Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane w ramach projektu pn.: Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117-08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Na lata 2007 - 2013. Priorytet IX Zdrowie i rekreacja Działanie 9.2.Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127

Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjno-Opiekuńczy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Laryska 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 316 01 61 , fax. 32 316 01 60
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjno-Opiekuńczy
    ul. Laryska 7 7
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 316 01 61, fax. 32 316 01 60
    REGON: 27819351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzoz-oro.myslowice.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane w ramach projektu pn.: Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117-08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Na lata 2007 - 2013. Priorytet IX Zdrowie i rekreacja Działanie 9.2.Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest świadczenie na rzecz Zamawiającego specjalistycznej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera w zakresie zamówienia (kontraktu) na wykonanie dokumentacji projektowej i na wykonanie robót budowlanych przez wykonawcę wybranego w wyniku odrębnego postępowania przetargowego. Efektem finalnym pracy Inżyniera jest zapewnienie, że Zamawiający otrzymuje ukończone inwestycje wynikające z ww. projektu zgodnie z wymogami zamówienia (kontraktu) na wykonanie dokumentacji projektowej i na wykonanie robót budowlanych, zaś wykonujący zamówienie (kontrakt) zostaną odpowiednio wynagrodzeni. Istotne jest sporządzenie odpowiednich raportów z przebiegu inwestycji, które pozwolą na rozliczenie otrzymanych środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na realizację projektu pod nazwą: Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IX Zdrowie i rekreacja, Działanie 9.2. Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca (Inżynier) zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6300,00 PLN (Słownie: sześć tysięcy trzysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, co oznacza, że Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do IDW, do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności podczas realizacji zamówienia, biegle posługujące się językiem polskim (w przypadku braku tej umiejętności wymagana jest obecność tłumacza): Ekspert kluczowy nr 1: Lider Zespołu - Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub sprawowaniu nadzoru nad robotami - doświadczenie jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego lub Inżynier Kontraktu. Uprawnienia do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym. Ekspert kluczowy nr 2: Menedżer kosztów posiadający: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z rozliczaniem kosztów inwestycji, w tym w szczególności w rozliczaniu robót budowlanych. Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym. Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym. b) potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: zawierającego wykonanie pełnienia funkcji Inżyniera dla zadań realizowanych według warunków niniejszego zamówienia (kontraktu) o wartości nadzorowanych robót netto, co najmniej 1.000.000,00 PLN. Jeżeli kwota wyżej wymieniona w niniejszym punkcie podana będzie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). Jeżeli kwoty w dokumentach stanowiących potwierdzenie warunków wymienionych w pkt.3) a), b), podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). - wykaz osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. - wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający należyte wykonanie wskazanych w tabeli załącznika nr 4 usług. Brak dokumentu lub dokument nie potwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego wykonania tej usług. - oświadczenie stwierdzające, że wskazane w pkt. 3)b) osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Wykonawca lub Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca lub Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie) musi złożyć polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (DZ. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca (Inżynier) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt. 1)a)c)d) Tabeli z pkt. 9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt. 1)b) Tabeli z pkt. 9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1) tiret 1 lit. a i c oraz w pkt. 9.2.1) tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 9.2.1) tiret 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca (Inżynier) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy zawarte w pkt. 9.2.2) stosuje się odpowiednio. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca (Inżynier) powinien złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (Inżyniera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzoz-oro.myslowice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach