Przetargi.pl
Wybór dostawcy akcesoriów, pod­zespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010 r

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór dostawcy akcesoriów, pod­zespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.dostawę akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: atramenty czarne i kolorowe do drukarek, tonery do drukarek, tasiemki do drukarek, akcesoria do drukarek, akcesoria sieciowe, części zamienne do komputerów, akcesoria serwerowe, urządzenia peryferyjne, okablowanie, materiały konserwacyjne i eksploatacyjne, literatura; 1.2.odbiór zużytych tonerów, tuszy i taśm z drukarek do regeneracji lub utylizacji. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 pn. Wykaz zamawianego asor­tymentu komputerowego i oprogramowania dostępny wraz z SIWZ na stronie internetowej www.knurow.pl 3.Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wystąpił lub został wskazany znak towa­rowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż zamawiający wskazując je, dopuszcza skła­danie ofert o równoważnych parametrach techniczno - eksploatacyjnych oraz użytkowych, nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia, zgodnie z jego aktualnymi potrzebami: 4.1.tylko części asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, 4.2.innej ilości asortymentu niż wskazana w Załączniku nr 2. 5.Zmiana zakresu lub ilości, o których mowa wyżej, nie mogą spowodować obniżenia wynagrodzenia należnego wykonawcy o więcej niż 30% całkowitej wartości umowy wskazanej poniżej. 6.Podany w Załączniku nr 2 asortyment i ilości służą do skalkulowania ceny ofertowej. Wartość przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej, nie może przekroczyć środków finansowych prze­znaczonych przez zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia w Budżecie Miasta Knurów na rok 2010 tj. kwoty 135702,82 zł. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realiza­torowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 pzp. 8.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Pozostałe kody CPV 30237460-1, 31154000-0, 31422000-0, 30237220-7, 30237280-5, 30237250-6, 30237252-0, 30234300-1, 30234400-1, 30237320-8, 30237430-2, 30237430-2, 22110000-4, 48620000-0, 48000000-8, 48440000-4, 48761000-0, 48310000-4, 48321000-4, 48322000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 pzp, dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepi­sy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający wymaga posiadania stosow­nego zezwolenia, zgodnie z ustawą o odpadach, na odbiór, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów (zużytych tonerów, tuszy oraz taśm barwiących do drukarek), 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa­dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto co najmniej 60 tys. zł. każda lub jednej o wartości brutto co najmniej 120 tys. zł, odpowiada­jących swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia wymaganego warunku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie speł­nienie warunków. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicz­nym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakte­ru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udo­wodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególno­ści przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dys­pozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1.1.stosowne zezwolenia, zgodnie z ustawą o odpadach, na odbiór, odzysk, unieszkodliwianie odpadów (w szczególności: zużytych tonerów, tuszy oraz taśm barwiących do drukarek), wydane przez właściwe organy lub umowa (porozumienie) wykonawcy z firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru, odzysku, unieszkodliwiania odpadów, o których mowa po­wyżej, 1.2.wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać przedmiot zamó­wienia, odbiorcę, wartość i daty wykonania. Do wy­kazu należy załączyć dokument potwier­dzający, że te dostawy zostały wykonane należycie (np referencje), 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne wy­konawca winien załączyć do oferty: 2.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pzp, po­lega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, a pod­mioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wy­konawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych powyżej w pkt. 2 4.Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w oryginale lub kopii po­świadczonej za zgodność z oryginałem przez: wykonawcę, osobę/osoby upoważ­nione do reprezentowania wykonawcy lub osobę/osoby posiadające stosowne pełnomocnic­two, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego rozdziału. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 5.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 5.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że brak podstaw do jego wykluczenia z postępowania, 5.2.wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykony­wania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej - niezbędną do realizacji zamówienia, zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 6.W przypadku wykonawców, o których mowa powyżej w pkt. 5 oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym składa wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 8.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach