Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. =Kanalizacja części Wrześni oraz Psar Polskich wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków we Wrześni=

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. =Kanalizacja części Wrześni oraz Psar Polskich wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków we Wrześni=
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego projektu pn. =Kanalizacja części Wrześni oraz Psar Polskich wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków we Wrześni= w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet I: oś - Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM. Wartość szacunkowa projektu: 14 541 853,48 zł brutto, 11 822 645,10 zł netto. 2. Inwestycja nad, którą sprawowany będzie nadzór budowlany obejmuje: a) przebudowę obiektów na terenie oczyszczalni ścieków przy ulicy Miłosławskiej 8 we Wrześni tj.: budowę fundamentu oraz instalacji do oczyszczania związków odorowych z hali krat i piaskownika tzw. biofiltra; budowę stropu nad kanałami piaskownika, wraz z demontażem elementów mechanicznych zgarniacza; przebudowę studni przelewowej wraz z zabudową układu pomiarowego ścieków deszczowych odprowadzanych do rzeki Wrześnicy; przebudowę układu technologicznego w obrębie budynku przepompowni =Głównej=; b) budowę kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym w części Psar Polskich oraz we Wrześni (ul. Czerniejewska i ul. Gnieźnieńska), długość sieci kanalizacyjnej jaka powstanie w wyniku realizowanego projektu: kanalizacja grawitacyjna: 3159 m, rurociąg tłoczny - 2870 m, rurociągi do granic nieruchomości prywatnych - 975 m, budowa tłoczni ścieków 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) codzienny osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu, czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, 2) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy, 3) potwierdzanie w Dzienniku Budowy dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż., 4) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz Normami UE i zasadami wiedzy technicznej, 5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, 6) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawcą robót, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo, przy jak najlepszym wykorzystaniu posiadanej wiedzy, na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, 7) wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 8) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w tym kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 10) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 11) opiniowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), 12) wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 13) wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 14) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz odnotowywanie ujawnionych wad i wyznaczania terminu na usunięcie tych wad, 15) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 16) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 17) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 18) udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 19) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, 20) na żądanie Zamawiającego udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję, 21) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 22) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itd. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 23) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 24) dokonywanie odbiorów robót potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w zgłaszaniu obiektów do odpowiednich instytucji, 25) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektów budowlanych lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót, 26) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 27) w uzasadnionych przypadkach żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 28) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, 29) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 30) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, 31) konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego, 32) uczestnictwo w końcowym rozliczeniu inwestycji, 33) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na place budowy. 4. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru: a) w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę, bieżącą kontrolę wykonania robót Inspektor będzie wykonywał codziennie, tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru, (za wyjątkiem sobót i niedziel oraz przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez kierownika budowy), b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawezwania inspektora nadzoru na budowę w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych. 5. Wykonawca zapewni w ramach zadania odpowiedni personel do pełnienia funkcji inspektorów branżowych posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,- złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach