Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN. ,,BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN. ,,BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli, który jest realizowany przez Powiat Brzeski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymiar czasu pracy - 60 godzin miesięcznie. 2. Koordynator projektu zobowiązany będzie do: 1 monitorowania bieżącej realizacji zadań projektu celem utrzymania zgodności z zasadami określonymi w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, budżetem projektu, harmonogramem realizacji projektu, 2 opracowania informacji dotyczących sprawozdawczości, w tym m.in. liczby uczestników projektu, 3 przygotowanie projektów umów dotyczących realizacji zadań wykonywanych w ramach projektu oraz ich konsultowania z radcą prawnym, 4 współpraca z księgowymi oraz asystentem koordynatora projektu w zakresie przygotowania wniosków o płatność wraz z załącznikami, wypełnienia formularza PEFS, rozliczania otrzymanych transz dotacji rozwojowej, ewentualnej aktualizacji harmonogramu płatności, 5 opracowania dopuszczonych umową zmian w projekcie, 6 opracowania informacji dotyczących ewaluacji podejmowanych działań, w tym osiągnięcia rezultatów i celu projektu, 7 koordynowania i podziału kompetencji osób zaangażowanych w ramach poszczególnych zadań projektu, 8 współpracy z asystentem koordynatora projektu, 9 bieżącej współpracy ze szkołami biorącymi udział w projekcie, 10 prowadzenia wszelkiej korespondencji projektu, 11 opracowania informacji na potrzeby kontroli realizacji projektu, 12 współpraca z osobą odpowiedzialną za przeprowadzanie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do wyłaniania dostawców usług, sprzętu, materiałów dla projektu oraz dokonywanie wyboru dostawcy, 13 przedkładania księgowej projektu dokumentów będących podstawą wypłaty, umożliwiających terminową realizację zobowiązań projektu, 14 dokonywania odpowiedniego opisu dokumentów zgodnego z wytycznymi POKL, uwzględniając odpowiednią klasyfikację budżetową, 15 przedkładania wszelkich dokumentów do podpisu przez osoby uprawnione uwzględniając czas niezbędny na uzyskanie podpisów, 16 składania wszelkiej dokumentacji w imieniu Zleceniodawcy do Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie w tym m.in. wniosków o płatność w odpowiednich terminach, 17 terminowego sporządzania, systematyzowania i archiwizowania danych niezbędnych do wypełnienia zobowiązań Beneficjenta w zakresie realizacji projektu POKL, 18 po zakończeniu realizacji projektu do przekazania do Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych w Powiecie Brzeskim całości dokumentacji związanej z projektem, 19 wykonywania innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach