Przetargi.pl
Pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Szkolna 815
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8177127 , fax. 33 8177127
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach
    ul. Szkolna 815 815
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 33 8177127, fax. 33 8177127
    REGON: 07081577900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie publiczne udzielane jest w czterech częściach: Część I: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice w roku 2010: 40 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 200 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 160 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 400 godzin lekcyjnych. Część II: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna w roku: 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. Część III: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. Część IV: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. 3. Zamawiający gwarantuje realizację minimum ? ilości godzin w poszczególnych placówkach tj. a) dla Część I: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice minimum 300 godzin lekcyjnych, b) dla Część II: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna minimum 225 godzin lekcyjnych, c) Część III: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka minimum 225 godzin lekcyjnych, d) Część IV: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice minimum 225 godzin lekcyjnych, łącznej ilości godzin w zależności od potrzeb uczestników i uczestniczek projektu ustalonych w oparciu o prowadzony monitoring realizacji projektu. 4. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pedagoga, do którego obowiązków będzie należało: 4.1. Dołożenie wszelkich starań, żeby konsultacje podczas dyżurów prowadzone były na najwyższym poziomie. 4.2. Bieżące (na każdym dyżurze) odnotowywanie obecności osób korzystających z usług. Dane rozliczeniowe za zakończony miesiąc zleceniobiorca przekazuje Koordynatorowi łącznikowi w uzgodnionym z nim terminie. 4.3. Dopilnowanie, aby podczas każdych zajęć pomieszczenie zaopatrzone było w odpowiedni plakat informujący, że dyżury/konsultacje współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO KL. Plakat informacyjny dostarcza Zleceniodawca. 4.4. Prowadzenie doradztwa oraz wsparcia pedagogicznego dla uczniów. 4.5. Pomoc i wspieranie uczniów i ich rodzin w sytuacjach trudnych, kryzysowych dla nich, w tym konsultacje indywidualne. 4.6. Określenie form i sposobów udzielania pomocy uczniom wymagającym wsparcia pedagogicznego, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb. 4.7. Praca indywidualna z uczniami, tzw. trudnymi wynikająca z bieżących potrzeb. 4.8. Udzielanie konsultacji rodzicom wychowującym dziecko z dysfunkcjami rozwojowymi. 4.9. Podejmowanie we współpracy z psychologiem szkolnym działań mediacyjnych, interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych. 4.10. Wstępne rozpoznawanie przyczyn zaburzeń zachowania, zachowań agresywnych i trudności wychowawczych. 4.11. Udzielanie pomocy uczniom mającym trudności w kontaktach społecznych i rodzinnych. 4.12.Prowadzenie w razie potrzeby różnego rodzaju zajęć wspomagających pracę wychowawczą w zespole klasowym, w tym warsztatów oraz zajęć związanych z zakresem wykonywanych obowiązków. 4.13. Wspieranie wychowawców klas oraz zespołów wychowawczych i innych zespołów problemowo- zadaniowych w działaniach profilaktyczno-wychowawczych wynikających z programu wychowawczego szkoły. 4.14. Współpraca z Dyrekcją, radą pedagogiczną, doradcą zawodowym, psychologiem, koordynatorem szkolnym w sprawach bieżących szkoły. 4.15. Przygotowywanie sprawozdań z pracy na potrzeby rozliczenia projektu. 4.16. Gromadzenie dokumentacji wymaganej przez Zleceniodawcę. 4.17. Uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji. 5. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibach placówek oświatowych, o których mowa w pkt 3.2. zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach pełnieni funkcji pedagoga oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie i doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach