Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania roboty budowlanej Przebudowa stadionu piłkarskiego przy ulicy Olimpijskiej w Gdyni

Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6223574 , fax. 058 6223574
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Olimpijska 5/9 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6223574, fax. 058 6223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosirgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania roboty budowlanej Przebudowa stadionu piłkarskiego przy ulicy Olimpijskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji wykonania roboty budowlanej: Przebudowa stadionu piłkarskiego przy ulicy Olimpijskiej w Gdyni. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej obejmuje : a) rozbiórkę istniejących trybun ziemnych - sektorów wraz ze schodami wewnętrznymi między sektorami, stopniowania i ławek b) rozbiórkę trybun o konstrukcji żelbetowej c) rozbiórkę konstrukcji stalowej zadaszenia trybuny zachodniej d) rozbiórkę istniejących budynków kasowych przy ulicy Stryjskiej od strony nasypu kolejowego e) rozbiórkę dwóch istniejących pawilonów gastronomicznych z zapleczem sanitarnym, usytuowanych na koronie stadionu f) rozbiórkę pawilonu handlowego z węzłem c.o., usytuowanego przy wejściu od strony ulicy Stryjskiej g) rozbiórkę istniejącego uzbrojenia terenu h) rozbiórkę istniejących wież oświetleniowych i) rozbiórkę nawierzchni utwardzonych j) budowę nowych trybun w konstrukcji żelbetowej wraz z montażem nowych krzesełek k) budowę zaplecza sanitarnego, gastronomicznego, administracyjnego i technicznego pod trybunami l) budowę zadaszenia widowni m) oświetlenie płyty boiska, trybun i terenu n) budowę systemu nagłośnienia i monitoringu stadionu o) przebudowę istniejącego uzbrojenia i rozbudowę w dostosowaniu do aktualnych wymogów i potrzeb p) budowę separatora produktów ropopochodnych q) renowację murawy na płycie stadionu (przesunięcie płyty boiska oraz korekta systemu drenażu, nawadniania i podgrzewania płyty) r) budowę nowych ogrodzeń stadionu, po uprzednim rozebraniu istniejącego, wraz z systemem kontroli dostępu s) budowę parkingu usytuowanego przy ulicy Olimpijskiej t) budowę nawierzchni drogowych u) wykonanie zieleni wraz z pielęgnacją. 3. Wstępnie zakłada się termin pełnienia nadzoru inwestorskiego od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego zadania od Wykonawcy robót (do grudnia 2010r) i w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót od dnia dokonania odbioru końcowego od Wykonawcy robót do dnia, w którym upłynie okres udzielonej gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na okres 55 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 68 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione: - w pieniądzu przelewem na konto:Konto bankowe: Nordea Bank Polska S.A O / Gdynia PL 28 1440 1026 0000 0000 0042 2924 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w sekretariacie Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Olimpijskiej 5/9, pokój nr 4 - I piętro. 4. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 13.11.2009 r. godz. 09:30 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - nie złożył w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2) spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją roboty budowlanej o wartości minimum 50.000.000 zł netto w zakresie budowy obiektu użyteczności publicznej, tj. budynku klasyfikowanego w dziale 12 PKOB, o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 15.000 m2, którego realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert 4) wykażą się osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt. od pkt 2 do pkt 5 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. 4. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 2)wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz oferty, 3)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Wykaz o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją roboty budowlanej o wartości minimum 50.000.000 zł netto w zakresie budowy obiektu użyteczności publicznej, tj. budynku klasyfikowanego w dziale 12 PKOB, o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 15.000 m2, którego realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców, 4)wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3; wymagane jest wykazanie : - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania usługi, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 6) wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców, 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez każdego wykonawcę na łączną kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł dla wszystkich wykonawców, 8) dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gosirgdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach