Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88 , fax. 82 5764588
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88, fax. 82 5764588
REGON: 110198209 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krasnystaw-powiat.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa) – Latyczów – Dworzyska – Wał – Wólka Orłowska wraz z przebudową dwóch mostów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa) – Latyczów – Dworzyska – Wał – Wólka Orłowska wraz z przebudową dwóch mostów – podział na 2 części” w ramach projektu „Wygodniej, szybciej, bezpieczniej” poprawa spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych usprawniających dostępność komunikacyjną do regionalnych i subregionalnych centrów rozwoju Część I zamówienia – pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji Przebudowy drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa)–Latyczów– Dworzyska–Wał–Wólka Orłowska. Część II zamówienia – pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy dwóch mostów drogowych w ciągu drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa)–Latyczów– Dworzyska–Wał–Wólka Orłowska: w km 5+735 na rz. Wieprz oraz w km 6+210 na kanale „ulgi” rz. Wieprz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zastosowana numeracja wynika z numeracji przyjętej w SIWZ. 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 8.1.1. 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)- dotyczy części I; 8.1.2. 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)- dotyczy części II. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1475). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie, nr: 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010 tytułem „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa) – Latyczów – Dworzyska – Wał – Wólka Orłowska wraz z przebudową dwóch mostów Część ....“ Znak sprawy: ZP.272.7.2018. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 8.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 8.5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 8.5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony przed upływem terminu składania ofert w kopercie z dopiskiem WADIUM – „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3140L Krasnystaw (ul. Borowa) – Latyczów – Dworzyska – Wał – Wólka Orłowska wraz z przebudową dwóch mostów Część ....“ Znak sprawy: ZP.272.7.2018 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw pok. 117- Kancelaria- Punkt Obsługi Klienta, a poświadczona przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kopia dokumentu załączona do oferty. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w oddzielnej kopercie lub koszulce poprzez dołączenie go do oferty. 8.6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: 8.6.1. Nazwa i adres siedziby: Wykonawcy, beneficjenta gwarancji/ poręczenia tj. Zamawiającego: Powiat Krasnostawski, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, gwaranta/ poręczyciela; 8.6.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 8.6.3. Kwota gwarancji/poręczenia; 8.6.4. Termin ważności gwarancji/ poręczenia nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert; 8.6.5. Bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 8.8.1. Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8.8.2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.8.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.8.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.8.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 8.9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8.10. Jednocześnie zamawiający informuje, że odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w ww. zakresie - dotyczy części I i II.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zastosowana numeracja wynika z numeracji przyjętej w SIWZ. 6.1.Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 6.1.1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w formie jednolitego dokumentu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ) - JEDZ. (…) 6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.4.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.1.5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. 6.1.11.Formularz JEDZ dotyczący wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 10.1.Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, natomiast oświadczenie JEDZ należy przesłać w sposób opisany w pkt. 7 siwz. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14