Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Byczyńska 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4187249 , fax. 77 4187249
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kluczborku
ul. Byczyńska 7 7
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 4187249, fax. 77 4187249
REGON: 53242738200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podnkluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna placówka doskonalenia zawodowego nauczycieli i doradztwa metodycznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór asystenta managera w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór asystenta managera projektu pn: Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Rodzaj umowy: praca na umowę cywilno - prawną. Szacowana liczba godzin w miesiącu: 60 godz. natomiast w m-cu październik 2014r. - 30 godz. Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy wynosi 630 godz. Zadania asystenta managera projektu obejmują w szczególności: 1)Nadzór nad bazą danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS); 2) Przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 3) Monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; 4) Współtworzenie sprawozdań wewnętrznych z realizacji projektu dla dyrektora PODN w Kluczborku, 5) Nadzór nad poziomem realizacji poszczególnych zadań w ramach projektu, 6) Współprowadzenie monitoringu finansowego (monitoring poziomu wykorzystania środków w poszczególnych pozycjach budżetowych, analiza wpływu transz), 7) Prowadzenie postępowań w ramach ustawy prawo zamówień publicznych oraz zapytań ofertowych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zasadą efektywnego zarządzania finansami jak również ustawą o finansach publicznych w tym opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), sporządzanie umów, porozumiewanie się z wykonawcami w celu zaistnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ w związku z realizacją projektu, 8) Udział w przygotowaniu wniosków o płatność we współpracy z managerem projektu; 9) Prowadzenie informacji i promocji projektu; 10)Bezpośrednie podleganie managerowi projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31.12.2020r. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznej karty pracy, o ile dotyczy patrz pkt. 3.13 SIWZ, która będzie przedkładana wraz z rachunkiem/fakturą w danym uzgodnionym okresie rozliczeniowym. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad wizualizacji określonych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z 8 grudnia 2006r. oraz w Wytycznych w zakresie informacji i promocji określonych przez Ministra Rozwoju Regionalnego a także w Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. w zakresie informacji i promocji, wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 r., nr 227, poz. 1658, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego wglądu do wszystkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia; 2) przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacja projektu do PODN w Kluczborku; 3) zachowania w poufności - zarówno w trakcie trwania umowy jak i po ustaniu zatrudnienia - wszelkich danych osobowych, do których wykonawca miał dostęp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podnkluczbork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PN. ,,BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2013-12-05 - Wybór kadry zarządzającej w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli powiatu kluczborskiego
Dodano: 2013-07-18 - Pełnienie funkcji koordynatora praktyk/staży w projekcie Lepsze praktyki dla nauczycieli kształcenia zawodowego
Dodano: 2013-05-06 - Zarządzanie projektem pn. URZĄD NA PIĄTKĘ Z PLUSEM
Dodano: 2012-02-15