Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu miasta Gliwice w latach 2017-2021

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu miasta Gliwice w latach 2017-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu miasta Gliwice w latach 2017-2021. Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych oraz rachunków bankowych zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, stanowiący integralną część umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Otwierania i prowadzenia rachunków bankowych w złotych i walutach obcych dla obsługi budżetu miasta Gliwice. 2. Realizacji poleceń przelewu w kraju i za granicę, na rachunki w banku obsługującym oraz na rachunki w innych bankach. 3. Przyjmowania wpłat gotówkowych. 4. Dokonywania wypłat gotówkowych. 5. Odbioru gotówki z kas Urzędu Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Zwycięstwa 21, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz sześciu punktów Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych. 6. Dowozu środków pieniężnych za zgłoszeniem dotyczącym kwoty i koniecznych nominałów dokonanym dnia poprzedniego do kas Urzędu Miejskiego, siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej i kasy Gliwickiej Giełdy Samochodowej. 7. Na wniosek zgłoszony przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy - zapewnienia odbioru i dowozu gotówki do innych lokalizacji Urzędu Miejskiego niż wskazana w pkt 5. 8. Potwierdzania stanu salda na każde żądanie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po złożeniu zgłoszenia do Banku i na koniec roku kalendarzowego. 9. Świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi związanej z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi przez klientów Zamawiającego na jego rzecz za pomocą terminali POS w zakresie regulowania należności cywilno-prawnych. 10. Udostępnienia maksymalnie 2 kas automatycznych - opłatomatów, umożliwiających dokonywanie wpłat gotówkowych od osób trzecich, wraz z oprogramowaniem. 11. Uruchomienia kredytów - odnawialnego w rachunku skonsolidowanym oraz kredytu pomostowego dla miasta Gliwice łącznie do wysokości 60.000.000,00 PLN. 12. Wydawania i obsługi kart przedpłaconych lub kart typu charge. Obecne zapotrzebowanie szacuje się na maksymalnie 34 karty. 13. Lokowania czasowo wolnych środków budżetowych na lokatach typu overnight. 14. Dostarczenia miastu Gliwice i wszystkim miejskim jednostkom organizacyjnym bankowości elektronicznej (do dnia 31.12.2016 roku). System bankowości elektronicznej musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. 15. Generowania wyciągów z wykonanych operacji. 16. Prowadzenia rachunku budżetu miasta Gliwice w formie rachunku skonsolidowanego. 17. Wdrożenia systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących, zapewniającego automatyczną identyfikację płatnika poprzez wirtualny indywidualny numer rachunku bankowego. 18. Dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Bank musi posiadać na terenie miasta Gliwice placówkę bankową (oddział) lub musi ją otworzyć przed 01.01.2017 r. Placówka będzie czynna przez cały okres realizacji zamówienia tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - istotne postanowienia umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ; - informacja na temat liczby miejskich jednostek organizacyjnych oraz prognozowanej liczbie rachunków bankowych wg stanu na dzień 30.06.2016 r. - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ; - informacje o Zamawiającym - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłacalność oprocentowania wolnych środków
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach