Przetargi.pl
Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5

Urząd Skarbowy w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-506 Chorzów, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3497311, 312 , fax. 032 2464743
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chorzowie
    ul. Armii Krajowej 5 5
    41-506 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3497311, 312, fax. 032 2464743
    REGON: 27050695400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia pomieszczeń oraz zamawiany zakres usług: Lp. Przeznaczenie Powierzchnia (w mkw.) Rodzaj nawierzchni PARTER - IV PIĘTRO 1. PARTER SOP 154,84 Wykładzina PCV 2. PARTER 386,72 3. I PIĘTRO 516,34 4. IV PIĘTRO 7,79 Razem 1 065,69 5. II PIĘTRO 551,14 Panele 6. III PIĘTRO 552,01 7. IV PIĘTRO 551,59 Razem 1 654,74 8. PARTER 374,82 Płytki gresowe 9. I PIĘTRO 209,22 10. II PIĘTRO 168,87 11. III PIĘTRO 210,56 12. IV PIĘTRO 200,17 Razem 1 163,64 13. PIWNICA 110,56 Sala Szkoleń Parkiet 14. PARTER 27,03 SOP Parkiet 15. I PIĘTRO 31,12 Sala konferencyjna Parkiet Razem 58,15 16. PARTER 104,13 SOP Lastriko 17. PARTER 15,04 Szyby nad ladami TOALETY -GLAZURA 18. PIWNICA (Łaźnia) 82,33 Ściany 19. 27,96 Podłoga 20. PARTER 140,79 Ściany 21. 41,92 Podłoga 22. I PIĘTRO 156,22 Ściany 23. 44,02 Podłoga 24. II PIĘTRO 156,22 Ściany 25. 44,02 Podłoga 26. III PIĘTRO 156,22 Ściany 27. 44,02 Podłoga 28. IV PIĘTRO 156,22 Ściany 29. 44,02 Podłoga 848,00 Ściany 245,96 Podłoga Lp. Przeznaczenie szt. Rodzaj nawierzchni 1. PARTER 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 1,50 x 2,00 2. 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,80 x 2,50 3. 3,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,30 x 2,00 4. 2,00 Wejście główne do Urzędu Przeszklone 2,50 x 5,70 5. 10,00 Okna 1,97 x 2,72 6. 5,00 Okna 1,64 x 1,50 7. 12,00 Okna 1,75 x 2,60 8. 1,00 Okna 1,70 x 1,90 9. 2,00 Okna 1,70 x 2,90 10. 24,00 Okna 1,80 x 2,70 11. 32,00 Okna klatka główna 1,10 x 1,10 12. 16,00 Okna klatka boczna 1,10 x 1,10 13. 3,00 Okna - hol przy SOP 1,70 x 2,00 14. I PIĘTRO 4,00 Okna 1,75 x 2,00 15. II PIĘTRO 4,00 16. III PIĘTRO 4,00 17. IV PIĘTRO 4,00 Razem 16,00 18. I PIĘTRO 38,00 Okna 1,80 x 2,75 19. II PIĘTRO 38,00 20. III PIĘTRO 38,00 21. IV PIĘTRO 38,00 Razem 152,00 22. PARTER 51,00 Drzwi wewnętrzne 23. I PIĘTRO 49,00 24. II PIĘTRO 56,00 25. III PIĘTRO 44,00 26. IV PIĘTRO 47,00 Razem 247,00 27. I - IV PIĘTRO 16,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,50 x 1,90 ARCHIWUM Lp. Przeznaczenie Powierzchnia (w mkw.) Rodzaj nawierzchni 1. ARCHIWUM 104,98 Płytki gresowe 2. ARCHIWUM 424,36 Wykładzina PCV 3. ARCHIWUM 97,36 Beton 4. ARCHIWUM 138,84 Lastriko Razem 765,54 Katalog czynności wchodzący w zakres usług porządkowych: 1. Pokoje biurowe, korytarze, klatki schodowe: a. codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze: - zamiatanie, zmywanie podłóg - odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, - odkurzanie wykładzin podłogowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i pojemników niszczarek, wyposażanie na odpady koszy na śmieci i pojemników niszczarek w worki foliowe, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów, kaloryferów, pulpitów, listew ściennych, luster, - czyszczenie poręczy, - utrzymanie czystości powierzchni umywalek, - mycie przeszklonych drzwi wejściowych do Urzędu (w zakres tej czynności wchodzi obustronne mycie szyb i profili), - sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia, b. co najmniej raz w tygodniu: - mycie przeszklonych drzwi p.poż. ( w zakres tej czynności wchodzi obustronne mycie szyb i profili), - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni drzwi wewnętrznych, - mycie gablot informacyjnych na korytarzach, c. raz w miesiącu, tj. ostatni piątek miesiąca: - odkurzanie mebli tapicerowanych, d. raz na kwartał: - mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e. dwa razy w roku ( do końca kwietnia, do końca października): - mycie okien i parapetów, żaluzji wewnątrz sprzątanych pomieszczeń; w zakres mycia okien wchodzi mycie szyb, profili 2. Sprzątanie i dezynfekcja toalet: a. codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze: - zamiatanie, zmywanie podłóg, - utrzymanie czystości powierzchni wyposażenia, w tym luster, umywalek, pisuarów, kaloryferów, muszli klozetowych i kabiny prysznicowej na I piętrze, - opróżnianie pojemników na śmieci, wyposażanie na odpady koszy na śmieci w worki foliowe, - wyposażenie pisuarów i muszli klozetowych w środki chemiczne w postaci kostek zapachowych z koszyczkiem, - wyposażanie łazienek w odświeżacze powietrza, b. raz w miesiącu, tj. trzeci piątek miesiąca: - mycie powierzchni ścian wyłożonych glazurą 3. Archiwum a. dwa razy w roku ( do końca marca, do końca września): - zamiatanie, zmywanie podłóg, 4. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1500 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godzinach od 800 do 1200 tylko i wyłącznie w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca. Sprzątanie kancelarii tajnej ma się odbywać raz w tygodniu w godzinach od 700 do 1500pod nadzorem pracownika Zamawiającego. Sprzątanie serwerowni ma się odbywać dwa razy w tygodniu w godzinach od 700 do 1500pod nadzorem pracownika zamawiającego. 5. Sprzątanie terenu zewnętrznego: a. w okresie zimowym: odśnieżanie, posypywanie piaskiem lub/i solą, (Wykonawca zobowiązany jest zapewnić piasek i sól), usuwanie skutków gołoledzi na traktach pieszych, chodnikach na terenie objętym przedmiotem zamówienia - 330m?. 6. Detergenty i środki dezynfekujące muszą odpowiadać następującym wymogom: a. atesty PZH, b. brak toksyczności, c. szybkie działanie, d. łatwość wypłukiwania się, e. brak ujemnego wpływu na powierzchnie myte, f. do łazienek i ubikacji preparaty z zawartością chloru, dla pozostałych pomieszczeń preparaty bez zawartości chloru. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin budynku fakt ten zostanie potwierdzony notatką przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP o/ Katowice nr 11 1010 1212 3073 6913 9120 0000. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XIV. W wypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Chorzow.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach