Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu : ulice : M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu : ulice : M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie dróg powiatowych w Przemyślu ulice: M. Kopernika, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska , zakres robót budowlanych obejmuje : - remont nawierzchni jezdni o łącznej pow. 23 676 m2 (warstwa ścierana SMA gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa profilowa z betonu asfaltowego gr. 3 cm, geokompozyt złożony z geosiatki szklanej umieszczonej pomiędzy dwoma warstwami geowłókniny, ułożony na emulsji asfaltowej); - Ułożenie chodników o łącznej pow. 14 690 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm oraz pospółce stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm); - wykonanie zjazdów drogowych pow. 1 681 m2 oraz miejsc postojowych pow. 267 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm, pospółka stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm); - wykonanie zatoki autobusowej o pow. 114 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, podbudowa z betonu cementowego B-20 gr. 26 cm, pospółka stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm), - rozbiórka elementów dróg, - wymiana istniejących urządzeń, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń, - budowa studzienek kanalizacji deszczowej i przyłączy, - roboty towarzyszące (przełożenie chodnika i regulacja krawężnika, zieleniec, przebudowa bariery stalowej, elementy z ramy z wypełnieniem kształtownik 20*20*2) 2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 2 do SIWZ) . 3. Sposób realizacji zamówienia : 1) Wymagany skład Zespołu Nadzoru ( zwany dalej Wykonawcą): Minimalny skład Zespołu Nadzoru musi być złożony z: - Kierownika Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót sanitarnych (specjalność sieci sanitarne) Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, kopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do PIIB należy dołączyć do oferty. 2) Kierownik Zespołu Nadzoru będzie koordynował prace Zespołu Nadzoru i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. Zakres usługi i podstawowe obowiązki osób nadzorujących: - administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w przedmiotowym zamówieniu, - reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację zamówienia, - monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, - zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami drogowymi, - zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, - zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, - organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym oraz prowadzenie (w miarę potrzeb) cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, - rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, 3) Zakres zadań Inspektorów Nadzoru/Zespołu Nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: a) zadania podczas realizacji zamówienia, w tym: - utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami procesu realizacji zadania, - dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, - zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartej między Wykonawcą a Zamawiającym, umowy, - współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, - zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, - kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, - rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, - rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, - negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, - sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych (zamówień dodatkowych) , uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, - udział w przeprowadzonych przez wykonawcę robót próbach i badaniach jakości wykonanych robót, - sprawdzanie wykonania robót zanikowych, - kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, - potwierdzanie gotowości do odbioru robót, - uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, - dokonanie pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wymogami Unii Europejskiej w szczególności projektów realizowanych w ramach RPO, - informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, - informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, - sporządzanie w porozumieniu z Zamawiającym sprawozdań, harmonogramów, prognoz wydatków, zgodnie z wymogami RPO, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, - ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, - organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, a) przeglądu robót zgłoszonych do odbioru końcowego stwierdzenia gotowości do odbioru lub wykazania braku gotowości, b) przeglądu i zatwierdzenia dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej robót budowlanych w szczególności w zakresie ilości, jakości i zgodności wykonanych robót z umową jako podstawy odbioru oraz zapłaty wynagrodzenia, c) oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót. b) zadania podczas okresu zgłaszania wad: Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru/Zespół Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych. W szczególności zadania te polegać będą na: - uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (min. raz w roku) - okres gwarancji - 3 lata od daty podpisania odbioru końcowego robót, - nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) wykażą się wykonaniem usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nad realizacją jednej roboty budowlanej zawierającej jednocześnie wykonawstwo robót drogowych z uzbrojeniem o wartości minimalnej (brutto) 4.000.000,00 PLN lub dwóch robót budowlanych o wartości minimalnej 2.000.000,00 zł. każde i zakresie jw. (pojęcie roboty drogowe z uzbrojeniem oznacza roboty związane z wykonywaniem , rozbudową, przebudową oraz remontem dróg wraz z wyposażeniem technicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz.430 z późn. zm.) b) mają do dyspozycji minimum 3 osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w specjalności: 1) Kierownik zespołu (koordynator) powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w praktycznej realizacji procedur nadzorowania zadań inwestycyjno-remontowych (wymagane jest przedstawienie udokumentowania posiadanego doświadczenia w tym zakresie - minimum jednego zadania) oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót objętych przedmiotem zamówienia po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjno- remontowymi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wg załączonego wzoru załącznika nr 5; oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w tym załączniku zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 6 i 6A. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych wskazanych osób, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.. 1.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach