Przetargi.pl
Przetarg nr 4/PN/10

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 277 61 00 , fax. 0-32 271 73 11
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
    ul. Zamkowa 4 4
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 277 61 00, fax. 0-32 271 73 11
    REGON: 24112785700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nr 4/PN/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa rachunków bankowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany w Rozdziale VI pkt 1 lit a jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na utworzenie Banku i prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (z póź.zm.), 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) Zezwolenie na utworzenie Banku i prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (z póź.zm.), 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku Banków Państwowych - Zgodę na utworzenie Banku Państwowego wydaną w drodze Rozporządzenie Rady Ministrów zgodnie z art 14 ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 - Prawo Bankowe (z póź.zm.),wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach wskazanych w rozdziale VII pkt 2 lit. b SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i pomocniczym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach