Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin - Kaliningrad.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin - Kaliningrad.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin - Kaliningrad, która jest współfinansowana ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W/w inwestycja zawiera następujące branże: a) drogowa, b) sanitarna, c) teletechniczna, d) elektryczna e) budowlano - konstrukcyjna. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę b) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających d) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych e) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu f) przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania g) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót h) potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek i) kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- PLN Słownie: pięć tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.06.2009r godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w branżach: - drogowej - konstrukcyjno - budowlanej - sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - telekomunikacyjnej 3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze inwestorskim budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy zbiorczej z przebudową urządzeń podziemnych, o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,- brutto z udziałem środków unijnych. Należy podać daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien dysponować biurem na terenie miasta Chojnice na czas realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 2.1. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej - konstrukcyjno - budowlanej - sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - telekomunikacyjnej + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.2. Wykazu wykonanych i zakończonych usług (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w tym co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego przebudowy lub rozbudowy drogi klasy zbiorczej z przebudową urządzeń podziemnych oraz podać daty i miejsca wykonania. należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana z należytą starannością - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 3.1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł. 3.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.5. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lokalem na terenie Chojnic, który będzie pełnił rolę biura Inspektora Nadzoru Inwestorskiego załącznik nr 6 do SIWZ (do sporządzenia przez Wykonawcę). Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. PEŁNOMOCNICTWO należy złożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ) Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach