Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.:Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.:Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamiarem Zamawiającego jest, aby Wykonawca - Nadzór Inwestorski działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu. a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.: Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa pomorskiego na lata 2007-2013. b) Łączna wartość robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem wynosi: Zadanie 1: 2 887 943,95 zł brutto Zadanie 2: 5 292 864,87 zł brutto c) Wybrano wykonawcę, który zrealizuje zadanie za w.w kwotę. d) Planowane terminy realizacji rzeczowej projektów do dnia 30.07.2011 r. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających 4) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych 5) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu 6) przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót 8) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek 9) kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy 10) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór. W.w inwestycja obejmuje następujące branże: a) konstrukcyjno-budowlana b) sanitarna c) elektryczna Zakres robót w ramach poszczególnych zadań: Zadanie 1 Branża konstrukcyjno - budowlana: * roboty przygotowawcze i rozbiórkowe * roboty betonowe, murowe, zbrojarskie * montaż i pokrycie konstrukcji dachu * roboty wewnętrzne *mała architektura *montaż windy Branża sanitarna: * przyłącze kanalizacyjne * wewnętrzna instalacja wod-kan * wewnętrzna instalacja c.o. *instalacja wentylacji Branża elektryczna: * wewnętrzna instalacja elektryczna * instalacja odgromowa * monitoring * instalacja telefoniczna * instalacja RTV * instalacja wentylacji Zadanie 2 Branża konstrukcyjno-budowlana: * roboty przygotowawcze i rozbiórkowe * roboty ziemne * roboty fundamentowe * roboty betonowe, murowe, zbrojarskie * montaż i pokrycie konstrukcji dachu * roboty wewnętrzne * mała architektura * montaż windy * place i parking Branża sanitarna: * przyłącze wodociągowe * przykanalik sanitarny * kanalizacja deszczowa * wewnętrzna instalacja wod-kan * wewnętrzna instalacja c.o. * kotłownia gazowa * instalacja gazowa * instalacja solarna * wentylacja mechaniczna Branża elektryczna: * wewnętrzna linia zasilająca * instalacja elektryczna * instalacja odgromowa * system sygnalizacji pożaru * system telewizji dozorowej * sieć strukturalna * system sygnalizacji włamania i napadu Dokumenty posiadane przez Zamawiającego - konieczne do realizacji zamówienia: * projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach, * specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, * przedmiary robót * kosztorys ofertowy * umowa z wykonawcą robót * pozwolenie na budowę Obowiązki ogólne. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań: Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa pomorskiego na lata 2007-2013. jest zobowiązany do wykonywania obowiązków, jakie obciążają Zamawiającego - Inwestora Bezpośredniego, a w szczególności: 1. Wywiązywania się z tytułu zawartej umowy z wykonawcą robót oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 wraz z późniejszymi zmianami)oraz Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami) Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177). 2. Opracowania harmonogramów rzeczowo-finansowych dla jednostek współfinansujących inwestycję. 3. Powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robot, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 4. Uczestnictwa w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 5. Sprawowania kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 6. Sprawnego zarządzania inwestycją w sposób umożliwiający: - kontrolę i rejestrację postępu robót, - kontrolę finansowania, - rejestrację zmian. 7. Oceny użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych: - nadzorowanie badań materiałów budowlanych, - kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, - zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, - zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm - zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, - w przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien uzyskać pisemne: aprobatę Projektanta. 8. Kontroli robót: - prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, - monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów Zamawiającemu, - żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, - dokonywania obmiaru wykonanych robót, - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 9. Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów. 10. sporządzania i przechowywania dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru. 11. Badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonanych robót. 12. Udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 13. Współdziałania - porozumienia z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 14. Organizowania, przeprowadzania i dokonywania po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od Wykonawcy robót, a w szczególności: - sprawdzenia gotowości do odbioru, - przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, - wystawienia świadectwa odbioru końcowego, - przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, - dokonania odbioru końcowego po upływie terminu gwarancji. 15. Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo - finansowej - powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności Wykonawcy robót. 16. Egzekwowania od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót. 17. Opracowania informacji niezbędnych Zamawiającemu do uzyskania dodatkowych środków finansowych, a w razie potrzeby fachowa pomoc Zamawiającemu przy ich sporządzaniu. 18. Kontrolowania prawidłowości treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robot w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące. 19. Rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 20. Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy. 21. Zachowania wymagań ochrony środowiska. 22. Informowania z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji. 23. Zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót. 24. Identyfikowania wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 25. Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy. 26. Rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich. 27. W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. 28. Udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji. 29. Znajomości wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz innych przepisów i wytycznych, które w jakikolwiek sposób są związane z robotami. Inspektor Nadzoru Inżynierskiego będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji. 30. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z Wykonawcą przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działając na zasadzie starannego stosowania się do przepisów kodeksu cywilnego ponosi wobec Inwestora odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. Etap po zakończeniu robót. Obsługa okresu gwarancyjnego: 1. Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia. 2. Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach