Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 622.379,31 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej - drogowej, - sanitarnej (odwodnienie) - elektrycznej Część II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I Wartość inwestycji netto: 206.116,76 zł. Do realizacji zamówienia wymagany jest inspektor nadzoru w branży sanitarnej. Część III - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 429.986,50 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej, - sanitarnej (wod-kan, c.o., gaz) - elektrycznej Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, (wymagane uprawnienia w branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ dla poszczególnych części) 4. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (prowadzili nadzór inwestorski) w branżach opisanych w przedmiocie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz kopią uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ, z dokumentem potwierdzającym przynależność do izby samorządu zawodowego. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową ulicy Spokojnej we Wrześni - etap 2 oraz budową odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego Września od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-27 - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową świetlicy wiejskiej w Baranowie
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach, budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni (II postępowanie)
Dodano: 2016-07-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: budową chodnika w ul. Warsztatowej we Wrześni, przebudową nawierzchni chodnika w ul. Batorego we Wrześni, budową ścieżki pieszo-rowerowej w ul. Podmiejskiej w Przyborkach oraz budową odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Strzykały we Wrześni
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową budynku Zespołu Szkół w Otocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-05-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową dźwigu osobowego dla budynku Ratusza we Wrześni
Dodano: 2016-05-23 - nadzór inwestorski nad rozbudową szkoły Podstawowej w Lusowie
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - przebudową pieszo-jezdni przy ul. Kaliskiej we Wrześni, - budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Gnieźnieńska a terenem Parku im. Józefa Piłsudskiego we Wrześni, - przebudową nawierzchni drogi Gutowo Wielkie - Sędziwojewo - Węgierki, - przebudową nawierzchni drogi nr 411566s w Obłaczkowie
Dodano: 2016-05-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej: obręb Chocicza Mała - Grzymysławice
Dodano: 2016-05-06 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową oficyny przy Pałacu w Jankowicach
Dodano: 2016-04-11