Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
REGON: 00052629700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór dostawcy akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.dostawę akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: atramenty czarne i kolorowe do drukarek, tonery do drukarek, tasiemki do drukarek, akcesoria do drukarek, akcesoria sieciowe, części zamienne do komputerów, akcesoria serwerowe, urządzenia peryferyjne, okablowanie, materiały konserwacyjne i eksploatacyjne, literatura; 1.2.odbiór zużytych tonerów, tuszy i taśm z drukarek do regeneracji lub utylizacji. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 pn. Wykaz zamawianego asortymentu komputerowego i oprogramowania dostępny wraz z SIWZ na stronie internetowej www.knurow.pl 3.Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wystąpił lub został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach techniczno - eksploatacyjnych oraz użytkowych, nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia, zgodnie z jego aktualnymi potrzebami: 4.1.tylko części asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, 4.2.innej ilości asortymentu niż wskazana w Załączniku nr 2. 5.Zmiana zakresu lub ilości, o których mowa wyżej, nie mogą spowodować obniżenia wynagrodzenia należnego wykonawcy o więcej niż 30% całkowitej wartości umowy wskazanej poniżej. 6.Podany w Załączniku nr 2 asortyment i ilości służą do skalkulowania ceny ofertowej. Wartość przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej, nie może przekroczyć środków finansowych przeznaczonych przez zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia w Budżecie Miasta Knurów na rok 2010 tj. kwoty 135702,82 zł. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 pzp. 8.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Pozostałe kody CPV 30237460-1, 31154000-0, 31422000-0, 30237220-7, 30237280-5, 30237250-6, 30237252-0, 30234300-1, 30234400-1, 30237320-8, 30237430-2, 30237430-2, 22110000-4, 48620000-0, 48000000-8, 48440000-4, 48761000-0, 48310000-4, 48321000-4, 48322000-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 pzp, dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający wymaga posiadania stosownego zezwolenia, zgodnie z ustawą o odpadach, na odbiór, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów (zużytych tonerów, tuszy oraz taśm barwiących do drukarek), 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto co najmniej 60 tys. zł. każda lub jednej o wartości brutto co najmniej 120 tys. zł, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia wymaganego warunku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie spełnienie warunków. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1.1.stosowne zezwolenia, zgodnie z ustawą o odpadach, na odbiór, odzysk, unieszkodliwianie odpadów (w szczególności: zużytych tonerów, tuszy oraz taśm barwiących do drukarek), wydane przez właściwe organy lub umowa (porozumienie) wykonawcy z firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru, odzysku, unieszkodliwiania odpadów, o których mowa powyżej, 1.2.wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać przedmiot zamówienia, odbiorcę, wartość i daty wykonania. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane należycie (np referencje), 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne wykonawca winien załączyć do oferty: 2.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych powyżej w pkt. 2 4.Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: wykonawcę, osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub osobę/osoby posiadające stosowne pełnomocnictwo, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego rozdziału. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 5.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 5.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że brak podstaw do jego wykluczenia z postępowania, 5.2.wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej - niezbędną do realizacji zamówienia, zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 6.W przypadku wykonawców, o których mowa powyżej w pkt. 5 oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym składa wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 8.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa części oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i dostawa części oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-06 - ZP-2380-170-7-2016 Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla LK, CBŚP, BSW, KMP,KPP i KWP Katowice
Dodano: 2016-06-17 - Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/25/EO
Dodano: 2016-04-12 - dostawy części i podzespołów komputerowych
Dodano: 2015-11-06 - Zakup akcesoriów komputerowych
Dodano: 2015-11-05 - dostawy części i podzespołów komputerowych
Dodano: 2015-09-11 - dostawy części i podzespołów komputerowych
Dodano: 2015-06-01 - Sukcesywna dostawa części komputerowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/12/EK
Dodano: 2015-05-04 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2014-11-13