Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - ULICY KOŚCIUSZKI (2886G) W PELPLINIE - ETAP I - zadanie obejmuje przebudowę drogi od km 0+000,00 do km 0+249,80 wraz z przebudową obiektu mostowego na rzece Wierzyca.

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2010-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - ULICY KOŚCIUSZKI (2886G) W PELPLINIE - ETAP I - zadanie obejmuje przebudowę drogi od km 0+000,00 do km 0+249,80 wraz z przebudową obiektu mostowego na rzece Wierzyca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej - ulicy Kościuszki (2886G) w Pelplinie - Etap I obejmującego przebudowę drogi powiatowej - ulicy Kościuszki w Pelplinie od km 0+000,00 do km 0+249,80 biegnącej w ciągu drogi powiatowej nr 2886G Pelplin - Nowa Cerkiew wraz z przebudową obiektu mostowego na rzece Wierzyca. 2.2 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowej, mostowej, sanitarnej, elektrycznej/elektroenergetycznej i teletechnicznej będzie dotyczył przebudowy drogi wraz z przebudową mostu drogowego nad rzeką Wierzyca. Przebudowa drogi polegać będzie na poprawie geometrii, wykonaniu nowej konstrukcji i nawierzchni ulicy, wykonaniu odwodnienia i oświetlenia, przebudowie zjazdów do posesji i budowie chodników oraz przebudowie istniejącego uzbrojenia kolidującego z nowym układem geometrycznym ulicy. Przebudowa mostu drogowego nad rzeką polegać będzie na całkowitej wymianie konstrukcji przęsła, połączonej z modernizacją przyczółków i filarów. 2.3 Zakres planowanych robót drogowych obejmuje: - wykonanie nowej nawierzchni drogi, - przebudowę chodników, - przebudowę zjazdów do posesji, - budowę nowego oświetlenia,, - budowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę sieci wodociągowej, - budowę kanalizacji sanitarnej, - usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Łączna długość przebudowywanej jezdni ul. Kościuszki w I Etapie wynosi 249,80 mb (w tym nawierzchnia jezdni na moście). 2.4 Zakres planowanych robót mostowych obejmuje: - rozbiórkę krawężników kamiennych, nawierzchni oraz izolacji poziomej na obiekcie oraz w obrębie przyczółków, - demontaż stalowej balustrady oraz podwieszenie istniejących instalacji, - rozbiórkę żelbetowej konstrukcji przęseł, - rozbiórkę betonowych części filarów, skrzydeł oraz korpusów przyczółków, - rozbiórkę płyt przejściowych, - nadbudowę filarów, korpusów przyczółków wraz ze skrzydłami, - wykonanie płyt przejściowych, - zasypanie korpusów przyczółków, profilowanie skarp oraz stożków nasypów, - wykonanie schodów skarpowych, umocnienie skarp prefabrykatami betonowymi, - montaż łożysk, - montaż stalowych konstrukcji przęseł, - wykonanie żelbetowej płyty pomostu, - wykonanie izolacji poziomej płyty pomostu oraz płyt przejściowych, - montaż elementów odwodnienia - sączków oraz wpustów, - montaż dylatacji, barier energochłonnych oraz balustrad. Wykonawca robót budowlanych na czas budowy przejmie obowiązki użytkownika mostu w zakresie ochrony środowiska określone w pozwoleniu wodnoprawnym - decyzja Nr WR.6224/21/09 w szczególności pkt.2 niniejszej decyzji. 2.5 Planowane parametry techniczne ulicy po przebudowie: klasa techniczna - Z prędkość projektowa - 30, 40 km/h (uspokojenie ruchu)szerokość jezdni - 6,00m (2x3,00m), 7,00 (2x3,50m) szerokość korony - zmienna (min.11,0m) szerokość chodnika - 2,00-5,50 m kategoria ruchu - KR 3 obciążenie - 115 kN/oś 2.6 Planowane parametry techniczne mostu po przebudowie: obciążenie użytkowe - klasa techniczna A długość całkowita obiektu - 38,38 m rozpiętość przęseł - 7,15+14,30+7,15 m szerokość całkowita obiektu - 13,30 m szerokość jezdni - 7,00 m szerokość użytkowa chodników - 2x2,00 m kąt ukosu obiektu z rzeką - 73o 2.7 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa PRACOWNI PROJEKTOWEJ sp. z o.o. EURO ALIANS 80-288 Gdańsk, ul. Marusarzówny 2 paw.22 załączonej na stronie internetowej Zamawiającego do postępowania na roboty budowlane p.n.:Przebudowa drogi powiatowej - ulicy Kościuszki (2886G) w Pelplinie - Etap I 2.8 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca - Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 2.8.1 Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2.8.2 Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; 2.8.3 Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót; 2.8.4 Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych, projektach budowlanych wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 2.8.5 Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych; 2.8.6 Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 2.8.7 Przygotowania do odbioru częściowego inwestycji i odbioru częściowego inwestycji; 2.8.8 Przygotowania do odbioru końcowego i odbioru końcowego inwestycji. Sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; 2.8.9 Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 2.8.10 Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 2.8.11 Bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Kontroli zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 2.8.12 Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2.8.13 Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 2.8.14 Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji; 2.8.15 Sprawdzenia i akceptacji faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych; 2.8.16 Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek/wad w dokumentacji projektowej; 2.8.17 Sporządzenia sprawozdań miesięcznych z postępu nadzorowanych przez siebie robót, które Koordynator Zespołu przekaże Zamawiającemu w terminie do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym wykonane będą nadzorowane roboty. W sprawozdaniu należy przedstawić: - Szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym oraz narastająco od początku budowy (również z podaniem ich wartości kwotowej i procentowej), - Analizę zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 2.8.18 Informowania na bieżąco Zamawiającego (niezależnie od składania sprawozdań) o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 2.8.19 Przygotowania do odbiorów (przeglądów) w okresie rękojmi inwestycji oraz odbiór (przegląd) w okresie rękojmi inwestycji. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art.26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.). 2.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium SA 09 1160 2202 0000 0000 6901 1777. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej - ulicy Kościuszki (2886G) w Pelplinie - Etap I. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach