Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Przebudowa Portu Rybackiego w Nowej Pasłęce - Nabrzeże postojowe

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Przebudowa Portu Rybackiego w Nowej Pasłęce - Nabrzeże postojowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego branży hydrotechnicznej I. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień o jakich mowa w art. 25 i 26 Prawo Budowlane (tekst jednolity : Dz. U.2010.243.1623 ) a w szczególności: 1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę ,zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 4. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 6. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu , z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 7. Kontrola i weryfikacja przedkładanych przedmiarów robót, 8. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Inwestorem i Wykonawcą robót budowlanych, 9. Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszelkich prób , pomiarów i sprawdzeń, 10. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 11. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 12. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 13. Kontrola oświadczenia Wykonawcy robót budowlanych i ich Podwykonawców (o ile Wykonawca robót budowlanych zatrudni Podwykonawców), że wszystkie faktury podwykonawców , których termin płatności upłynął w okresie objętym rozliczeniem przejściowym zostały zapłacone lub zawierać powody niezapłacenia całości lub części takich faktur 14. W okresie trwania procesu inwestycyjnego współpraca z nadzorem autorskim w zakresie wynikającym z uwarunkowań Prawa budowlanego oraz umowami z projektantem o nadzór autorski oraz wykonawcą robót o roboty budowlane. 15. Uczestnictwo inspektora lub inspektorów nadzoru na budowie: - minimum 5 raz w miesiącu potwierdzone wpisem do dziennika budowy, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu (maksymalną ilość pobytów Wykonawca musi ustalić wg własnego doświadczenia i zakresu prac budowlanych), - Zamawiający zorganizuje spotkanie koordynacyjne raz w miesiącu na zapleczu budowy, w pomieszczeniu wykonawcy robót budowlanych. W razie potrzeby i ewentualnych problemów Zamawiający może zwiększyć intensywność wszystkich spotkań, a ryzyko ewentualnych kosztów Wykonawca musi zawrzeć w swojej cenie. II. Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010.243.1623). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 8 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Tytuł projektu: Przebudowa Portu Rybackiego w Nowej Pasłęce - Nabrzeże Postojowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach