Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Kompleksowe uzbrojenie i przygotowanie terenów inwestycyjnych w rejonie drogi łączącej ulicę Grabskiego z ulicą Kwiatkowskiego w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Kompleksowe uzbrojenie i przygotowanie terenów inwestycyjnych w rejonie drogi łączącej ulicę Grabskiego z ulicą Kwiatkowskiego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez Wykonawcę obejmujące zarządzanie i nadzór nad Projektem (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu), a także pomoc techniczna dla Zamawiającego. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne na wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. b) Charakterystyka kontraktu. Przedmiotem Projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest: Kompleksowe uzbrojenie i przygotowanie terenów inwestycyjnych w rejonie drogi łączącej ulicę Grabskiego z ulicą Kwiatkowskiego w Stalowej Woli. Projekt obejmuje budowę drogi gminnej łączącej ul. Grabskiego z ul. Kwiatkowskiego km 0+000,00 do 1+581,60 w Stalowej Woli wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową sieci telekomunikacyjnej i energetycznej, budową parkingów, a także niezbędnymi robotami związanymi z przebudową infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją i pracami rozbiórkowymi. Przebudowa drogi wewnętrznej od M16 do ZKM km 0+000,00 do 0+312,30 Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: Droga łącząca ulicę Grabskiego z ul. Kwiatkowskiego : - jezdnia szerokości 7,0 m, - chodnik jednostronny szer. 2,0 m, - zatoki autobusowe szer. 3,0 m - ścieżka rowerowa dwukierunkowa szer. 3,0 m - stanowisko postojowe dla samochodów osobowych o wym. 5,0 m x 2,5 m ilość stanowisk - 207 - stanowisko postojowe dla samochodów ciężarowych o wym. 19 m x 3,5 m ilość stanowisk -21 - skrzyżowanie typu małe rondo o średnicy zewnętrznej o 35 m. Zestawienie powierzchni: - jezdnia z bet. asfaltowego - 16 086,4 m2 - pierścień ronda z kostki kamiennej - 216,7 m2 - parkingi dla samochodów osobowych - 4 824,2 m2 - parking dla samochodów ciężarowych - 3 739,6 m2 - ścieżka rowerowa - 4 691,8 m2 - ciąg pieszo-rowerowy - 427,8 m2 - chodniki i opaski - 4 142,3 m2 - wyspy kanalizujące - 109,9 m2 Skrzyżowanie z ul. Kwiatkowskiego typu małe rondo. Rondo o średnicy zewnętrznej 35 m, średnica wyspy środkowej 20 m, szerokość jezdni ronda wynosi 4,5 m, szerokość pierścienia wynosi 3,0 m. Skrzyżowania pozostałe z drogami istniejącymi zaprojektowano jako zwykłe. Na jednym przejeździe kolejowym zaprojektowano nawierzchnię przejazdu typu /Mirosław/. Kanalizacja deszczowa odwadniająca projektowaną drogę ze ścieżką rowerową i chodnikiem wraz z przyległymi zatokami postojowymi i parkingami dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz przezbrojenie sieci wody sanitarnej i przemysłowej, kanalizacji przemysłowej i gazu ziemnego kolidujących z w/w drogą. Przebudowa drogi wewnętrznej od M16 do ZKM: Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od M16 do ZKM na terenie HSW w Stalowej Woli obejmie wymianę krawężników drogowych, sfrezowanie warstwy asfaltu (około 2cm) i wykonanie nowych warstw z betonu asfaltowego, wykonanie chodnika oraz wykonanie oświetlenia ulicy. Zestawienie powierzchni: - jezdnia z bet. asfaltowego - 2 486,34 m2 - chodnik - 543,50 m2 Sieć kanalizacji sanitarnej w pasie drogi łączącej ul. Grabskiego z ul. Kwiatkowskiego: Układ kanalizacji zaprojektowano jako grawitacyjno - pompowy. Projektuje się następujące elementy sieci kanalizacyjnej: - kanały grawitacyjne z rur PVC 200, L=980 mb, - przewód tłoczny z rur PE D110, L=525 mb, - studnie kanalizacji sanitarnej betonowe 1200 -35szt., - studnia rozprężna PEHD 1200 -1szt., - studzienka odpowietrzająca betonowa fi1200 -1szt., - tłocznia ścieków sanitarnych (w komorze betonowej fi3000) -szt.1, - awaryjne obejście tłoczni z rur PE D90, L=7 mb, - komora zasuw betonowa fi1500 c) Wykonawca w ramach niniejszego kontraktu ma za zadanie: 1. Wypełnienie roli /Inżyniera Kontraktu/ dla kontraktu na roboty budowlane w zakresie: a) nadzór nad wdrożeniem Kontraktu na Roboty, w zakresie zarządzania technicznego, włączając obowiązki inspektorów nadzoru prowadzonego zgodnie z warunkami polskiego prawa budowlanego, jak również innych wymagań wynikających z wykonywanego kontraktu na roboty, b) nadzór nad wdrażaniem Kontraktu na Roboty obejmujący administracyjne i finansowe zarządzanie prowadzone zgodnie z procedurami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, polskimi regulacjami i wymaganiami, które wynikają z kontraktów na roboty m.in. polskim prawem budowlanym, c) prowadzenie spójnego finansowego i technicznego zarządzania kontraktami na roboty, d) wsparcie terminowego przejęcia robót przez Zamawiającego, e) prowadzenie konsultacji dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy. 2. Pomoc Techniczna dla Zamawiającego w zakresie działań związanych z przestrzeganiem reguł wdrażania Projektu. Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za przygotowanie i zrealizowanie usług zgodnie z wymaganiami wdrażania Programu i uregulowaniami prawa polskiego, w szczególności Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Kodeksu cywilnego. Usługi obejmują monitoring, raportowanie, gromadzenie dokumentów i danych do pełnej kontroli realizacji inwestycji jak również jej rzeczowego i finansowego rozliczenia. Inżynier Kontraktu będzie zarządzał Kontraktem na Roboty do dnia wystawienia ostatecznego Świadectwa Wykonania. Pomoc Techniczna dla Zamawiającego obejmować będzie działania związane z przestrzeganiem reguł wdrażania Projektu. 3. Szczegółowe działania. W związku z zarządzaniem Projektem, Inżynier Kontraktu powinien zapewnić: 1) Profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z wymogami prawa budowlanego, w szczególności z zapisami Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami), poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienie koordynacji ich pracy (art. 27). 2) Pełnienie funkcji /Inżyniera Kontraktu/ 3) Do głównych obowiązków i zadań Inżyniera Kontraktu należą: - Utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Projektu, - Monitorowanie i kontrola Projektu pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, - Informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, - Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Projektu, - Składanie sprawozdań dotyczących między innymi fizycznego i finansowego postępu Robót, kosztów i budżetu, - Współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Projektem - włączając w to przygotowanie wskaźników postępu fizycznego i finansowego, jaki jest niezbędny do raportowania, sporządzanie finansowej księgowości itd., - Przygotowanie w imieniu Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie Projektu, następujących materiałów: a. harmonogramu płatności na sześć kolejnych miesięcy nie później niż do 5 dnia każdego miesiąca, uwzględniając podział środków na środki pochodzące z dotacji EFRR oraz własne Beneficjenta b. prognozy wydatków na bieżący rok budżetowy oraz następny nie później niż do 28 lutego każdego roku. c. wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami d. zapotrzebowania na środki współfinansowania e. sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji Projektu w terminie do 7 dni kalendarzowych od upływu okresu sprawozdawczego. - Pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane przez Polskie prawo Budowlane, - Organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych Rad Budowy na Placu Budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp Robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, - Wydawanie okresowych raportów postępu robót, - Przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Kontraktu na Roboty z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z kontraktami na roboty budowlane, - Przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy Kontraktu na Roboty zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych, - Ustalanie i określanie wartości robót, wystawianie Przejściowych Świadectw Płatności, - Przeprowadzanie regularnych inspekcji Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Kontraktem na Roboty oraz dobrą praktykę inżynierską, - Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, mających być wbudowane, jak zaplanował to Wykonawca Kontraktu Na Roboty, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów, - Organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne, na prośbę i koszt Zamawiającego, - Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca Kontraktu Na Roboty jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, - Zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę Kontraktu Na Roboty, - Rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę Kontraktu Na Roboty, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, - Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, - Negocjowanie z Wykonawcą Kontraktu Na Roboty i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, - Nadzorowanie i rozliczanie w ramach niniejszego zamówienia wszelkich robót dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji projektu - Nadzorowanie testów oraz zlecanie i przeglądanie podręczników operacyjnych przygotowanych przez Wykonawcę Kontraktu Na Roboty do ułatwienia przejęcia urządzeń, - Przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne) w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - Przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Świadectwa Przejęcia, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu, - Skompilowanie dokumentacji Wykonawcy Kontraktu Na Roboty i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania i współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania, - Ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym i geologicznym zapewnionym przez Zamawiającego, - Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, - Kontrola Wykonawcy Kontraktu Na Roboty, że zapewnia realizację robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - Kontrola nad właściwym i czasowym wdrażaniem Projektu, koordynacja działań wszystkich organizacji uczestniczących w Projekcie, - Asystowanie Wykonawcy Kontraktu Na Roboty przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń, - wydanie Świadectwa Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Wykonawcy Kontraktu Na Roboty, - przygotowanie i wydanie Końcowego Świadectwa Płatności po upływie okresu gwarancyjnego, - zarekomendowanie zwrotu zobowiązań i kwoty zatrzymanej, - udział w odbiorze pogwarancyjnym Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inżynier Kontraktu nie będzie miał prawa do: - wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanego kontraktu, - zwolnienia Wykonawcy Kontraktu Na Roboty z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanym kontrakcie, - zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy Kontraktu Na Roboty innemu niż ten, który został wskazany w podpisanym kontrakcie. 4) Szczegółowe zadania Pomocy technicznej dla Zamawiającego: Do głównych obowiązków i zadań Pomocy technicznej dla Zamawiającego należą: - pomoc techniczna we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, tj.: - uczestnictwo i porady we wszystkich działaniach Zamawiającego odnoszących się do wdrożenia projektu, - zapewnienie efektywnego i sprawnego wdrożenia projektu, wliczając w to przygotowanie oraz uaktualnianie planów finansowych i rzeczowych projektu, - bieżące rozpoznawanie i informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących i przewidywanych problemach technicznych, finansowych i prawnych oraz proponowanie działań zapobiegawczych lub/i naprawczych, - pomoc w monitorowaniu, raportowaniu i audycie przedsięwzięć realizowanych w ramach projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach