morcinka 2, 49-200 Grodków; Publiczna Szkoła Podstawowa w Kopicach, Kopice 32, 49-200 Grodków, Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipowej, Lipowa 79, 49-200 Grodków, Publiczna Szkoła Podstawowa w Gnojnej, Gnojna 119, 49-200 Grodków, Publiczna Szkoła Podstawowa w Jankowicach, Jankowice Wielkie 15, 49-332 Olszanka, Publiczne Gimnazjum nr 1 w Grodkowie, ul. Powstańców Śl. 24, 49-200 Grodków, Publiczne Gimnazjum w Olszance, 49-332 Olszanka 94, LO w Grodkowie, ul. Sienkiewicza 29, 49-200 Grodków, Technikum w Grodkowie (ZSR-CKP), ul. Krakowska 20, 49-200 Grodków Część II - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji Nr 2 (w zakresie zgodnym z wykazem szkół i przedszkoli): Publiczne Przedszkole nr 10 w Brzegu , ul. Makarskiego 3, 49-300 Brzeg, Publiczne Przedszkole nr 5 w Brzegu , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzegu , ul. Kamienna 2, 49-300 Brzeg, Publiczna Szkoła Podstawowa w Czepielowicach, Czepielowice 31, 49-314 Pisarzowice, Publiczne Gimnazjum nr 1 w Brzegu , ul. Oławska 2, 49-300 Brzeg, Publiczne Gimnazjum nr 2 w Brzegu, ul. Poprzeczna 16, 49-300 Brzeg, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 w Brzegu (ZSB), ul. Kamienna 3, 49-300 Brzeg, I LO w Brzegu, ul. Armii Krajowej 7, 49-300 Brzeg, Technikum nr 1 w Brzegu (ZSZ nr 1) ul. Słowiańska 18, 49-300 Brzeg Część III - Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji Nr 3 (w zakresie zgodnym z wykazem szkół i przedszkoli): Publiczne Przedszkole nr 1 w Lewinie Brzeskim, Al. Wojska Polskiego 13, 49-340 Lewin Brzeski, Publiczne Przedszkole nr 2 w Lewinie Brzeskim, Al. Narutowicza 2, 49-340 Lewin Brzeski, Publiczna Szkoła Podstawowa w Skorogoszczy, ul. Opolska 6, 49-345 Skorogoszcz, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Brzegu, ul. Robotnicza 22, 49-300 Brzeg, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Brzegu , ul. Lompy 1, 49-300 Brzeg, Publiczne Gimnazjum nr 3 w Brzegu ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg, Publiczne Gimnazjum nr 1 w Lewinie Brzeskim, ul. Zamkowa 3, 49-340 Lewin Brzeski, II LO w Brzegu, ul. 1 Maja 7, 49-300 Brzeg, Technikum nr 2 w Brzegu (ZSE), ul. Jana Pawła II 28, 49-300 Brzeg 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1 Zakres obowiązków Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach zamówienia w każdej części: 3.1.1. przygotowanie planu dziania wspomagania szkoły zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, 3.1.2. organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie), zapraszanie uczestników spotkań w współpracy z biurem projektu, 3.1.3. spotkanie z dyrektorami szkół/przedszkoli i ustalenie warunków współpracy na cały okres realizacji projektu, 3.1.4. pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły, 3.1.5. pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3.1.6. wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 3.1.7. wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 3.1.8. pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 3.1.9. organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 3.1.10. organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (organizacja i prowadzenie konsultacji), 3.1.11. monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 3.1.12. dokumentowanie podejmowanych działań (miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 5 dnia roboczego następnego miesiąca), 3.1.13. przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania, 3.1.14. przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 3.1.15. przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 3.1.16. udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 3.1.17. stała współpraca z kadra zarządzającą i osobami zaangażowanymi w realizacje projektu, informowanie o zaistniałych zmianach w harmonogramie działań. 3.2. Liczba godzin -80 h miesięcznie. 3.3. Dodatkowe informacje: 3.3.1. podejmowane działania na rzecz uczestników projektu organizowane będą zgodnie z potrzebami uczestników od poniedziałku do piątku - zaplanowane działania odbywać mogą się najpóźniej do godziny 20.00, zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w soboty i niedzielę, 3.3.2 SORE obowiązkowo uczestniczyć będzie w konferencjach i innych zdarzeniach realizowanych w ramach i na potrzeby projektu, 3.3.3 Zamawiający zapewni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu i oprogramowania w celu przeprowadzenia działań. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły salach dydaktycznych wyposażonych w sprzęt komputerowy, 3.3.4. wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, oraz logo Powiatu Brzeskiego , zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3.3.5. czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia i inne nie stanowi pracy SORE w ramach miesięcznego rozliczenia godzin pracy, 3.3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu wykonywania umowy, 3.3.7. wynagrodzenie jest stałe, 3.3.8. zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie jednej osoby w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu całości dokumentacji związanej z realizacją usługi w terminie 14 dni od dania zakończenia realizacji usługi. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z wyborem Wykonawcy na dowolną ilość części, z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach