Przetargi.pl
Usługi portierskie, utrzymanie obiektów, maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2010 r.

Nadleśnictwo Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 433 00 06 , fax. 013 433 14 70
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dukla
    ul. Bieszczadzka 2 2
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 433 00 06, fax. 013 433 14 70
    REGON: 37001460400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/dukla
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi portierskie, utrzymanie obiektów, maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie całodobowych czynności portierskich w budynkach Nadleśnictwa Dukla znajdujących się w miejscowości Równe tj. w Leśnym Ośrodku Nasiennym, zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę comiesięcznym harmonogramem dyżuru, zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2. Wydawanie kluczy do obiektów LON pracownikom Ośrodka. 3. Po zdaniu kluczy od pomieszczeń przez pracowników, sprawdzenie i zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń oraz zamknięcie bram wjazdowych na obiekt LON. 4. Prowadzenie w książce zmian dyżuru, raportu ujmującego stan nadzorowanych urządzeń, środków transportu, przebywania pracowników i osób obcych po godzinach pracy na terenie obiektów LON, a także potwierdzenie zdania i przyjęcia dyżurowania. 5. Włączanie o zmierzchu i wyłączanie o świcie oświetlenia zewnętrznego. 6. Znajomość przez personel dyżurujący podstawowej obsługi instalacji alarmowej obiektu oraz zgłaszanie nieprawidłowości kierownikowi LON. 7. Rejestrowanie czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach 15.00 - 7.00 w dni robocze oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 8. Rejestrowanie pracowników oraz innych osób przebywających na terenie ośrodka w dni robocze po godzinach pracy oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 9. Ochrona terenu wchodzącego w skład obiektu przed penetracją przez osoby do tego nieupoważnione. 10. Znajomość wykazu połączeń telefonicznych niezbędnych do szybkiego powiadamiania o zaistniałych zdarzeniach losowych. 11. Wykonywanie prac porządkowo-gospodarczych niezbędnych dla utrzymania właściwego stanu obiektu, sprzątanie portierni. 12. Konserwacja i naprawa metalowych i drewnianych elementów ( malowanie farbami i środkami do konserwacji drewna) wyposażenia LON materiałami Zamawiającego. 13. Utrzymanie czystości wokół budynków LON: placów, dróg i terenów zielonych, usuwanie nieczystości do kontenera na śmieci. 14. Dbanie o należyty wygląd terenów zielonych (trawniki, krzewy, drzewa), koszenie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów według potrzeb zgłoszonych przez kierownika LON. 15. W okresie zimowym odśnieżanie dróg komunikacyjnych oraz ich zabezpieczenie przeciwślizgowe materiałami Zamawiającego. 16. W miesiącach grzewczych nadzór i obsługa kotłów gazowych centralnego ogrzewania w obiektach LON. 17. Nadzór nad urządzeniami : szafa wyłuszczarska, suszarnia nasion buka, agregaty chłodnicze : - w dni robocze dla LON w godzinach od 15?? do 7?? - w dni wolne od pracy całodobowo. Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji dozorowanych urządzeń i sprzętu oraz zgłaszania tego faktu kierownikowi LON. 18. Nadzór całodobowy nad prawidłowością pracy stacji uzdatniania wody, obsługa i konserwacja poszczególnych urządzeń stacji : płukanie filtrów, uzupełnianie soli do regeneracji filtrów, kontrola napowietrzenia wody. 19. Rozładunek, czyszczenie, podsuszanie (mieszanie bukwi w magazynie wstępnego składowania i na stołach suszarniczych), po podsuszeniu do wymaganej wilgotności - pakowanie nasion. 20. Przyjmowanie szyszek jodły, sosny, świerka i modrzewia. 21. W okresie wiosenno-jesiennym prace na terenie szkółki: pielenie, nawadnianie szkółki, wyjmowanie sadzonek przeznaczonych do wysadzenia, drobne naprawy koryt szkółkarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawcy udokumentują, że: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzi, że wykonawca zarejestrował działalność jaką obejmuje to zamówienie. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, wykonywali jako samodzielny podmiot gospodarczy, podwykonawca lub pracownik zamówienia o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje to zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawcy udokumentują, że: 2.1. Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) jako samodzielny podmiot gospodarczy, podwykonawca lub pracownik zamówienia o tożsamym charakterze jakie obejmuje to zamówienie na wartość nie mniejszą niż 70 000 zł (potwierdzone zaświadczeniami, protokołami odbioru robót, fakturami). 2.2. Posiadają pozytywne referencje dotyczące wykonania prac w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to za okres prowadzenia działalności, 2.3. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawcy złożą oświadczenie, że: 3.1. ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia, art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 4). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawcy złożą oświadczenie, że: 4.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (zał. nr 4) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli pełnomocnictw, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) każdy z Wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w SIWZ w części 6 pkt 4 a-e. 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisy wszystkich wykonawców występujących w ramach konsorcjum). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to w tym okresie, usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. zaświadczenia, protokoły odbioru, faktury) - załącznik nr 2, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) - załącznik nr 3, 3) podpisany projekt umowy - załącznik nr 5, 4) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) referencje, opinie, listy polecające, e) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 oraz o braku wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. Dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a), b), c) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczanie podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ubiegający się o uczestnictwo w zamówieniu winien złożyć wszystkie niezbędne dokumenty w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/dukla
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach