Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji dźwigów osobowych w O ZUS Rzeszów i podległych Inspektoratach.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji dźwigów osobowych w O ZUS Rzeszów i podległych Inspektoratach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 50740000-4 Usługi w zakresie konserwacji podnośników - windy. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji dźwigów osobowych w O ZUS Rzeszów i podległych Inspektoratach wg wykazu zamieszczonego poniżej. I. Zamawiający zleca wykonanie konserwacji następujących dźwigów osobowych: 1.dźwig osobowy nr fabr. A 23233 nr ewidencyjny 3122001721 zainstalowany w budynku O ZUS w Rzeszowie przy AL. Piłsudskiego 12 2. dźwig osobowy o udźwigu 1000 kg. WFD I 5, 1ms nr. fabryczny A-23232 nr. ewidencyjny 3122000789 zainstalowany w budynku O ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 3.dźwig hydrauliczny nr fabr. H0078 2002 nr ewidencyjny 3122001682 zainstalowany w budynku O ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 4. dźwig linowy typ OGA-1 nr fabr. A- 22927 , nr ewidencyjny 3122000680 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 5. dźwig linowy typ BKG300.3 nr fabr. 64.485, nr ewidencyjny 3122001698 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 6. dźwig hydrauliczny nr fabr. H96-027, nr ewidencyjny 3122000841 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 7.platforma CIBES nr fabr. 152502, nr ewidencyjny 302200037 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24 8. dźwig hydrauliczny nr fabr. 95501 , nr ewidencyjny 3122000816 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 9. dźwig hydrauliczny nr fabr. 960033 , nr ewidencyjny 3122000867 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 10. dźwig hydrauliczny dźwig hydrauliczny nr fabr 001-10 2003, nr ewidencyjny 3122001793 zainstalowany w budynku Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 II Warunki konserwacji i serwisu 1. Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji urządzeń dźwigowych wymienionych powyżej w zakresie ustalonym dokumentacją techniczno ruchową i instrukcją konserwacji dźwigu oraz stosownymi przepisami UDT o budowie i eksploatacji dźwigów, a także: A wykonanie pomiarów oporności izolacji obwodów B wykonywanie pomiarów skuteczności zerowania urządzeń podlegających ochronie, C prowadzenie dziennika konserwacji dźwigów D zapewnienia prawidłowej pracy dźwigów E zapewnienie sprawności całego oświetlenia kabin i przycisków sterujących 2. Wykonawca udostępni numer telefonu, pod którym Zamawiający będzie zgłaszał wszelkie nieprawidłowości w działaniu dźwigu, awarie , uwięzienie osób w dźwigu. Telefon będzie czynny przez całą dobę. Numer telefonu 3. Wykonawca zobowiązany jest do uwolnienia osób uwięzionych w kabinie dźwigu w ciągu 2 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego. 4. Prace objęte umową wykonywane będą przez Wykonawcę w dni robocze Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00 5. Cena konserwacji nie obejmuje: A remontów bieżących, średnich i głównych, B napraw i modernizacji urządzeń dźwigowych, C kosztów usuwania skutków dewastacji, kradzieży, pożaru lub zalania wodą III. Postanowienia stron: 1. W przypadku zagrożenia życia ludzkiego lub mienia natychmiast unieruchomić urządzenie, 2. Zabezpieczyć go przed dostępem osób postronnych i powiadomić o powyższym fakcie Wykonawcę, 3. Zapewnić swobodny dostęp Wykonawcy do urządzeń i maszynowni, 4. Niezwłocznie informować Wykonawcę o dostrzeżonych brakach w wyposażeniu lub nieprawidłowościach w pracy oraz przestojach urządzeń 5. W przypadku stwierdzenia przez UDT lub konserwatora konieczności wykonania usługi naprawy, remontu, badań technicznych itp. , wykraczającej poza umowę na konserwację, Wykonawca zobowiązuje się je wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego po cenach wynikających z uzgodnionej przez obie strony kalkulacji. 6. Koszty dojazdu związane z uruchomieniem dźwigu, niezwiązane z przeprowadzaną konserwacją, uwolnieniem osób w nim się znajdujących będą naliczane na podstawie aktualnie obowiązujących w chwili dokonywania powyższych czynności stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002 w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U Nr 27 poz. 271). 7. W przypadku awarii w działaniu dźwigu należy dźwig wyłączyć wyłącznikiem dźwigu oraz powiadomić o usterkach Wykonawcę. Nr telefonu 8. W przypadku postoju dźwigu zawinionego przez Wykonawcę lub w przypadku wyłączenia dźwigu przez Zamawiającego, Zamawiający potrąci z ceny za miesięczną konserwację 1:30 ceny za każdy dzień postoju. O wyłączeniu dźwigu przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie lub faksem. 9. Powyższa cena miesięcznego ryczałtu za świadczenie usług będących przedmiotem umowy zawiera wszelkie koszty związane z konserwacją, przeglądami i dojazdami w celu wykonania przeglądu, konserwacji, koszty bieżących materiałów konserwacyjnych takich jak np. oleje, smary, żarówki, bezpieczniki cewki styczników, wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT. 10. Naprawy dźwigów będą wykonywane na odrębne zamówienie. Koszt wykonania naprawy należy każdorazowo uzgodnić ze Zleceniodawcą. W przypadku gdy, cena naprawy zaoferowana przez Zleceniobiorcę nie odpowiada Zleceniodawcy, Zamawiający ma prawo do wyboru innego Wykonawcy. 11. Zamawiający dokona zapłaty za wszystkie wykonane na podstawie niniejszej umowy prace na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku Zleceniodawcy. 12. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania naprawy dźwigu, Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawy i ponownego uruchomienia. Koszty naprawy oraz termin naprawy zostaną ustalone przez obydwie strony umowy. Na powyższe naprawy Zamawiający wystawi Wykonawcy pisemne zlecenie. 13. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia: A) Do konserwacji urządzeń dźwigowych wystawione przez UDT na co najmniej 1 pracownika zatrudnionego u Oferenta. B) Uprawnienia kategorii I - dźwigi elektryczne , hydrauliczne , z napędem regulowanym ( elektrycznie, hydraulicznie ) - uprawnienia w zakresie badań instalacji elektrycznych dźwigów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną