Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa nabrzeża nr VII rzeki Motławy w Gdańsku oraz nabrzeża rzeki Motławy (część odcinka XII) na wyspie Ołowianka

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa nabrzeża nr VII rzeki Motławy w Gdańsku oraz nabrzeża rzeki Motławy (część odcinka XII) na wyspie Ołowianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa nabrzeża nr VII rzeki Motławy w Gdańsku oraz nabrzeża rzeki Motławy (część odcinka XII na wyspie Ołowianka znajdującego się na styku sekcji 12 i 13 (dług. ok. 20 m), która została wyłączony z zadania Przebudowa i remont nabrzeży Motławy w Gdańsku odcinki nr OI, OII, OIII, OIV, XII, XIII z uwagi na ujawnioną kolizję robót z przebiegiem linii kablowych SN-15kV nr 012032, 013302, 012020, 013108, 013244, 013201, 013301, 013106 w Gdańsku będących w dyspozycji ENERGA-OPERATOR Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku) na wyspie Ołowianka w ramach projektu Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie określonej bliżej w: a) FIDIC (warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, 4 te wydanie 2008). Obowiązuje tekst w języku polskim; b) Warunkach umowy - wzór umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z Ustawy PB, a także obowiązki w zakresie kontrolowania rozliczeń z Wykonawcą. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie w szczególności należało: a. nadzór i kontrola wykonywania przez Wykonawcę jego obowiązków określonych Kontraktem, w tym zgodności wykonywanych robót budowlanych z Kontraktem i Dokumentacją, b. skierowanie do wykonania przedmiotu umowy personelu o odpowiednich kwalifikacjach, wymaganego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wskazanego w ofercie, c. opiniowanie pism Wykonawcy i zawartych w nich oświadczeń, d. sprawowanie nadzoru autorskiego e. kontrolowanie rozliczeń finansowych i przygotowanie dokumentacji umożliwiającej rozliczenie przedmiotu Kontraktu i Umowy, w tym rozliczeń z instytucją zarządzającą lub pośredniczącą w zarządzaniu funduszami unijnymi, f. dokonywanie odbiorów ilościowych i jakościowych wykonanych robót w okresach miesięcznych do wystawienia przejściowego świadectwa płatności, g. organizacja odbioru i udział w odbiorze końcowym z Zamawiającym, h. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, i. uczestnictwo w procedurach kontroli realizacji Projektu, w tym konsultacja i opiniowanie uwag instytucji kontrolujących realizację Kontraktu z Wykonawcą, j. zapewnienie personelowi odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu i łączności wymaganych do należytego wykonywania obowiązków Inżyniera Kontraktu, k. prowadzenie dokumentacji świadczonych usług, w formie pisemnej i elektronicznej edytowalnej, w formie i zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało również sprawowanie kontroli i nadzorów określonych w decyzji wydanej przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Gdańsku znak RDOŚ-Gd-WOO.4211.11.5.2011.AT z dnia 10.05.2011 r. w szczególności: 1) nadzoru archeologicznego pkt I.2.38-40 2) prowadzenie monitoringu ichtiologicznego - w trakcie prowadzonych prac monitorowanie potencjalnego stopnia zanieczyszczenia wody, jako środowiska ichtiofauny: a) kontrola przezroczystości wody b) kontrola stężenia tlenu oraz wartości BZT5 i ChZT; prowadzenie kontroli hałasu jako czynnika płoszącego ryby pkt II.1. tiret 4, 3) prowadzenie monitoringu sozologicznego na etapie budowy obejmującego powstawanie i rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń substancjami ropopochodnymi w środowisku wodnym i brzegowym pkt II.1. tiret 5, 4) prowadzenie monitoringu ornitologicznego na etapie budowy obejmującego zróżnicowanie gatunkowe, liczebność i zachowania ptaków na rzece i jej otoczeniu pkt II.1. tiret 6 Zamówienie należy wykonać zgodnie i na zasadach określonych w projekcie umowy - (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi II część SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ (klauzula 5.1). Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Tytuł projektu: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - Przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie - Działanie 7.2 - Rozwój transportu morskiego - POIŚ 7.2.8-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Złożenie Raportu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach