Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Dostawa , montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu 3 ZP 2010

Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
    ul. Szpitalna 28 28
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
    REGON: 00030000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Dostawa , montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu 3 ZP 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Dostawa , montaż oraz uruchomienie dźwigu szpitalnego wraz z budową szybu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 8.1.O udzielenie zamówienia zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 8.2. Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.2.1. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń i legitymującą się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym ( 3 lata od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności), należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 8.2.2. Posiadają doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. 8.3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 9.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 9.1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt. 1 -3ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 9.1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 9.1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik nr 4) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca w załączniku nr 4 wykazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.1.5. Wykaz wykonanej min. jednej usługi nadzoru inwestorskiego zrealizowanej przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ( załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie. 9.2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 9.2.1. Formularz oferty ( wzór załącznik nr 1) 9.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23.ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt. 8.2.1. i 8.2.2. muszą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę. 9.4. Kserokopie dokumentów muszą być podpisane za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach